Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko facen kirppareista tullut joku tinderi?

Vierailija
20.03.2021 |

Vanhin lapsi muuttaa omilleen joten suunitteilla muutto pienempään taloon. Myydään, tai suuremmaksi osaksi annetaan tavaraa pois. Minä hoidan kuvat, ilmoitukset yms. ja mies etätyöläisenä on näyttämässä tai kuljettamassa tavaraa tarvittaessa, asia ei käy ilmi ilmoituksista.

Olen keski-ikäinen normiakka, mutta facen kuvana on ammattistailaajan (lahja kaasona olosta) loihtima harvinaisen hyvä kuva minusta (meikit, hiukset). Minun mielestä kuvasta näkyy, että se on 20v vanha. Johtuuko kuvasta vai mistä, mutta usein huonekaluista on ollut kiinnostuneet miehet jotka ovat noin samanikäisiä kuin minä kuvassa. Sitten kun tavaran näyttäjänä onkin mies, monet närkästyy ja peruvatkin kauppoja. Varsinkin nyt viimeisimmässä kun kuvassa oli kaksi sinkkusänkyä ja teksti oli, että toinen annetaan, saat valita kumman haluat. Ostajamies oli ihan käärmeissään kun kotona olikin mies eikä se kuvan nainen. Luuli sitten että onko mies se eksä josta olin eroamassa. Häh? Onko muilla tullut tällaista eteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tän takia en myy kuin naisille tai pariskunnille

Vierailija
2/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on oikeasti aivan hädässä ja säälittäviä tuossa keski-iässä. Ne roikkuu kaikessa mitä kiinni saa ja tarjoaa itseään jokaiselle naiselle mikä näköpiiriin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Mitä lie voisi sattua jos ei olisi miestä paikalla. 

Vierailija
4/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oikeasti aivan hädässä ja säälittäviä tuossa keski-iässä. Ne roikkuu kaikessa mitä kiinni saa ja tarjoaa itseään jokaiselle naiselle mikä näköpiiriin sattuu.

lueppa aloitus uudestaan

Vierailija
5/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan yksin kotona kun näytän jotain myytävää, maailmassa on niin paljon näitä hulluja.

Vierailija
6/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä jonkinlaisena uutisena, että miehet on naisten perässä kaikkialla. Niillä on aina jotain taka-ajatuksia kun ovat naisen kanssa tekemisissä. Esim. Facen yksinäisyys-ryhmissäkin hakevat kaikki kumppania vaikkei ne ole sellaiseen tarkoitettu. Miehille yksinäisyyskin tarkoittaa sitä, ettei ole naista.

Vierailija
7/7 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko tämä jonkinlaisena uutisena, että miehet on naisten perässä kaikkialla. Niillä on aina jotain taka-ajatuksia kun ovat naisen kanssa tekemisissä. Esim. Facen yksinäisyys-ryhmissäkin hakevat kaikki kumppania vaikkei ne ole sellaiseen tarkoitettu. Miehille yksinäisyyskin tarkoittaa sitä, ettei ole naista.

Kyllä iso osa miehistä osaa kohdella naisia ihmisinä ja ajatella jalkovälin sijaan korvien välillä. Normaalit miehet tajuavat, että kirppisryhmä ei ole deittiryhmä ja käyttäytyvät sen mukaan. Valitettavasti nämä naisenkipeät mt-tapaukset ja muut penaalin vähemmän terävät kynät ovat niitä, jotka esim. somessa ovat hyvinkin aktiivisia. Kun ajatusmaailma on vain oman itsen ja omien tarpeiden ympärille kietoutunut ja kaikenlainen sosiaalinen ymmärrys puuttuu, niin lopputulos on juuri niin tökerö kuin voi odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme