Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan lähihoitajan työtä.

Vierailija
19.03.2021 |

Ällöttää vanhukset, heidän hygienian hoitonsa, tekohampaansa, vaippansa yms. Tiedän olevani väärällä alalla, mutta te- keskus työnsi minut karenssin uhalla opiskeluun. Miksi meitä yli 55- vuotiaita pakolla koulutetaan lähihoitajiksi? Vihaan jokaista työpäivääni ja hoidettavaani.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu asiattomana.

Vierailija
2/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, että se työllistää varmasti, koska niin moni myös lähtee alalta pois.

Älä huoli. Muutaman vuosikymmenen päästä sinäkin olet kuten hoidettavasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolla? Valitettavasti se huono asenne ja inho kyllä näkyy asiakkaille päin. Jos kokee työn ja asiakkaat todella vastenmielisiksi, kannattaa suosiolla vaihtaa alaa.

Vierailija
4/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän me kaikki.

Vierailija
5/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jotain muuta, vanhusten parissa on myös eritasoista hoitotyötä esim. päiväkeskukset tai kotihoito.

Vierailija
6/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, että se työllistää varmasti, koska niin moni myös lähtee alalta pois.

Älä huoli. Muutaman vuosikymmenen päästä sinäkin olet kuten hoidettavasi.

Ei siihen ap:n kohdalla mene kuin noin 10v. V'ttumaisuus vanhentaa nopeasti. 

Vierailija
7/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut karenssin ja elellyt tt-tuella. Helppoa ja yksinkertaista. 

Vierailija
8/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajana voit työskennellä vaikka jossain toimistotöissä tai ajanvarauksessa tms. Muitakin vaihtoehtoja on.

Vierailija
9/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä erikoistuit vanhuksiin? Olisihan siellä muitakin linjoja. 

Vierailija
10/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön lähihoitaja. En vain pysty. Sain karenssin, elän säästöilläni. Anteeksi, mutta en vain kykene kyseiseen työhön. Yritin, mutta, ehkä parempi, että olen työtön, kuin inhoten teen pakotettuna työtä, jota vihaan. Tämä ei ole oikein, että pakolla määrätään lähihoitajiksi työttömiä, joita ala ei kiinnosta lainkaan. Kuka haluaa, että vanhempiasi hoitaa hoitaja, jota ei kiinnosta vanhusten hyvinvointi lainkaan ? Joka on pakolla koulutettu ammattiin, karenssin uhalla? Onko tämä oikein ?

Vierailija
11/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy seuraavaksi myrkkyhoitajaksi niin et takuulla joudu enää ikinä hoitamaan ketään.

Vierailija
12/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokupäivä sinä olet "se" hoidettava, kerroppa sitten miltä tuntuu, kun näet sen inhon hoitajan katseessa ja olemuksessa.

Toivottavasti koet sen, koska sen olet todella ansainnut!

Vierailija
13/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesssa varsinkin tuo on hemmetin arvokasta työtä ja heiitä tarvitaaan. Itte miettisi jotain levyseppä hitsaajaa niin voi ollla aika yksinäistä työtä sitten kuitenkin. Etttä jos joku muu olisi sitten kuitenkin.

Vierailija
14/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesssa varsinkin tuo on hemmetin arvokasta työtä ja heiitä tarvitaaan. Itte miettisi jotain levyseppä hitsaajaa niin voi ollla aika yksinäistä työtä sitten kuitenkin. Etttä jos joku muu olisi sitten kuitenkin.

Aina jankataan tuota hitsaaja koulutusta kun totuus on että nykyään ei siihen hommaan suomalaisia enää palkata!  itse olen aikuisiällä hitsaajaksi kouluttautunut ja koska en ole huippuhyvä, en ikinä päässyt edes palkattomaan harjoitteluun.  Nyt mietin että parempi olisi ollut mennä vaikka sit lähihoitaja kouluun , ainakin sais töitä vaikka on huono.

Vierailija
15/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka lässyttää että arvokasta työtä, menköön itse niitä paskavaippoja vaihtamaan, jos moralisoit mene itse sinne tekohampaita pesemään. Jos et itse pysty siihen, et voi ketään moralisoida, että voi voi tärkeää työtä.

Vierailija
16/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka lässyttää että arvokasta työtä, menköön itse niitä paskavaippoja vaihtamaan, jos moralisoit mene itse sinne tekohampaita pesemään. Jos et itse pysty siihen, et voi ketään moralisoida, että voi voi tärkeää työtä.

Ei se työ ole siivoojilla, hitsaajilla, putkiasentajilla, raksaukoilla ym ym paljoa sen hehkeempää. Duunariala on duunariala vaikka voissa paistais. Se on aina tavalla tai toisella P A S K A A .

Vierailija
17/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen hoitajan työ tartte mikään kutsumus olla vaan työtä josta saat palkan ja ehkäpä jos elinpäiviä riittää, niin eläkkeen. Mutta jos ihan vihaat- oisko aika vaihtaa suuntaa.

Vierailija
18/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalle pakotetaan sopimattomat ja sitten vittuillaan että itsepähän olet alasi valinnut :D

Vierailija
19/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi juuri se onkin niin arvokasta työtä, kun sitä ei ihan joka iikka pysty/jaksa/halua tehdä.

Ja kyllä olen ollut vanhus työssäkin, sittemmin kouluttautunut toiseen ammattiin.

Mutta ajatelkaas, miksi ihmeessä sinne AMK:n Geriatrian linjalle on aina niin järkyttävän alhaiset sisäänpääsy pisteet..

Siksi koska niin vähän on niitä huipputekijöitä jotka kantaa vastuun meidän vanhuksista ja heidän huolehtimisestaan.

Vierailija
20/89 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se työ ole siivoojilla, hitsaajilla, putkiasentajilla, raksaukoilla ym ym paljoa sen hehkeempää. Duunariala on duunariala vaikka voissa paistais. Se on aina tavalla tai toisella P A S K A A .

Minulle siinä on hyvinkin iso ero hitsaako metallia kiinni metalliin vai peseekö mummon tai papan persettä. Yleensä hitsari ei työssään kohtaa ulostetta tai muitakaan ihmiseritteitä.