Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö aivan järjettömiä määriä

Vierailija
19.03.2021 |

Eilen pisteli poskeensa: 300g kanasuikaleita ja riisiä,kaksi 400g jauhelihapakettia ja perunoita, 400g raejuustoa,2 litraa maitoa sekä kilon maitorahkaa.Söisi varmaan meidän koirankin jos en olisi vahtimassa.Tuossa on minun viikon ruuat!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa miehen syödä, jos terveys kestää ja kunhan itse maksaa osuutensa ja raahaa ruuat kaupasta.

Vierailija
22/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sellasia me miehet ollaan. Sitä on vaikea tajuta langan hoikan kasvissyöjänaisen, joka elää päivän parilla idulla.

Itse asiassa naisen ja miehen energiantarpeessa ei ole niin hirveän suurta eroa kuin miehet uskovat Miehet usein kuvittelevat, että miehen kuuluu syödä järjettömiä määriä riippumatta kulutuksesta, vain koska on mies, ja että naiset taas pärjäävät tosiaan vaikka pelkillä iduilla, koska eihän syöminen ole naisellista. Toinen väärä käsitys liittyy kasvissyöntiin. Kasvisruokakin voi olla erittäin kaloripitoista, eikä yksikään kasvissyöjä elä jollakin salaatilla vaan mekin tarvitsemme proteiinia ja riittävästi energiaa.

Ja nytkö tällä palstalla joku mies uskoo, että me tänne kirjoittelevat naiset voisimme olla hoikkia? Yleensä täällä on oltu sitä mieltä, että me kaikki olemme aivan tolkuttoman lihavia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämänkin mammat nielee 

Vierailija
24/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
25/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille että pakettien sijasta kannattaa syödä se liha....

Vierailija
26/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa munuaiset huutaa hallelujaa tuolla proteiinimäärällä...

Tämä on totta, hänellä varmaan nyt jo isot määrät ureaa tekee runsasta pissillä käymistä. Ajan kysymys koska munuaisfunktio alkaa laskea.

Vierailija
27/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö mies myös lasten vanukkaat?

Vierailija
28/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tehdään esim kotona pizzaa, niin tehdään aina kaksi pellillistä kerrallaan. Minä syön toisen pellillisen jo yksinään yhdellä kerralla. Olen aina syönyt, niin 17-vuotiaana, kuin nyt nelikymppisenäkin. Enkä ole mikään työkyvytön pyörätuoli-läski.

M40

Se on ajan kysymys.

Vierailija
29/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi syödä tuollaisia määriä, ellei ole jotenkin syömishäiriöinen. Jos tämä on totta eikä pelkkä provo, olisin todella huolissani hänestä.

Vierailija
30/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen miehesi on?

Harrastaako kehonrakennusta?

Vierailija
31/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa ja laittakaa omat ruokanne niin ei tarvitse mitään ruokalaskua puolittaa jos toinen syö kuin hevonen ja toinen syö jonkun ripusen. Meillä on yhteiset rahat jotka tulevat samaan talouteen kummankin hyödyksi eikä ole ihan juuri perustettu epävarma suhde kun ollaan yli 30v eletty yhdessä. Mieheni isotuloisempana on aina maksanut ruokalaskun ja se on hänelle kunnia asia eikä ole suostunut perimään minulta mitään vaikka olen tarjoutunut maksamaan oman osuuteni. Hän huolehtii että aina on ruokaa ja alkaa heti kyselemään että mitä tarvitset ja puuttuuko jotain jos on vähän aikaa pois kotoa. Kaikki hän on tuonut jos jotain pyydän mutta harvoin tarvitsee jollen ole jotain unohtanut. 

Vierailija
32/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa käyttää huumeita.

Vierailija
33/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tehdään esim kotona pizzaa, niin tehdään aina kaksi pellillistä kerrallaan. Minä syön toisen pellillisen jo yksinään yhdellä kerralla. Olen aina syönyt, niin 17-vuotiaana, kuin nyt nelikymppisenäkin. Enkä ole mikään työkyvytön pyörätuoli-läski.

M40

Se on ajan kysymys.

Luuletko että kaikki lihovat samalla tavalla. Eivät kuule todellakaan .Joku voi painaa samalla ruokavaliolla 80 kg ja joku toinen 115 kg. Jotkut ovat läpipaskoja ja joillakin elimistö varastoi kaiken rasvan.

Vierailija
34/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
36/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä mies on joku pinnallinen bodari-tyyppi, ulkonäkö tärkeää mutta terveys ei.

Siinä mielessä siis ehkä syömishäiriökäyttäytyminenkin voi olla lähellä, jos ruokavalio on aina tällainen ja motiivit nämä. Ja liikunta/bodaus varmaan myös aika pakonomaista, sopisi kuvaan.

Toisaalta jos tämä oli joku yhden päivän "herkkuhetki" ja tämä miehen näkemys herkuttelusta, niin ehkä sit ei.

Vierailija
37/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Se on ajan kysymys.

Luuletko että kaikki lihovat samalla tavalla. Eivät kuule todellakaan .Joku voi painaa samalla ruokavaliolla 80 kg ja joku toinen 115 kg. Jotkut ovat läpipaskoja ja joillakin elimistö varastoi kaiken rasvan.

Joo. Ja miesten ylipaino johtuu lihaksista. Ja naiset eivät ole lihavia vaan muodokkaita.

Tottakai pellisen pizzaa vetävä mies on timmissä kunnossa. Jep.

Vierailija
38/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kasvavat, kun mies tuo kävellen tai pyörälllä parskunnan ruokaostokset kotiin ja kantaa ostokset portaita pitkin kahdeksanteen kerrokseen.

Onneksi mies maksaa kaikki ruokalaskut. :)

Vierailija
39/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Täysin sairasta mättää tuollaista määrää ruokaa..vai mässyttää isäntä yhden kokonaisen pellillisen ihan itse ja sitten vähän siitä toisestakin. Hyi hitto..ja btw, se miesten päivittäinen energiantarve ei ole kovin paljoa isompi kuin naisten (jos jätetään bodarit jne pois) että sillä ei selitetä tuota aivan sairasta ahmimista. 

Vierailija
40/52 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mässyttäjä miehet ovat kuta kuinkin tällaisia :D https://www.youtube.com/watch?v=Mb3lWAntBik&t=430s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme