Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kerrostaloasukkaat. Teettekö häiriötä aiheuttavasta naapurista valituksen?

Vierailija
20.03.2021 |

Jatkuva häiriö: Yöllinen meteli, musiikinsoitto, kannabiksen haju, yms.
Mutta esim. myöhäiset suihkussa käynnit ja voimakkaat ruoantuoksut kuuluvat normaaliin asumiseen.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin kuuntelu yöllä suurelle volumella häiritsee.

Vierailija
2/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kannabiksen hajusta poliisin nettivinkkiin. Kun sen saa loppumaan, niin se rauhoittanee tilanteen muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,  4 kertaa talo yhtiön hallituksne pomolle,  3 kertaa isännöitsijälle.

"seurataan tilannetta "  ,"eiköhän se lopeta kohta.."     .  3,5 vuotta menny.

Olen alkanut häirköimään takas, ei tuo mt keski-ikäinen akkeli uskalla enää mennä ees ulos vissiin, ku pari kertaa juoksin huutaen sitä kohti ku näin pihalla   , Sukkaki tippuu lattiaan niin  käyn sen ovella aina ,tai hakkaan kattoon . 

Vierailija
4/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja niin tekevät muutkin meidän taloyhtiössä. Häiöasukkaista pitää pyrkiä mahdollisimman nopeasti eroon. Turha jäädä odottelemaan, että tilanne paranee.

Vierailija
5/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska lapsia ei saa hiljaiseksi. Odotan vain 10 vuotta jos se rääkyminen loppuisi.

Vierailija
6/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset käryt rappuun loppuvat, kun ikkunoita pidetään kiinni vaikka ruoanlaiton yhteydessä. 

Kannabiksen hajua en tunnista. 

Vierailija
7/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta.

Vierailija
8/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä kuuntelin, kun yläkerran naapuri jyski ja remusi klo 2 asti yöllä. Valtavasta rysähdyksestä päätellen sammui seisaaltaan ja tippui lattialle.

Asun asunnossa väliaikaisesti. Työni kautta tiedän naapurini olevan hurja (kauniisti sanottuna), joten en ilmoita minnekään. Kärsin vielä jonkin aikaa ja muutan pois.

Vierailija
9/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut häirköimään takas, ei tuo mt keski-ikäinen akkeli uskalla enää mennä ees ulos vissiin, ku pari kertaa juoksin huutaen sitä kohti ku näin pihalla   , Sukkaki tippuu lattiaan niin  käyn sen ovella aina ,tai hakkaan kattoon . 

Miksi kiusaat naapuriasi? Anna hänen ulkoilla rauhassa, ilman että huudat hänelle. Jos olet työtön, mene töihin, niin saat muuta sisältöä elämääsi.

Vierailija
10/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein. Soitin poliisit paikalle yöllä ja laitoin samalla isännöitsijälle sähköpostilla siitä tiedon. Hän kiinnostui tuosta että poliisit oli olleet paikalla ja lähetti sähköpostilla mulle asumishäiriöilmoituksen seuraavaa kertaa varten (silloin lähtee hallituksen varoitus). Nyt siis naapurit sai "vain" huomautuksen, ja asunnon omistaja myös.

Vierailija
11/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä ihan oikeasti juuri hetkauta naapureiden tekemiset jos joku vähän bilettää välillä :D Elämää se on. Itse olen tällainen hiljainen neuletöitä väkertävä mamma mutta ihan sama mulle.

Vierailija
12/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköintiin puututaan nopeasti, sillä eihän ole kenenkään etu, että yksi kiusaa kymmeniä muita. Se etu taloyhtiössä on, että näin voidaan toimia. Yritäpä sensijaan päästä eroon häirikkönaapurista omakotialueella!

Kaksi huoneistoa otettu taloyhtiön haltuun, kumpikin omistajan häiriökäytöksen vuoksi. Toinen asunto jo toista kertaa peräkkäin, kun omistaja jätti vastikkeet maksamatta.

Huoneistoon kohdistuu kymmenien tuhansien velka taloyhtiön teettämän rempan ja vastikkeiden maksamattomuuden vuoksi.

Vierailija
13/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, joutui tekemään kun kohtelias oma huomautus ei auttanut. Ilmoitus isännöitsijälle ja asunnon omistajalle.

Vierailija
14/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oska se olisi vasikoimista. Hoidan tuollaiset asiat henkilökohtaisesti.

Vierailija
15/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabisvinkki poliisille Tarkalla ospitteella

Vierailija
16/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää nukkua yöllä tai nukuttaa lastaan illalla niin onhan metelöinti häiritsevää. Että mitäköhän siellä häiriköijän päässä liikkuu soittaessaan urkuja keskellä yötä? Joko ei ymmärrä häiritsevänsä eli on tyhmä. Tai ymmärtää, muttei välitä eli on luonnehäiriöinen.

Vierailija
17/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku ois sellainen isännöitsijä joka puuttuis häiröihin , vaan ei tässä talossa.

Pitäs kiertää itse naapurit ja kysyä nimiä paperiin onko kuullee häiriötä.

Eli asukkaan pitäs tehdä isännöitsijän hommia tässä asiassa.

Mutta, olen kuullut että on toisenlaisia firmoja kans,jotka puuttuu heti jos ongelmaa.

Vierailija
18/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millälailla tämä naapuri häiritsee sinua? Yöllä saa pestä hampaita ja valuttaa vettä kraanasta, jos on jano. Vessaakin saa vetää. Tiskaamisen äänet keittiössä kuuluu elämisen ääniin, samoin jos peset kädet. Itse en juo enkä polta, enkä soita radio kovalla, edes päivällä, niin silti naapurin työtön on valittanut minusta isännöitsijälle. En pidä edes bileitä koskaan. Tätä naapuria saattaa vaan ärsyttää kun asun hänen naapurissaan.

Vierailija
19/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabisvinkki poliisille Tarkalla ospitteella

Miltä se kannabis haisee?  Viemärinlöyhkän kyllä tunnistan.

Vierailija
20/36 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ongelmia.  Kaikki noudattavat taloyhtiön sääntöjä.  Saatan olla onnekas.