Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tilannu mitää pritanniasta preksitin jälkeen? Miten meni?

Vierailija
19.03.2021 |

Paljoko meni tullii? Kestikö kauvan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään ole tilaillu, kuullostaa niin moni mutkaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokosin tilauksen mutta laskurin mukaan olisi tullut niin paljon siihen päälle maksettavaa että keskeytin.

Vierailija
4/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni bäin brinkkalaa.

Vierailija
5/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin. Ei mennyt kuin römsöössä

Vierailija
6/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten tilasin vaatteita sportsdirect.com sta, maksoi jotain 60-70 €. Ei siinä mitään eroa ollut ennen brexitiä tekemääni tilaukseen.

Vierailija
7/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin pari kk sitten amazon.uk'sta tehdä tilauksen. Ei onnistunut, eivät enää lähetä Suomeen. Menin amazon.de sivuille ja siellä ei sitten ollut niitä tuotteita joita halusin. Ostin sitten suomalaisesta verkkokauoasta ja maksoin n. 4x enemmän kuin amazon.uk'sta olisi ollut. Harmittaa vietävästi 😣

Vierailija
8/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin pari kk sitten amazon.uk'sta tehdä tilauksen. Ei onnistunut, eivät enää lähetä Suomeen. Menin amazon.de sivuille ja siellä ei sitten ollut niitä tuotteita joita halusin. Ostin sitten suomalaisesta verkkokauoasta ja maksoin n. 4x enemmän kuin amazon.uk'sta olisi ollut. Harmittaa vietävästi 😣

Sama ongelma mulla. Ei löydy haluamani tuotteita amazondestä.

A.p.

Vierailija
9/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, te tilaatte kalliimpia tuotteita. Itse tilaan vielä noin 20e tuotteet briteistä, kesän jälkeenhän niistäkin alkaa mennä se pilipali vero..

Vierailija
10/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, kesti kaksi viikkoa tulla ja verot tuli hinnan päälle. Jouduin palauttamaan ja sain maksaa siitäkin huvista. Viimeinen kerta kun tilasin uk:sta.

Vierailija
11/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin amazon.de tuotteita ja aivan jäätävän hintaisia, en rupea maksamaan samaa hintaa kun vaikka täältä kotomaasta ostettuna. Myöskin paljon huijarikauppoja saksanmaalta..ei kiitos, kannattaa tsekata ebay.ie ja amazon.fr 

Vierailija
12/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pullshittiä koko homma. Poikotoin koko maata.

Vierailija
13/13 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys kuulostaa kysymykseltä."

Matti Nykänen