Olen 83v nainen, saanko antaa teille elämän ohjeita kun tätä palstaa lukiessani olen
huomannut että elämä on hukassa suurimmalla osalla.
Kommentit (27)
Jos aloittaja olisi jaksanut, tästä olisi voinut tulla pitkä ketju.
Et, koska toisena esiintyminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mun pitäisi tehdä? Olen 33v, paniikkihäiriö, ahdistuneisuushäiriö ja dissosiaatiohäiriö. Lääkitykset ei auta. Joskus musta tuntuu, että mun raajat on kaksi metriä pitkiä ja leijun pari metriä ilmassa, en koe olevani selvänä ollenkaan. En uskalla lähteä esim kauppaan.
Onko neuvoja?Mene luontoon metsään kävelemään. Parantajatkin voisi auttaa. sellaiset henkiparantajat. TV:stä tulee aamuisin mielenkiintoinen ohjelma jossa asiantuntijat antavat neuvoja kiperiin tilanteisiin. 83v. Olen hidas ja en näe kunnolla. Lasit pitisi uusia.
Metsässä on rauha ja tyyneys, jossa sielu lepää.
Siitä puheen ollen, henkiparannusohjelma on erittäin antoisa. Oikeastaan heikkonäköisyys ei haittaa lainkaan ohjelman aktiivista seuraamista - volyymiä voi säätää sen verran että, pelkän kuulon varassakin ohjelmaa pystyy seuraamaan. Interaktiivinen osallistuminen tietysti edellyttää itseltä voimakkaampaa äänenkäyttöä, mutta tutkimusten mukaan se ei ole iäkkäiden ryhmässä mikään ongelma -pikemminkin päinvastoin.
Parasta kuitenkin kaikessa, että nain saa TV:n välityksellä pientä korvausta vastaan voimia ja jaksamista kahden viikon kuureina, joskus koko suku saa.
Miksi tälläista paskaa tänne keksitään ? Otsikko ja lässytykset , eivät kohtaa. Kakarat taas vauhdissa, joskus kuulleet tarinoita ennen ja nyt.
Se henkiparannus-tv on silkkaa rahan huijausta, joka vaan hankaloittaa heikkojen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän hidas. -83v
Ei se mitään. Otat vain aikasi. Ikänäkö ja ikähitaus ovat aivan normaaleja kehityskaaren vaiheita, ja ne lisääntyvät, mitä enemmän ikää tulee, lopultahan kaikki sitten pysähtyy. Joillakin ennemmin ja joillakin myöhemmin. Se hyvä puoli ikääntymisessä kuitenkin on, että vertailukelpoisen datan määrä on melko iso, ja sitä voi jakaa ja hyödyntää, mikäli prosessori jaksaa pyörittää softaa. Nykyisin vaan niin monella tuppaa serveri kaatumaan ennen aikojaan, siksi neuvosi ovat puhdasta kultaa, odottelen niitä. Aihe on vapaa, joten olet aivan oikealla osastolla.
Ihanan empaattinen ja kypsä tyyli, palauttaa ainakin hieman uskoa ihmiskuntaan. Samaa mieltä. :)
Mene luontoon metsään kävelemään. Parantajatkin voisi auttaa. sellaiset henkiparantajat. TV:stä tulee aamuisin mielenkiintoinen ohjelma jossa asiantuntijat antavat neuvoja kiperiin tilanteisiin. 83v. Olen hidas ja en näe kunnolla. Lasit pitisi uusia.