Siis mikä tämä Tytti Yliviikari oikein kokee olevansa
Yli-Viikari höyläsi viraston luottokorttia VTV:n toimittamien tietojen mukaan vuosina 2018–2020 yhteensä 59 171 eurolla.
YLI-VIIKARI esimerkiksi maksatti viraston luottokortilla neljään otteeseen stailauspalvelujaan vuonna 2019.
10. tammikuuta 2019 Yli-Viikari osti Living Day Spasta 174 euroa maksaneen ”hiusmuotoiluvalmennuksen”.
Valmennus liittyi VTV:n mukaan pääjohtajan valokuvaukseen – tarkempaa selvitystä kuvauksesta ei annettu.
28.2.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 185 euroa maksaneen palvelun, joka sisälsi värin ja muotoilun sekä kulmien muotoilun.
Stailauspalvelu liittyi VTV:n mukaan Haus Kehittämiskeskuksen videokuvaukseen
23.4.2019 Yli-Viikari osti Sydämen Pohjasta Oy:ltä 204 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilupalvelujen lisäksi ”extreme megamask”. Kuittiin ei kirjattu oston syytä. VTV:stä kerrotaan, että ostos liittyi viraston vuosikertomuksen kuvauksiin.
11.6.2019 Yli-Viikari hankki Sydämen Pohjasta Oy:ltä 212 euron palvelun, johon sisältyi värin ja muotoilun lisäksi ”tehohoito”. VTV:n mukaan ostos liittyi eduskunnassa toteutetun viraston esittelyvideon kuvauksiin.
Näin meidän verorahoja haaskataan ja kaikki menee sumeilematta läpi. Palkat on pilvissä mutta silti kaikki maksatetaan veronmaksajilla. Tämä on sairasta, törkeää, mielivaltaista... Sanat loppuu kesken kuvailemaan suuttumusta mitä tämä vallassa olevien naisten perseily nykyään aiheuttaa
Kommentit (7835)
Vierailija kirjoitti:
Pöystin liero ei halua julkisuuteen hänen ja Bernerin viestejä, yleensä jos jotain ei halua julkisuuteen, on sisällössä jotain mitä haluaa peitellä. Onko tuo Pöysti ihan dorka. Onko se laittanut Bernerille jotain intiimejä viestejä vai mistä on kyse.....................................on niin salaista, että, kyllä on mätää tuolla huipulla ja paljon, oksettaa olla veronmaksaja, Suomi on läpimätä ja korruptoitunut valtio siinä missä muutkin, tätä kusetusta on ollut jo vuosia, kuinka kauan suomalaiset veronmaksajalampaat jaksaa katsella tällaista.
Mitä korkeammassa ja vastuullisemmassa virassa henkilö on, sitä läpinäkyvämpää ja avoimempaa hänen työhön liittyvän toimintansa tulee olla.
Tytin olisi kuulunut kerätä lentopisteet firman kortille, ja maksaa niillä virkamatkojaan. EI henkilökohtaisia/miehensä/lastensa matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MTV: Keskusrikospoliisi epäilee VTV:n Yli-Viikaria lentopisteiden käytöstä omiin tarkoituksiin
Vi###u mikä kuspää
Tekevälle sattuu, huippuluokan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VTV:n työntekijöiden Finnair Plus -tilit ovat henkilökohtaisia, joten virastolla ei ole tarkkaa tietoa pisteiden määrästä tai niiden käytöstä. VTV on kuitenkin aiemmin linjannut, että virkamatkoista saatavat pisteet tulee lähtökohtaisesti käyttää muiden työmatkojen maksamiseen.
VTV:n hallintojohtajan Tuula Sandholmin mukaan tiedossa ei ole, että pisteitä olisi käytetty Yli-Viikarin virallisiin matkoihin tai muihinkaan tarkoitukseen. Koska pisteitä ei ole käytetty virallisten matkojen maksamiseen, on ne joko jätetty käyttämättä tai käytetty henkilökohtaisiin menoihin.
https://www.verkkouutiset.fi/finnair-telle-tytti-yli-viikarin-lentopist…
Mitä tuo "lähtökohtaisesti" tarkoittaa? Siis tulee käyttää vai ei tule käyttää? Miksi ei linjata täysin yksiselitteisesti? Esim. että tulee käyttää muiden työmatkojen maksamiseen tai tulee jättää käyttämättä.
Käyttämättä jättäminen olisi verovarojen haaskaamista, joten tottakai tulee käyttää muiden virkamatkojen maksamiseen. Omiin tai perheen jäsenten yksityismatkoihin käyttäminen on laitonta.
Mikä hänen rikosnimike on? Petos?
Vierailija kirjoitti:
Haha, tarkan markan muija tämä Tytti. Oli ostanut Rainbow-mehua. Luulisi, että noilla tienesteillä + vedätyksillä olisi varaa suosia kotimaista. Ja että ylipäätään käy itse kaupassa.
Lähde: Seiskan kuvat
Tarkan markan, kun itse joutuu maksamaan. Sopii kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
MTV: Keskusrikospoliisi epäilee VTV:n Yli-Viikaria lentopisteiden käytöstä omiin tarkoituksiin
Tuossa naamassa ja vartalossa kombinoituu kaikki se mitä ajattelen Suomen porsastelevasta eliitistä. Verorahoilla lihotettu syöttöporsas. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Haha, tarkan markan muija tämä Tytti. Oli ostanut Rainbow-mehua. Luulisi, että noilla tienesteillä + vedätyksillä olisi varaa suosia kotimaista. Ja että ylipäätään käy itse kaupassa.
Samaa naureskelin :D Ennakoiko, kun tietää että joutuu makselemaan varmaan isoja summia jos tuomitaan törkeästä petoksesta tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä lentoyhtiössä. Oli hyvin tavallista, että valtion työntekijät pyysivät kalleimman mahdollisen lipun lennolle. Näin saivat enemmän pisteitä. Jos koitti ehdottaa tarjouslippua, ei kelvannut. Ei muuten, mutta veronmaksajana kyrsi vähän.
Harvassa organisaatiossa työntekijät itse lippuja ostavat suoraan lentoyhtiöltä, vaan normaalisti liput hoitaa keskitetysti nimetty matkatoimisto.
Vaikuttaa trollilta siis.
Kyllä niitä moni itse varailee tai muuttelee, riippuu organisaatiosta käytetäänkö matkatoimistoa. T. Myös lentoyhtiössä työskennellyt
Onneksi osaa ranskaa, niin voi matkata maahan, jossa korruptio on yleisempää. Mm. käsittääkseni Afrikan maissa ei ole niin nöpö nuukaa ja ranskalla pärjää. Varmasti työllistyy.
Vierailija kirjoitti:
No kun ite täytyy maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa luxusravintolassa tilattiin tryffelipizzaa kun se oli luultavasti kalleinta mitä löytyi listalta. Kun itse pitää maksaa ruoasta niin ostetaakinn Rainbow-tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä maksuvälinepetos ja virka-aseman väärinkäyttö.
Viisas vanhus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi###u mikä kuspää
Tekevälle sattuu, huippuluokan nainen.
Väärin! Tytti on huippuluokan huiputtaja! Huijasi jo vuonna 2015 tarkastusvaliokunnan rekrytointiryhmää kertomalla olevansa valtiotieteiden maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde: Seiskan kuvatDubaissa luxusravintolassa tilattiin tryffelipizzaa kun se oli luultavasti kalleinta mitä löytyi listalta. Kun itse pitää maksaa ruoasta niin ostetaakinn Rainbow-tuotteita.
Tämä on kyllä mielenkiintoista. En ole suurituloinen ja silti ostan hyviä ruokia. Myös ravintoloissa ja omin rahoin.
Pidän myös työni vuoksi ulkonäöstä huolta ja esiinnyn yrityksen puolesta. Itse maksan kampaajat ja muut. Ottaa päähän suomalainen paskaeliitti. Koko ajan paljastuu lisää. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
tyttiyliiii kirjoitti:
Tytti siis tehnyt paljon työmatkoja. Tytti siis saanut käyttöönsä sitä enemmän lentopisteitä, mitä enemmän on tehnyt työmatkoja.
Ja mitä kalliimmat lennot hankkinut, sitä enemmän pisteitä.
= kannustinloukku. Eikä ole vain Tytti, joka tätä pisteiden keräämistä harrastaa. Koska se kannattaa! Miksi näitä rakenteellisia houkutinloukkuja aina vaan tehdään! Ihan selvää, että nuo siat niitä hyödyntää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkistä:
MTV:n tietojen mukaan KRP:n esitutkinnassa selvitetään Tytti Yli-Viikarin lentopisteiden käyttöä noin viiden vuoden ajalta.
Lentopisteitä olisi käytetty ainakin tuhansien eurojen arvosta.
KRP kertoo summan tarkentuvan esitutkinnassa, mutta ei ota kantaa henkilön nimeen.
---
Kuka muu kuin puoliso käyttänyt omiin työmatkoihin😂 Tytin miljoonalla pisteellä saa esim. 33 lentoa Eurooppaan. Mies on myyntiedustaja ja oletettavasti free lancer.
Keskusrikospoliisin esitutkinnassa selvitetään Yli-Viikarin lentopisteitä noin viiden vuoden ajalta. Virkamatkoja yhteensä 116. Tuo miljoona pistettä ja 33 bonuslentoa on laskettu Pauli Vahteran blogissa vain 69 virkamatkan osalta ajalla 1.1.2017–31.8.2020.
Pisteitä on rutkasti enemmän kuin miljoona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä maksuvälinepetos ja virka-aseman väärinkäyttö.
Rangaistuksena normikäytännön mukaan vankeutta. Tuskinpa hän tulee vankeutta saamaan, palkinnoksi saa uuden kivan työpaikan.