Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mikä tämä Tytti Yliviikari oikein kokee olevansa

Vierailija
20.03.2021 |

Yli-Viikari höyläsi viraston luottokorttia VTV:n toimittamien tietojen mukaan vuosina 2018–2020 yhteensä 59 171 eurolla.
YLI-VIIKARI esimerkiksi maksatti viraston luottokortilla neljään otteeseen stailauspalvelujaan vuonna 2019.
10. tammikuuta 2019 Yli-Viikari osti Living Day Spasta 174 euroa maksaneen ”hiusmuotoiluvalmennuksen”.
Valmennus liittyi VTV:n mukaan pääjohtajan valokuvaukseen – tarkempaa selvitystä kuvauksesta ei annettu.
28.2.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 185 euroa maksaneen palvelun, joka sisälsi värin ja muotoilun sekä kulmien muotoilun.
Stailauspalvelu liittyi VTV:n mukaan Haus Kehittämiskeskuksen videokuvaukseen
23.4.2019 Yli-Viikari osti Sydämen Pohjasta Oy:ltä 204 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilupalvelujen lisäksi ”extreme megamask”. Kuittiin ei kirjattu oston syytä. VTV:stä kerrotaan, että ostos liittyi viraston vuosikertomuksen kuvauksiin.
11.6.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 212 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilun lisäksi ”tehohoito”. VTV:n mukaan ostos liittyi eduskunnassa toteutetun viraston esittelyvideon kuvauksiin.
Näin meidän verorahoja haaskataan ja kaikki menee sumeilematta läpi. Palkat on pilvissä mutta silti kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Tämä on sairasta, törkeää, mielivaltaista... Sanat loppuu kesken kuvailemaan suuttumusta mitä tämä vallassa olevien naisten perseily nykyään aiheuttaa

Kommentit (7835)

Vierailija
6321/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH. Hauska yritys yrittää kiillottaa Tytin rapaantunutta mainetta ja pannukakkututkintoja vetoamalla koodareiden rekrytointeihin Jenkeissä. HIH. Mikähän se Tytin juuri tuohon virkaan pätevöittävä intohimo tai rakkaus sitten olisi, jos tutkinot ovatkin ihan hattaraa? Titteleihin, maineeseen ja kunniaan sillä on rakkaus. Sekä tietenkin haisevaan rahaan.

"I love money and money loves me!" ??

HAH! Sanon minä.

En ihan ymmärrä kommenttiasi. Isompien kokonaisuuksien ja syy-seiraussuhteet taitavat teettää edelleen töitä. ”Jenkki” kai tarkoittaa tekstissäsi Amerikan Yhdysvaltoja?

Heh. Heeeiii!!! Sä keksit, että Jenkit tarkoittaa Amerikan yhdysvaltoja. Mieletöntä!! Se onkin niin harvinainen ilmaus. Huomaathan, että se on suomeksi joko Amerikan yhdysvallat (jälkimmäinen sana pienellä kirjoitettuna) tai lyhyemmin pelkkä Yhdysvallat, ei Amerikan Yhdysvallat (molemmat sanat isolla), kuten sinä kirjoitit. Eli vähän vielä kun kartutat ja hiot yleissivistystäsi, niin hyvä tulee.

Vierailija
6322/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEH. Hauska yritys yrittää kiillottaa Tytin rapaantunutta mainetta ja pannukakkututkintoja vetoamalla koodareiden rekrytointeihin Jenkeissä. HIH. Mikähän se Tytin juuri tuohon virkaan pätevöittävä intohimo tai rakkaus sitten olisi, jos tutkinot ovatkin ihan hattaraa? Titteleihin, maineeseen ja kunniaan sillä on rakkaus. Sekä tietenkin haisevaan rahaan.

HAH! Sanon minä.

Minä en ymmärtänyt tätä koodareiden rekrytointijuttua ollenkaan Tytin puolusteluksi. Jos virkaan on pätevyysvaatimus niin sitä pitää noudattaa. Mutta koodaushommissa tosiaan rakkaus lajiin on tärkeintä. Siellä teknologia kehittyy koko ajan ja jos ei omaa kiinnostusta ole niin kohta on työtön(YT nääs) vaikka olisi sata tutkintoa parhaasta yliopistosta.

Hauskaa, että yrität tulkita omaa kirjoitustasi.. Kyllä tuossa kommentissa annettiin ymmärtää, että nyt kun alkaa valjeta, että ne Tytin hienot, ylisanoin kehutut ja hehkutetut, ja kaikkeen pätevöittävät ja oikein ulkomailla suoritetut huippututkinnot osoittautuvatkin pannukakuiksi tai ilmapalloiksi ts. että se koulutustausta vähän lässähtää tai sanoo poks vaan, niin sitten sanotaankin, että ei niillä tutkinnoilla olekaan niin väliä. Säälittävä yritys yrittää pitää Tytti vielä jotenkin pinnalla, kun neste on jo kainaloiden korkeudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa, että olisitte ollut tämän johtajan assari tai alainen. Ja nyt hän syyttäisi teitä omista sotkuistaan. Mulla melkein itku pääsi heidän puolestaan.

Todella jäätävää kyllä. Mutta on myös sellainen juttu että oikeasti pätevien alaisten olisi pitänyt stopata tuo homma jo siinä vaiheessa, kun siihen joutuivat mukaan. Eli rohkeasti tuoda esille että nyt ei onnistu todellakaan vaikkapa ne kuitittomat matkavähennykset jne.  Vaatii rohkeutta, mutta sitä luulisi valvontaviraston kaltaisessa paikassa ihmisiltä löytyvän.

Olisko niin, että laskuja tarkastavat ja kuitteja kaipailevat alaiset ovat kyllä yrittäneet puuttua asiaan, mutta Tytin hyvä kaveri Koiranen on ottanut silloin nimellisen vastuun? Sanonut, että hän kuittaa, ei tarvita kuitteja eikä selvityksiä?

Nyt kaiken tultua ilmi ei ota vastuuta Koiranenkaan vaan osoitellaan alemman tason viranhaltijoiden suuntaan. Häpeäisivät molemmat, mutta eiväthän nuo osaa...

Lisäksi tuon tarkastusvaliokunnan porukan saisi vaihtaa kokonaan. Eivät ole olleet tilanteen tasalla hekään. Johan yliviikarin matkustelusta oli juttuja mediassa aikaa sitten.

Vierailija
6324/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

En ihan ymmärrä kommenttiasi. Isompien kokonaisuuksien ja syy-seiraussuhteet taitavat teettää edelleen töitä. ”Jenkki” kai tarkoittaa tekstissäsi Amerikan Yhdysvaltoja?

Jos sä et osaa kirjoittaa vielä Amerikan yhdysvaltoja oikein, niin sulla ei ole oikein varaa tuohon hienostelevaan ylimielisyyteen, jota juuri yritit harjoittaa. Se on tosiaan se kokonaisuus ja sen hahmottaminen, mikä ratkaisee. Sulta ei vielä onnistu.

Sori tästä.

Vierailija
6325/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkakuluraporteissa toistui moneen otteeseen taksin käytön selittely ”runsaat matkatavarat/kiireinen aikataulu tai molemmat. Ilmeisesti ohjeena on käyttää edullisinta matkustusvaihtoehtoa kuten julkisia, sitä ei tarvitse erikseen perustella? En jaksa ymmärtää miten täysin turhat ulkomaanmatkat maksimoidaan vielä suhaamalla taksilla eestaas järkyttävien laukkulastien kanssa.

Runsaasti laukkuja, koska perhe mukana reissussa. Siksi taksi.

Vierailija
6326/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Heh. Heeeiii!!! Sä keksit, että Jenkit tarkoittaa Amerikan yhdysvaltoja. Mieletöntä!! Se onkin niin harvinainen ilmaus. Huomaathan, että se on suomeksi joko Amerikan yhdysvallat (jälkimmäinen sana pienellä kirjoitettuna) tai lyhyemmin pelkkä Yhdysvallat, ei Amerikan Yhdysvallat (molemmat sanat isolla), kuten sinä kirjoitit. Eli vähän vielä kun kartutat ja hiot yleissivistystäsi, niin hyvä tulee.

Ja ”seiraussuhteet”! Toi on joku tollo toi kirjottaja! Hahaa seiraussuhde!!!

Vierailija
6327/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin, nyt kaikki jotka ovat nähneet jotain Titityyn suhmurointeja ja matkailuja perheen kanssa veronmaksajien rahoilla, Iltasanomiin tai Iltalehteen yhteys. Käräyttäkää tuo ylimielinen porsas. Jos itse tietäisin jotain  kertoisin kaiken medialle. Nyt taksit, lentoemännät, porttivirkailijat, alaiset ei muuta kuin puhelinlangat laulamaan.

Vierailija
6328/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan pomot reissaavat, että sikäli.

Vierailija
6329/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Ja niin ylimielinen, että voisi kuvitella, että näppäimillä on Tytti itse.

Vierailija
6330/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Jos sä et osaa kirjoittaa vielä Amerikan yhdysvaltoja oikein, niin sulla ei ole oikein varaa tuohon hienostelevaan ylimielisyyteen, jota juuri yritit harjoittaa. Se on tosiaan se kokonaisuus ja sen hahmottaminen, mikä ratkaisee. Sulta ei vielä onnistu.

Sori tästä.

Hyvä, hyvä! Tuollaiset seiraussuhteilijat ja väärinkirjoittajat pois vaan!

Vierailija
6331/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan pomot reissaavat, että sikäli.

Vain organisaation ohjeiden rajoissa. Jos on itse oma herransa ts. yksityisyrittäjä, voi määritellä ohjeet itse. (Ja maksaa viulut itse.)

Jos matkustaa yhteisillä varoilla, pitää suorittaa homma yhteisten sääntöjen mukaisesti. Silloin ei voi sooloilla.

Vierailija
6332/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Ja niin ylimielinen, että voisi kuvitella, että näppäimillä on Tytti itse.

Minä toivon, että se on Tytti itse. On kauhea ajatus, että näitä ylimielisiä seiraussuhdepannukakkutyhjäkkeitä on montakin maita ja mantuja kiertelemässä.

Vierailija
6333/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Minä en ymmärtänyt tätä koodareiden rekrytointijuttua ollenkaan Tytin puolusteluksi. Jos virkaan on pätevyysvaatimus niin sitä pitää noudattaa. Mutta koodaushommissa tosiaan rakkaus lajiin on tärkeintä. Siellä teknologia kehittyy koko ajan ja jos ei omaa kiinnostusta ole niin kohta on työtön(YT nääs) vaikka olisi sata tutkintoa parhaasta yliopistosta.

Hauskaa, että yrität tulkita omaa kirjoitustasi.. Kyllä tuossa kommentissa annettiin ymmärtää, että nyt kun alkaa valjeta, että ne Tytin hienot, ylisanoin kehutut ja hehkutetut, ja kaikkeen pätevöittävät ja oikein ulkomailla suoritetut huippututkinnot osoittautuvatkin pannukakuiksi tai ilmapalloiksi ts. että se koulutustausta vähän lässähtää tai sanoo poks vaan, niin sitten sanotaankin, että ei niillä tutkinnoilla olekaan niin väliä. Säälittävä yritys yrittää pitää Tytti vielä jotenkin pinnalla, kun neste on jo kainaloiden korkeudella.

Olen tuo joka vastasi kommentgiin, jossa kansainvälisen firman edustaja kertoi, että heille ei kelpaa palkkalistoille kuin tunnettuista yliopistoista valmistuneet. Kommentoin etupäässä tätä asiaa, en niinkään Tytin valitsijoita tai hänen toimiaan.

Suomessa käsittääkseni koulutuksen pitää olla juuri työhön sopiva ja hakuehtojen mukainen. Näin ei ole kaikkialla. Tässäpä vähän listaa:

https://www.guide2research.com/research/best-companies-to-work-for-with…

On oivallettu, että koulutus ei ole kaikki kaikessa. Suomessahan tilanne on päinvastoin: koulutus ja akateeminen menestys ovat kaikki kaikessa.

Vierailija
6334/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Sori tästä.

Pistä tolle apinalle vaan luu kurkkuun! Ei tarvii täällä pätee jos ei osaa amerikan yhd.valtoja kirjoittaa oikein!

Vierailija
6335/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viiden alaikäisen lapsen äiti haluaa olla koko ajan matkoilla?

Vierailija
6336/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Sori tästä.

Pistä tolle apinalle vaan luu kurkkuun! Ei tarvii täällä pätee jos ei osaa amerikan yhd.valtoja kirjoittaa oikein!

Ihana! :D :D :D Joo, pistän.

Ai vitsi mä repesin.. :D

Vierailija
6337/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tytti ole täällä lukemassa eikä näppäimillä. Tytti on ihailemassa itseään peilistä tai lammenpinnasta. Se on just tehnyt juhannuksen kauneustaikoja.

Nimim. Living next door to Tytti

Vierailija
6338/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi viiden alaikäisen lapsen äiti haluaa olla koko ajan matkoilla?

Hän halusi tehdä maailmanympärysmatkan, kokea hienot hotellit, hienot ravintolat muiden rahoilla = veronmaksajien rahoilla. Halusi päivärahat, lentopisteet itselleen. Ukko kulki matkoilla mukana, sehän on kiva kun voi reissata muiden maksamana ympäri palloa. Ei tämä reissaaminen työhön ole liittynyt, tämä on liittynyt siihen että Tytti halusi matkustaa, että matkustus on hänen intohimonsa. Me muut matkailemme lomalla ja maksamme matkamme itse, Tytti maksatti matkansa muilla.

Vierailija
6339/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa, että olisitte ollut tämän johtajan assari tai alainen. Ja nyt hän syyttäisi teitä omista sotkuistaan. Mulla melkein itku pääsi heidän puolestaan.

Todella jäätävää kyllä. Mutta on myös sellainen juttu että oikeasti pätevien alaisten olisi pitänyt stopata tuo homma jo siinä vaiheessa, kun siihen joutuivat mukaan. Eli rohkeasti tuoda esille että nyt ei onnistu todellakaan vaikkapa ne kuitittomat matkavähennykset jne.  Vaatii rohkeutta, mutta sitä luulisi valvontaviraston kaltaisessa paikassa ihmisiltä löytyvän.

Ne jotka "stoppaavat näitä hommia" kaltataan ulos rumasti, eikä kukaan puolusta. Kokemusta on. Synkkä maa tämä onnellisten Suomi.

Vierailija
6340/7835 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH! Sanon minä.

Olen tuo joka vastasi kommentgiin, jossa kansainvälisen firman edustaja kertoi, että heille ei kelpaa palkkalistoille kuin tunnettuista yliopistoista valmistuneet. Kommentoin etupäässä tätä asiaa, en niinkään Tytin valitsijoita tai hänen toimiaan.

Suomessa käsittääkseni koulutuksen pitää olla juuri työhön sopiva ja hakuehtojen mukainen. Näin ei ole kaikkialla. Tässäpä vähän listaa:

https://www.guide2research.com/research/best-companies-to-work-for-with…

On oivallettu, että koulutus ei ole kaikki kaikessa. Suomessahan tilanne on päinvastoin: koulutus ja akateeminen menestys ovat kaikki kaikessa.

Sössönsössön. Turhaan sössötät tai yrität valistaa tai päteä. Kyllä me nuo tiedämme. Mutta miten liittyy aiheeseen? Tytti on suomalaisen yhteiskunnan virkamies. Ihan sama nyt, mitä kriteerejä ulkomaalaisilla yksityisfirmoilla on, kun ne rekrytoivat.