Oletko tilannu mitää pritanniasta preksitin jälkeen? Miten meni?
Kommentit (13)
En enään ole tilaillu, kuullostaa niin moni mutkaiselta.
Kokosin tilauksen mutta laskurin mukaan olisi tullut niin paljon siihen päälle maksettavaa että keskeytin.
Pari viikkoa sitten tilasin vaatteita sportsdirect.com sta, maksoi jotain 60-70 €. Ei siinä mitään eroa ollut ennen brexitiä tekemääni tilaukseen.
Mä yritin pari kk sitten amazon.uk'sta tehdä tilauksen. Ei onnistunut, eivät enää lähetä Suomeen. Menin amazon.de sivuille ja siellä ei sitten ollut niitä tuotteita joita halusin. Ostin sitten suomalaisesta verkkokauoasta ja maksoin n. 4x enemmän kuin amazon.uk'sta olisi ollut. Harmittaa vietävästi 😣
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin pari kk sitten amazon.uk'sta tehdä tilauksen. Ei onnistunut, eivät enää lähetä Suomeen. Menin amazon.de sivuille ja siellä ei sitten ollut niitä tuotteita joita halusin. Ostin sitten suomalaisesta verkkokauoasta ja maksoin n. 4x enemmän kuin amazon.uk'sta olisi ollut. Harmittaa vietävästi 😣
Sama ongelma mulla. Ei löydy haluamani tuotteita amazondestä.
A.p.
Ai niin, te tilaatte kalliimpia tuotteita. Itse tilaan vielä noin 20e tuotteet briteistä, kesän jälkeenhän niistäkin alkaa mennä se pilipali vero..
Tilasin, kesti kaksi viikkoa tulla ja verot tuli hinnan päälle. Jouduin palauttamaan ja sain maksaa siitäkin huvista. Viimeinen kerta kun tilasin uk:sta.
Vierailija kirjoitti:
Katselin amazon.de tuotteita ja aivan jäätävän hintaisia, en rupea maksamaan samaa hintaa kun vaikka täältä kotomaasta ostettuna. Myöskin paljon huijarikauppoja saksanmaalta..ei kiitos, kannattaa tsekata ebay.ie ja amazon.fr
Ihan pullshittiä koko homma. Poikotoin koko maata.
"Kysymys kuulostaa kysymykseltä."
Matti Nykänen
Up