Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedätkö yhtäkään tapausta jossa friendzonesta on siirrytty parisuhteeseen?

Vierailija
19.03.2021 |

vaikka toinen olisi ensin joutunut friendzonelle.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ystäväni tunsi miehen noin 6 vuoden ajan, olivat kavereita. Sitten rakastuivat ja nyt yhdessä yli 10 vuotta. 

Vierailija
2/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina seurustellut vain sellaisten miesten kanssa, joihin olen ensin tutustunut kaverina. Mutta ei ole ollut mitään friendzonea, ovat alusta asti olleet silmissäni puoleensavetäviä kyllä. Olen vain hitaasti lämpeävää sorttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron Weasley

Vierailija
4/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään sellaista parisuhdetta joka olisi alkanut ystävyydestä.

Vierailija
5/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parisuhteeseen päätyneet betat, eli suurin osa parisuhteista on tämmöisiä. Ensin tutustutaan ja sitten nainen tai molemmat tyytyvät.

Vierailija
6/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on tultu raskaaksi jollekin jännälle miehelle, jota ei kuitenkaan haluta isäksi, niin otetaan joku friendzonessa säilytetty kilttimies.

Lähinnähän tämä kilttimies hoitaa lapsia ja kotia ja säätöä jatketaan jännien miesten kanssa.

Vierailija
8/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ystävyyttä, ei ole parisuhdetta. Aviossa vihollisia monet toisilleen.

Vierailija
9/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen suhde. Oltiin aluksi kavereita kun itse en ollut kiinnostunut. Myöhemmin kuitenkin itsekin ihastuin ja oltiin lopulta 2,5v yhdessä.

Vierailija
10/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 12 vuotta kestänyt parisuhteeni. Olimme aluksi kavereita yli vuoden. Eikä todellakaan ole kyse tyytymisestä, jossain vaiheessa vaan yhtäkkiä klikkasi.

Vierailija
11/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Oltiin ystäviä ensin kolme vuotta. Siinä alussa kun tutustuttiin, en itse voinut hyvin ja tilaa parisuhteelle ei ollut. Sitten kun sain elämäni parempaan suuntaan, heräsi romanttinen kiinnostus ja uskalsin kertoa siitä tälle miehelle. Hänellä oli samanlaisia tunteita minua kohtaan ja nyt ollaan oltu pari 6 vuotta.

Vierailija
12/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vituiks meni. Kahden vuoden kaveruus vaihtui kahden kuukauden tapailuun ja siitä välien poikkimenoon ja vihanpitoon

Vierailija
13/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on tultu raskaaksi jollekin jännälle miehelle, jota ei kuitenkaan haluta isäksi, niin otetaan joku friendzonessa säilytetty kilttimies.

Lähinnähän tämä kilttimies hoitaa lapsia ja kotia ja säätöä jatketaan jännien miesten kanssa.

Kumpi sinä sitten olet?

Vierailija
14/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaverimiehet ja sihdemiehet ihan erikseen. Kaverimiehet tuskin kelpuuttaisivat edes suhteeseen, heidän mielestä olen liian ”äijä”. Suhdemiesten kanssa minusta tulee esiin eri puoli. En edes osaisi yhtäkkiä vaihtaa ”vaihdetta” näiden kaverimiesten kanssa.

Vierailija
15/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut herää hitaasti. Älkää silti elätelkö suuria toiveita, mutta tätä tosiaan tapahtuu.

16/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
17/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään naisen kanssa en ole ollut kaveri ennen parisuhdetta.

Järjestys ollut aina tämä:

Pano tuntemattoman naisen kanssa.

Pano oli hyvä, aletaan olee.

Parisuhde.

Tällä sapluunalla menty viimeiset 25 vuotta, joista 20 nykyisen vaimoni kanssa.

Vierailija
18/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sinä sitten olet?

Noilla tasoteoreetikoilla ei ole ensimmäistäkään naiskokemusta oman äidin lisäksi.

Vierailija
19/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ystäväni pyysi neuvoa v. 2005, että uskaltaako heittäytyä ystävänsä kanssa suhteeseen. Nyt ovat olleet viisitoista vuotta yhdessä ja naimisissakin ovat.

Vierailija
20/47 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni kanssa aikuisena kavereita ensin 15 vuotta, sitten aloitimme suhteen.