Käsittämätöntä! Olen erilainen ihminen ja mua on syrjitty. Kerron tarkemmin mistä on kyse.
Tämä oli siis 2 vuotta sitten. Olen yksinäinen ja mulle ehdotettiin järjestö jossa voi mennä juttelemaan. Kävin muutaman kerran, oli ihan mukavaa.
Pikkuhiljaa aloin huomata että ohjaajat ja teemat olivat hyvin fem inistisia ja kovasti siellä vain puhutaan ja suositaan väripaletiltaan hieman tummempaa sävyä.
Yks näistä "maapallon parantaja ohjaajasta" otti minua heti silmätikukseen ja useita kertoja vihjaili että olen hieman väärässä ryhmässä että mun pitäisi muuhun hakee.
En kirjoita tämän enempää koska en uskalla. Mutta mua kuvottaa ja inhottaa nykyajan helsinkiläiset verkostot jossa syrjitään vaalempaa väripalettia.
Tuntuu ettei ikä- ihmisillä ja europpalaisilla ole enää mitään virkaa eikä heitä edes haluta auttaa.
Tämä toksinen tasa-arvo sh aissea olisi jo syytä loppua!
Kommentit (4)
No siis ne ryhmässä olevat (muualta tulleita) olivat todella mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Se oli tää suomalainen fe ministi ohjaaja joka oli kuin kiihkokulttin noita.
Tää ak tivismi, tasa- arvo ja fem inismi on mennyt aivan sairaalla tasolla.
Enkä ollut edes väärässä ryhmässä!! Helsingissä on vaa nykyään kaikkialla naamaraja, jos et miellytä ideol ogiesti niin et ole tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
No siis ne ryhmässä olevat (muualta tulleita) olivat todella mukavia ja lämpimiä ihmisiä. Se oli tää suomalainen fe ministi ohjaaja joka oli kuin kiihkokulttin noita.
Tää ak tivismi, tasa- arvo ja fem inismi on mennyt aivan sairaalla tasolla.
Enkä ollut edes väärässä ryhmässä!! Helsingissä on vaa nykyään kaikkialla naamaraja, jos et miellytä ideol ogiesti niin et ole tervetullut.
Teet valituksen siitä ohjaajasta, ota muut ryhmäläiset mukaan, jos kohtelee yhtä huonosti, niin varmasti muitakin, älä jätä hyvää ryhmää sen takia, että sinne on valittu vetäjä joka ei sovi työhönsä.
Suomessa syrjitään kaikkia jotka ovat erilaisia, ujoja, hiljaisia ja arkoja. Johan sen Koskelan tapahtumat kertovat, vanhemmiltaan oppineet.
Kirjoitat niin ympäripyöreästi ja varovaisesti ,että on vaikea ottaa kantaa tilanteeseesi.
JOs yhtään mitään ymmärsin olit todellakin väärässä ryhmässä. Se, että sinulle sitä suositeltiin ei vielä tarkoittanut sen olevan juuri sinua varten. Aika sisukas siis olit jaksaessasi käydä useammankin kerran ja jolloin myös päästit ihosi alle sinulle täysin epäsopivaa ilmapiiriä. Ei ihme, jos käteesi jää vain tunne, miten sinua on syrjitty.
Yleensä, jos haluaa pitää omasta mielenterveydestään ja itsetunnostaan huolen, kannattaa kuunnella itseään ja vaihtaa maisemia oman olon tuntuessa tietyssä seurassa tukalalta. Ei kannata ns kaivaa verta nenästään, kuten vanha kansa sanoisi,
Jos ohjaaja olikin suora puheissaan voi kyse olla myös sinun oman etusi ajattelusta. Oletko aivan varma, että kyse oli nimenomaan hänen taholtaan syrjinnästä? Puhuiko hän rumasti ja sinua arvostellen vai ihan asiallisen hienovaraisesti johdatteli sinua etsimään sopivampaa ryhmää? Olisit kysynyt itse suoraan, että minä hän tarkoitti.Usein reilu ja avoin keskustelu voi toimia myös apuna löytää se mukavampi sinulle sopiva ryhmä:
Syrjiminen on hyvin voimakas ilmaisu, joten jos sellaita koet saaneesi ilmoita asiasta järjestön hallitukseen, Mieluummin kirjallisena ja perustellen käytännön esimerkein, miksi sen niin koet.