Mitä sinä häpeät?
Kommentit (15)
Itseäni ja sosiaalista kömpelöyttäni.
Olen Persu.En voi siitä kertoa kenellekkään kun se on niin suuri häpeä.
Warning. Palstalla on trollaamista ja tiedonkeruuta. Ei kannata vastata. Aloittaja voi ihan itse aloittaa.
Itseäni ja mt-ongelmiani, menneisyyttä..
Vierailija kirjoitti:
Warning. Palstalla on trollaamista ja tiedonkeruuta. Ei kannata vastata. Aloittaja voi ihan itse aloittaa.
Mt-eläke ja ketipinor lääkitys.
En mitään. Olen täysin häpeämätön!
Harvakseltaan onneksi enää, toisinaan joku oma sanominen jää kaivelemaan, mutta mitäpä noista, aina ei voi muistaa esim. nimiä oikein. Varmasti pieniä "möläytyksiä" sattuu muillekin, eikä niihin kukaan muu jää kiinni, kuin möläyttäjä itse.
On tullut tehtyä monia pahoja virheitä ja niitä häpeän edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan täällä on toimittajat pyöriny..
Sitä, että en osaa kunnolla englantia.
Minulla on akateeminen koulutus ja olen päässyt hyvään työpaikkaan, mutta välttelen kaikin keinon enkun puhumista.
Olen aikoinaan lukenut enkkua B-kielenä, eli aloitin vasta 13-vuotiaana. Lisäksi opetus oli niin p*skaa, ettei meitä edes opetettu ääntämään aakkosia. Lukiossa osasinkin sitten jo hävetä ja vältellä enkkua, samoin yliopistossa. Luulen, että minulla on jokin asiaan liittyvä oppimisvaikeuskin. Olen jo 5-kymppinen, toivottavasti voi jatkaa välttelyä vielä seuraavat 15 vuotta :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla on akateeminen koulutus ja olen päässyt hyvään työpaikkaan, mutta välttelen kaikin keinon enkun puhumista.
Olen aikoinaan lukenut enkkua B-kielenä, eli aloitin vasta 13-vuotiaana. Lisäksi opetus oli niin p*skaa, ettei meitä edes opetettu ääntämään aakkosia. Lukiossa osasinkin sitten jo hävetä ja vältellä enkkua, samoin yliopistossa. Luulen, että minulla on jokin asiaan liittyvä oppimisvaikeuskin. Olen jo 5-kymppinen, toivottavasti voi jatkaa välttelyä vielä seuraavat 15 vuotta :D
Miksi välttelet jos tuo osaamattomuutesi tuottaa sinulle niin paljon häpeää? Opiskelemalla ja käyttämällä kieltä häpeäsi loppuisi. Tuskin sinulla on mitään oppimisvaikeutta vai opitko puhumaan/lukemaan myöhään? Olet vain laiska ja viitsimätön.
En mitään.
Jos en jostain henkilökohtaisesti tai henkilökohtaisesta pidä, muutan sitä.
Mutta kukaan muu ei minua määrittele, aivan kuten en itsekään kuvittele määritteleväni muita.
Vierailija kirjoitti:
Juuri välttelemällähän asian oppii.
Vierailija kirjoitti:
Isoa penistäni. Herättää huomiota.
Täällä on ihan päinvastainen häpeän aihe.
Isoa penistäni. Herättää huomiota.