Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten karheuttaa todella liukkaita hiuksia?

Vierailija
19.03.2021 |

Hankala esimerkiksi lettejä tehdä tai poninhännällä pitää, kun lenksut valuu pois.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä shampoo pois ja pese päivittäin niin kuumalla vedellä kuin pystyt. Googlaa no poo.

Vierailija
2/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentamalla. Omat hiukseni ovat luonnontilassa mahdottomat, raidoitettuna unelmat.

Kuivashampoo on myös hyvä tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese sulfaatittomalla shampoolla ja laita jotain tuuheutta antavaa muotoilutuotetta, kuivaa hiustenkuivaajalla, laita rakennesuihketta (tai kuivashampoota) ja hanki puhelinjohtohiuslenkkejä.

Vierailija
4/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolashampoo, esim Lushin Big tai Seanik.

Vierailija
5/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasuihke tai hiuspuuteri auttanee myös.

Vierailija
6/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalentamalla.

Tämäkin on hyvä.

Vierailija
7/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondausta minäkin meinasin ehdottaa. Ilman väriä hiukseni ovat pehmeät, liukkaat ja vetelät, blondattuina paljon ryhdikkäämmät ja runsaamman oloiset ja näköiset.

Myös shampoon valita vaikuttaa. Jos se on taloudellisesti mahdollista, suosittelen ostamaan kampaajalta jotain laadukasta tuuheuttavaa shampoota. Ne usein myös karheuttavat hiusta jonkin verran. Monesti kuulee, ettei shampoissa ole eroja, mutta kyllä niissä ainakin minun kokemukseni mukaan on. Kiharashampoosta mulle tulee iso kiharapilvi, hoitavasta shampoosta kiiltävä ja veltto poskia myöten valuva tukka ja tuuheuttava shampoo saa kiharat katoamaan ja tilalle tulee säkkärä harsopilvi.

Vierailija
8/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstalla laitetaan joka paikkaan hiekkaa.

Vierailija
9/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese sulfaatittomalla shampoolla ja laita jotain tuuheutta antavaa muotoilutuotetta, kuivaa hiustenkuivaajalla, laita rakennesuihketta (tai kuivashampoota) ja hanki puhelinjohtohiuslenkkejä.

Kaikki sulfaatittomat shampoot joita olen kokeillut, ovat olleet tosi hoitavia ja "nesteyttäviä" ja lopputuloksena tosi veltto ja voimaton hius. Ilmeisesti hiuslaatu vaikuttaa tosi paljon siihen, millaisen lopputuloksen millainenkin hiustuote antaa.

Vierailija
10/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuuteri

Vierailija
11/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä shampoo pois ja pese päivittäin niin kuumalla vedellä kuin pystyt. Googlaa no poo.

Miten tää voi oikeesti auttaa mihinkään? Mulla tukka vain  rasvoittuu rasvoittumistaan, jos en käytä mitään pesuainetta.

Vierailija
12/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permanentti ja suolasuihke

Vierailija
13/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalenna. Minulla on raidat juuri sen takia, että hiuksiin saadaan kuohkeutta. Kampaajani sanoo, että heille, jotka eivät halua olla vaaleita, niin ensin vaalennetaan ja sitten värjätään tummiksi.

Vierailija
14/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma itsellä. Päälle vielä pituus, eli tarvii oikeesti kunnon jytyt hoitsikat ja silikoneja päälle (jotka siloittavat lisää) ettei takkuunnu. Itellä värjäämättömät pitkät perussuomalaiset ohuet ja liukkaat lasihiukset, tukkaa on kyllä paljon mutta se on tosi ohutta.

Pesun jälkeen käytän samanaikaisesti tai vaihtelevasti hiuspuuteria tai rakennesuihketta, seuraavina päivinä kuivashampoota päälle. Nää on ainoat mitkä tekee hyvin rakennetta eikä lyhennä pesuväliä ja kerrostuu hyvin. Merkit vaihtelee.

Vierailija
15/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sulfaatittomat shampoot joita olen kokeillut, ovat olleet tosi hoitavia ja "nesteyttäviä" ja lopputuloksena tosi veltto ja voimaton hius. Ilmeisesti hiuslaatu vaikuttaa tosi paljon siihen, millaisen lopputuloksen millainenkin hiustuote antaa.

Mulle tulee hiuksiin sopivaa raskautta, tällä hetkellä käytössä Brunsin kookosshampoo. Tavallisista ja varsinkin tuuheuttavista tulee liian puhtaat ja lennokkaat hiukset, jolloin on mahdoton tehdä esim. kampauksia. Mutta kokeilemalla selviää mikä toimii kenelläkin!

Vierailija
16/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon föönaus ja rakennesuihketta. Suihkuta vähän hiuslakkaa ja harjaa pois ja tee sen jälkeen ponnari. Kunnolliset hiuslenksut myös käyttöön, ei lötkyjä tai helposti venyviä. 

Vierailija
17/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoni ensin pois kaikista hiustuotteista. Suolasuihkeella karheutta.

Vierailija
18/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo karhentaa hiuksia.

Vierailija
19/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha konsti ongelmaasi on olut (ihan tosissaan). Siis ulkoisesti käytettynä, ei sisäisesti. Huoneenlämpöinen, että aivot ei jäädy. Tekee ainakin minun vauvatukkani karheammaksi. Kokeile!

Vierailija
20/20 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans tulee sulfaatittomilla elottomat hiukset, vaikka niiden pitäisi olla parempia shampoita.