Olen raskaana, mies on muuttunut ylihysteeriseksi ja ylisuojelevaksi
Ajaa auton oven eteen, etten liukastu parkkipaikalla ja nousee taluttamaan minut auton ympäri.
Osti teetä koska en saa nyt kuulemma juoda kahvia.
Ei anna minun imuroida.
Sai kohtauksen kun värjäsin juurikasvun piiloon ja lakkasin kynnet. En saisi vissiin edes dödöä enää käyttää ettei vauvaan siirry mikään!
En ole mikään invalidi, tekee mieli täräyttää nekkuun seuraavan kun holhoaa!
Kommentit (28)
Monella päinvastainen ongelma ettei mies välitä..
Miksi ihmiset eivät osaa olla tyytyväisiä kun on asiat hyvin?
Liukastuessa voi helposti murtaa ranteensa tai lonkkansa. Tuskin haluat lisävaivaa? Nyt on liukas vuodenaika tulossa. Mielestäni miehesi on fiksu.
Samanlainen oli mieheni ensimmäisen raskauden kohdalla mutta nyt ei enää kiinnosta tippaakaan paitsi se että saa uuden alulle laitettua.
Ymmärrän että sinua kyrsii, mutta miehesi valmistautuu isyyteen. Mies haistaa, maistaa ja näkee mitä sinä koet, ja raskautesi vaikuttaa häneen. Hän myös kokee itsekin lieviä hormonaalisia muutoksia. Sen, että mies ajattelee ja tekee mahdollisimman paljon puolestasi, on tarkoitus vapauttaa sinut rentoon ja turvalliseen odotusaikaan. Se hoiva, jota hän kokee sinua kohtaan, siirtyy lapsen hoivaamiseksi.
Parempi varmaan noin päin, tuota voi hiukan vaimentaa. Enemmän täällä taitaa olla niitä tapauksia että a) ei välitä mitään b) ajattelee vapauden menevän c) lähtee lätkimään
Vaihdetaan miehiä. Saat tilalle tuollaisen joka ei imuroi koskaan eikä tasan välitä juonko raskaana kahvia. Ja mä taas en värjää hiuksia tai lakkaa kynsiä ollenkaan. Mielellään ottaisin passaavan miehen nyt kun olen raskauden takia lähes sänkypotilas.
Menee tosiaan nopeasti ohi, kun olet synnyttänyt ja puklunhajuinen vauva-arki alkaa tulemaan hänellä korvista ulos.
Sitten teet tänne aloituksia, kun "mies ei ole koskaan kotona" .
Ihana mies!