Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, mies on muuttunut ylihysteeriseksi ja ylisuojelevaksi

Vierailija
19.03.2021 |

Ajaa auton oven eteen, etten liukastu parkkipaikalla ja nousee taluttamaan minut auton ympäri.
Osti teetä koska en saa nyt kuulemma juoda kahvia.
Ei anna minun imuroida.
Sai kohtauksen kun värjäsin juurikasvun piiloon ja lakkasin kynnet. En saisi vissiin edes dödöä enää käyttää ettei vauvaan siirry mikään!

En ole mikään invalidi, tekee mieli täräyttää nekkuun seuraavan kun holhoaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies!

Vierailija
22/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella päinvastainen ongelma ettei mies välitä..

Miksi ihmiset eivät osaa olla tyytyväisiä kun on asiat hyvin?

Liukastuessa voi helposti murtaa ranteensa tai lonkkansa. Tuskin haluat lisävaivaa? Nyt on liukas vuodenaika tulossa. Mielestäni miehesi on fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
24/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen oli mieheni ensimmäisen raskauden kohdalla mutta nyt ei enää kiinnosta tippaakaan paitsi se että saa uuden alulle laitettua. 

Vierailija
25/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että sinua kyrsii, mutta miehesi valmistautuu isyyteen. Mies haistaa, maistaa ja näkee mitä sinä koet, ja raskautesi vaikuttaa häneen. Hän myös kokee itsekin lieviä hormonaalisia muutoksia. Sen, että mies ajattelee ja tekee mahdollisimman paljon puolestasi, on tarkoitus vapauttaa sinut rentoon ja turvalliseen odotusaikaan. Se hoiva, jota hän kokee sinua kohtaan, siirtyy lapsen hoivaamiseksi.

Vierailija
26/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan noin päin, tuota voi hiukan vaimentaa. Enemmän täällä taitaa olla niitä tapauksia että a) ei välitä mitään b) ajattelee vapauden menevän c) lähtee lätkimään

Vierailija
27/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan miehiä. Saat tilalle tuollaisen joka ei imuroi koskaan eikä tasan välitä juonko raskaana kahvia. Ja mä taas en värjää hiuksia tai lakkaa kynsiä ollenkaan. Mielellään ottaisin passaavan miehen nyt kun olen raskauden takia lähes sänkypotilas.

Vierailija
28/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tosiaan nopeasti ohi, kun olet synnyttänyt ja puklunhajuinen vauva-arki alkaa tulemaan hänellä korvista ulos.

Sitten teet tänne aloituksia, kun "mies ei ole koskaan kotona" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän