Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä häpeät?

Vierailija
20.03.2021 |

Onko sinulla joku asia jota häpeät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa penistäni. Herättää huomiota.

Vierailija
2/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ja sosiaalista kömpelöyttäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Persu.En voi siitä kertoa kenellekkään kun se on niin suuri häpeä.

Vierailija
4/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warning. Palstalla on trollaamista ja tiedonkeruuta. Ei kannata vastata. Aloittaja voi ihan itse aloittaa.

Vierailija
5/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ja mt-ongelmiani, menneisyyttä..

Vierailija
6/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warning. Palstalla on trollaamista ja tiedonkeruuta. Ei kannata vastata. Aloittaja voi ihan itse aloittaa.

Mt-eläke ja ketipinor lääkitys.

Vierailija
7/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen täysin häpeämätön!

Vierailija
8/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan onneksi enää, toisinaan joku oma sanominen jää kaivelemaan, mutta mitäpä noista, aina ei voi muistaa esim. nimiä oikein. Varmasti pieniä "möläytyksiä" sattuu muillekin, eikä niihin kukaan muu jää kiinni, kuin möläyttäjä itse.

Vierailija
9/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tehtyä monia pahoja virheitä ja niitä häpeän edelleen.

Vierailija
10/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä on toimittajat pyöriny..

Vierailija
11/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että en osaa kunnolla englantia.

Minulla on akateeminen koulutus ja olen päässyt hyvään työpaikkaan, mutta välttelen kaikin keinon enkun puhumista.

Olen aikoinaan lukenut enkkua B-kielenä, eli aloitin vasta 13-vuotiaana. Lisäksi opetus oli niin p*skaa, ettei meitä edes opetettu ääntämään aakkosia. Lukiossa osasinkin sitten jo hävetä ja vältellä enkkua, samoin yliopistossa. Luulen, että minulla on jokin asiaan liittyvä oppimisvaikeuskin. Olen jo 5-kymppinen, toivottavasti voi jatkaa välttelyä vielä seuraavat 15 vuotta :D

Vierailija
12/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on akateeminen koulutus ja olen päässyt hyvään työpaikkaan, mutta välttelen kaikin keinon enkun puhumista.

Olen aikoinaan lukenut enkkua B-kielenä, eli aloitin vasta 13-vuotiaana. Lisäksi opetus oli niin p*skaa, ettei meitä edes opetettu ääntämään aakkosia. Lukiossa osasinkin sitten jo hävetä ja vältellä enkkua, samoin yliopistossa. Luulen, että minulla on jokin asiaan liittyvä oppimisvaikeuskin. Olen jo 5-kymppinen, toivottavasti voi jatkaa välttelyä vielä seuraavat 15 vuotta :D

Miksi välttelet jos tuo osaamattomuutesi tuottaa sinulle niin paljon häpeää? Opiskelemalla ja käyttämällä kieltä häpeäsi loppuisi. Tuskin sinulla on mitään oppimisvaikeutta vai opitko puhumaan/lukemaan myöhään? Olet vain laiska ja viitsimätön.

Vierailija
13/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Jos en jostain henkilökohtaisesti tai henkilökohtaisesta pidä, muutan sitä.

Mutta kukaan muu ei minua määrittele, aivan kuten en itsekään kuvittele määritteleväni muita.

Vierailija
14/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri välttelemällähän asian oppii.

Vierailija
15/15 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoa penistäni. Herättää huomiota.

Täällä on ihan päinvastainen häpeän aihe.