Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana, mies on muuttunut ylihysteeriseksi ja ylisuojelevaksi

Vierailija
19.03.2021 |

Ajaa auton oven eteen, etten liukastu parkkipaikalla ja nousee taluttamaan minut auton ympäri.
Osti teetä koska en saa nyt kuulemma juoda kahvia.
Ei anna minun imuroida.
Sai kohtauksen kun värjäsin juurikasvun piiloon ja lakkasin kynnet. En saisi vissiin edes dödöä enää käyttää ettei vauvaan siirry mikään!

En ole mikään invalidi, tekee mieli täräyttää nekkuun seuraavan kun holhoaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan anna edes polttaa röökiä enää?

Vierailija
2/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa teen kanssa ettei vauva saa liikaa fluoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies kun välittää ja ottaa isuuden vakavasti alsuta. Kohta hän rauhoittuu.... 

Vierailija
4/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan anna edes polttaa röökiä enää?

En polta, en ole koskaan polttanut.

A.P

Vierailija
5/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli nää raskausajan ohjepsykoosit menee niin yli. Viimevuonna suositeltiin sitä ja tätä, mutta tänä vuonna onkin yhtäkkiä kielletty!! Ymmärrän jotkut oikeasti järkevät kiellot, kuten vaikka tupakka, alkoholi ja liiallinen kofeiini, mutta huh että menee joillain ihmisillä yli.

Vierailija
6/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella kun joku välittää. Törkeetä.

Joillakin lähtee mies lätkimään kun kuulee uutisen joten... En sano sen enempää.

Vierailija
7/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä sovinistisika. Kyllä nainen pärjää itse.

Vierailija
8/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun on ihana mies.

Vierailija
9/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen ärsyttävyyteen asti. Oli huolissaan, kun kävin jumpalla etten rehki keskenmenoa itselleni. Kerran kävelykenkillä ollessani lähti autolla etsimään mua, kun olin "liian pitkään poissa" enkä vastannut puhelimeen (en kuullut ääntä). Liukkaalla kelillä hössötti, etten vaan kaadu. Teen kolmivuorotyötä, mies stressasi yövuoroista (jaksoin ihan hyvin). Neuvolakäynneillä tenttasi terkkaria. Ynnä muuta. Nyt lapsi on jo koulussa, lasta kohtaan on myös hyvin suojeleva.

Vierailija
10/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressitön äiti on lapsen kehitykselle tärkeää, joten höllätkää.

Vierailija
11/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitään haittaakaan ole.

Mun mies lähti, kun yhdessä toivottu ja yritetty lapsi sai alkunsa. Lähti kokonaan, eikä koskaan palannut lapsen (nyt jo aikuisen) elämään. Yksin vietetyn raskaus- ja pikkulasiajan kokeneena sanoisin, että pidä kiinni tuosta kaverista, ja jos menee ihan överiksi, niin jutelkaa vaikka neuvolassa. Ei se pahaa tarkoita, ja sinuakin saattaa hormonienkin takia ärsyttää kovemmin.

Vierailija
12/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo odottaa lasta ja autan häntä ihan kaikessa. En häpeä yhtään sitä mitä olen ja mitä teen.

Vierailija
13/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo isompi lapsi mutta kaveripiirissä alkaa nyt vauvoja tipahtelemaan. Olen kuunnellut silmät ymmyrkäisinä tulevien isien juttuja mitä vaimot saisi syödä, tehdä, juoda, miettivät synnytystä...olen ihan wtf?! Kyllä meilläkin puhuttiin asioista mutta nämä ukot hössöttää. Ja niin kauan kun nainen synnyttää päättäköön hän siitä!! Mulla olis myös mennyt hermo moiseen ja meni nytkin kuunnellessa ja mielestäni ihan asiasta heille sanoin, että vähempikin riittää.

Vierailija
14/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ihan yhtä lailla miehen, vaikka kasvaakin sinun vatsassasi. Jos mies on sinun kanssasi eri mieltä esim. siitä, onko jokin syötävä turvallista vai ei raskausaikana, niin mielestäni miehellä on täysi oikeus kertoa mielipiteensä ja teidän pitäisi keskustella asioista. Toki sinä lopulta päätät, koska kyse on sinun vartalostasi.

Vierailija
15/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot löytäny hyvän miehe! Tosi hieno juttu ku välittää ja auttaa. Nekkuun voit sit täräyttää, ku alkaa käärii siuu kuplamuoviin. :D

Vierailija
16/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hormonit sekaisin, mikä on tässä tilanteessa hyvä merkki. Luonnon laki: kun on saattanut naisen raskaaksi niin geenien jatkuvuudesta on huolehdittava, jo ennen lapsen syntymää. 

Vierailija
17/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain teelajikkeissa on enemmän kofeiinia kuin peruskahvissa.

Vierailija
18/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tukkaa nyt ei ainakaan kannata värjätä, siinä mies on oikeassa, eikä kyllä kynsiäkään lakata. Kynsilakoissa on se joku ftalaatti, joka ihan tutkitustikin voi aiheuttaa poikasikiölle sukupuolielimien kehityshäiriöitä ja vaikuttaa tulevaan hedelmällisyyteen.

Vierailija
19/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tukkaa nyt ei ainakaan kannata värjätä, siinä mies on oikeassa, eikä kyllä kynsiäkään lakata. Kynsilakoissa on se joku ftalaatti, joka ihan tutkitustikin voi aiheuttaa poikasikiölle sukupuolielimien kehityshäiriöitä ja vaikuttaa tulevaan hedelmällisyyteen.

Tämä on perustietoa,miehesi on fiksu,fiksumpi...

Vierailija
20/28 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pitää suojella, ei ihmisiä todellakaan ole liikaa: https://www.worldometers.info/world-population/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän