Siis mikä tämä Tytti Yliviikari oikein kokee olevansa
Yli-Viikari höyläsi viraston luottokorttia VTV:n toimittamien tietojen mukaan vuosina 2018–2020 yhteensä 59 171 eurolla.
YLI-VIIKARI esimerkiksi maksatti viraston luottokortilla neljään otteeseen stailauspalvelujaan vuonna 2019.
10. tammikuuta 2019 Yli-Viikari osti Living Day Spasta 174 euroa maksaneen ”hiusmuotoiluvalmennuksen”.
Valmennus liittyi VTV:n mukaan pääjohtajan valokuvaukseen – tarkempaa selvitystä kuvauksesta ei annettu.
28.2.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 185 euroa maksaneen palvelun, joka sisälsi värin ja muotoilun sekä kulmien muotoilun.
Stailauspalvelu liittyi VTV:n mukaan Haus Kehittämiskeskuksen videokuvaukseen
23.4.2019 Yli-Viikari osti Sydämen Pohjasta Oy:ltä 204 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilupalvelujen lisäksi ”extreme megamask”. Kuittiin ei kirjattu oston syytä. VTV:stä kerrotaan, että ostos liittyi viraston vuosikertomuksen kuvauksiin.
11.6.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 212 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilun lisäksi ”tehohoito”. VTV:n mukaan ostos liittyi eduskunnassa toteutetun viraston esittelyvideon kuvauksiin.
Näin meidän verorahoja haaskataan ja kaikki menee sumeilematta läpi. Palkat on pilvissä mutta silti kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Tämä on sairasta, törkeää, mielivaltaista... Sanat loppuu kesken kuvailemaan suuttumusta mitä tämä vallassa olevien naisten perseily nykyään aiheuttaa
Kommentit (7835)
Hyviä selkeitä videoita toiminnan uudistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko tämän nähny?
V--tt--u mitä PASKAA.........................paskajargonia
Hiukan puisevaa esiintymistä kaikilta. Lisäkoulutus olisi ollut paikallaan. Ja ihmettelen mustia sukkahousuja ja ruskehtavia kenkiä. Tyylikoulutus olisi ollut paikallaan. Tai joku konsultaatio.
Hauskat kuvat Tytin tylleröstä:
https://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2021/04/yli-viikari_tytti…
https://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/2021/03/yli-viikari_tytti…
Pitää kipaista ostamassa popcornia ja sihahtavaa huomista varten. Vichy, tuo Ranskassa sijaitseva kunta, saa toimia kuplivana. Paikka on kuuluisa kauneuskylpylöistään.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tapaus. Itse olen EU:n virkamies Keski-Euroopassa, ja meillä ei kyllä voi ostaa yhtään mitään muiden piikkiin. Kaikki auditoidaan hyvin tarkasti. En esimerkiksi muista vaikka yhtään lounasta, joka olisi ollut organisaation piikkiin, kaikki maksetaan itse. Hyvä näin, onpahan puhdas omatunto.
Minua nauratti sen yksi ”työillallinen” Dubaissa kahden kollegan kanssa, jonka aiheeksi oli lätkäisty ”Suomen kestävän kehityksen tavoitteet”. Eihän tuollaisia työillallisia voi edes olla! Työasiat työaikana eikä viinipullon ääressä😂 Siis tietenkin monet pohtii työasioita illallisilla, mutta siinä vaiheessa valtion ei tarvitse sentään sitä ruokaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
OMG. Toi jälkimmäinen!
Vierailija kirjoitti:
Pitää kipaista ostamassa popcornia ja sihahtavaa huomista varten. Vichy, tuo Ranskassa sijaitseva kunta, saa toimia kuplivana. Paikka on kuuluisa kauneuskylpylöistään.
Ja surullisen kuuluisa sodanaikaisesta nukkehallituksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole vielä esittänyt aika oleellista kysymystä: Miksi tuo ihminen, jolle maksettiin siitä ettei tullut töihin, ei saanut tulla töihin?
Kyllä, minäkin haluaisin tietää miksi verorahoja on käytetty tyhjän toimittamiseen. Ehkä tämä selviää poliisin tulevasta lausunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen iltasatu..laittakaa lapsille pyörimään niin taatusti toimii kuin metrinen halko
Aaah, tää on niin hekumallisen herkullista jargonpaskaa, jossa ei ole mitään, ei niin mitään sisältöä! Tällaisia ne Tytinkin käymät julkisen hallinnon pikakurssit opettavat suoltamaan. Se on pelottavaa. Ja Tytillä nousi joko kusi tai tyhmyys päähän, ettei se tajunnut, että nää on vaan sellaista zoukkimatskua... että sitten kun joutuu oikeisiin töihin, pitää perehtyä siihen oikeeseen työkenttään ja alkaa kehittää sitä eteenpäin sen toimialan sisällä, eikä yrittää esmes kokonaista virastoa muuttaa sen näköiseksi niin kuin maailma esitetään niissä kurssien heppoisissa prujuissa. Hämmentävää on, miten kaikki tämä tauhka ja se uskomaton organisaatiouudistus meni virastossa läpi? Ok, alaisethan tän homman lopulta torppasivat. Mutta kaikki tää bullshit-lingolla ilmaan ammuttu hölönpölö upposi aivn kuus-nolla niihin organisaation yläpään tyyppeihin. Todella pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen tapaus. Itse olen EU:n virkamies Keski-Euroopassa, ja meillä ei kyllä voi ostaa yhtään mitään muiden piikkiin. Kaikki auditoidaan hyvin tarkasti. En esimerkiksi muista vaikka yhtään lounasta, joka olisi ollut organisaation piikkiin, kaikki maksetaan itse. Hyvä näin, onpahan puhdas omatunto.
Minua nauratti sen yksi ”työillallinen” Dubaissa kahden kollegan kanssa, jonka aiheeksi oli lätkäisty ”Suomen kestävän kehityksen tavoitteet”. Eihän tuollaisia työillallisia voi edes olla! Työasiat työaikana eikä viinipullon ääressä Siis tietenkin monet pohtii työasioita illallisilla, mutta siinä vaiheessa valtion ei tarvitse sentään sitä ruokaa maksaa.
Ei sssstana. Dubaihn saakkahan sitä pitää mennä pohtimaan. Suomessa asiasta ei voinut puhua? Kyllä on tarkoituksen mukaista touhua. Ja kestävää kehitystä kerrakseen! Ei sssstana.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole vielä esittänyt aika oleellista kysymystä: Miksi tuo ihminen, jolle maksettiin siitä ettei tullut töihin, ei saanut tulla töihin?
Mysteeri. Ehkä sekin selviää tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti sen yksi ”työillallinen” Dubaissa kahden kollegan kanssa, jonka aiheeksi oli lätkäisty ”Suomen kestävän kehityksen tavoitteet”. Eihän tuollaisia työillallisia voi edes olla! Työasiat työaikana eikä viinipullon ääressä😂 Siis tietenkin monet pohtii työasioita illallisilla, mutta siinä vaiheessa valtion ei tarvitse sentään sitä ruokaa maksaa.
Hienoa, että tällainen keskustelumahdollisuus tärkeästä aiheesta on saatu järjestettyä. Työmatka ei ole lomailua. Paljon kateutta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nähdä, että työpaikka löytyisi ainakaan Suomesta. Yksityinen ei halua tuhluria ja julkinen ei kehtaa palkata.
Mutta kun ulkomailla koulutus ei riitä mihinkään, muahhahhha! Ranskassa ne tietävät, että mikä kämänen yliopisto se Tytin käymä on, ja siellä ei hämätä myöskään niitä maitrese-tason koulutuksia maisterikoulutuksiksi! Jos se yrittää hallintoon missään muualla kuin Suomessa, sille nauretaan ja paskaisesti. Vain täällä tuollainen koulutushuijaus voi mennä läpi. Ja kukaan ei puutu siihen.
Vierailija kirjoitti:
LOL!
Timo Soini ja Jorma Reini tai Remu etc. näyttävät ihan syötäviltä hottiksilta noihin kuviin verrattuina.
Valitettavasti.
Toki, tämä on vain minun subjektiivinen käsitykseni.
Ja sisäinen kauneushan se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti sen yksi ”työillallinen” Dubaissa kahden kollegan kanssa, jonka aiheeksi oli lätkäisty ”Suomen kestävän kehityksen tavoitteet”. Eihän tuollaisia työillallisia voi edes olla! Työasiat työaikana eikä viinipullon ääressä Siis tietenkin monet pohtii työasioita illallisilla, mutta siinä vaiheessa valtion ei tarvitse sentään sitä ruokaa maksaa.
Ei sssstana. Dubaihn saakkahan sitä pitää mennä pohtimaan. Suomessa asiasta ei voinut puhua? Kyllä on tarkoituksen mukaista touhua. Ja kestävää kehitystä kerrakseen! Ei sssstana.
Tässä jutussa oli kuva tuosta ja muistakin kyseenalaisista kuiteista:
Uskomatonta, ihan käsittämätöntä. Eikö Tytillä ole lainkaan omatuntoa? En olisi nukkunut minuuttiakaan jos twlusi käyttäneeni veronmaksajien rahoja satojatuhansia väärin. Tämä vaan lausuu runoja eikä koe tehneensä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nään on näitä muodollisia seikkoja, joiden avulla kännääminen ja mässäily saadaan verovähennyksiin tai matkakuluihin. Näitä siis tehtaillaan ihan vain sen takia. Jotta juurikaan ei tarvitsisi itse niitä maksaa. Kunhan on jokin muodollinen syy sorvattu, saa dokaa ja mässää ilmaisiksi. Tytti tietää konstit!
Hae VTV:n nuoreksi asiantuntijaksi, Titityy opastaa................Pääset matkustamaan ja sikailemaan veronmaksajien rahoilla oikein olan takaa. Näytän sinulle mallia, Titityy...........
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. :-)
Aivan.
Kuin vuoden palomies joka paljastuu pyromaaniksi. Tai huume- tai seksuaalirikollinen poliisi.
Ja sellaisiakin on todistettavasti Suomessakin ollut.