Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka tykkäävät käyttää stay-up- tai sukkanauhasukkia?

Vierailija
19.03.2021 |

Itse käytän käytännössä päivittäin, sillä sukkahousut tuntuvatjotenkin mummomaisilta ja epäkäytännollisiltä. Lisäksi on niissä kyllä sekin hyvä puoli että yksikään mies ei ole koskaan moittinut niiden käyttämisestä. Päin vastoin, aika usein kuuluu "VAU", jos vähän vilauttaa hameen helman alta sukkanauhoja tai stay-up sukkien pitsireunusta.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään ja pidänkin, mutta eipä niitä ole kukaan kotona tai oikeastaan muuallakaan näkemässä. Odotan vielä sitä prinssiä, jonka edessä voisin riisuuntua sukkasilleni 😉

Kerroppa osoite niin täältä ratsastaa prinssi valkealla hevosella luoksesi. Olen aina hasveillut tyttöystävästä joka käyttäisi vapaaehtoisesti stsy-uppeja.

Vierailija
42/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mammautuneet mammat jotka käyttävät beesin värisiä sukkahousuja tai polvisukkia.

Käytätpä ihan mitä hyvänsä sukkia, tai kuljetpa ja olet vaikka koko ikäsi ilman niitä , niin yksi asia ainakin  on varma: vanhenet ihan samaa tahtia ja samalla tavalla.

ps*(Peppi Pitkätossu kuuluu tietenkin niihin onnellisiin poikkeuksiin tästä säännöstä. Kuten kaikki muutkin ne sukankuluttajat, jotka elävät vain kuvituksissa ja fiktiossa) 

Onko se ikä joka laittaa käyttämään ihonvärisiä polvisukkia? Jos on niin mikä se ikä on että osaan varautua? Nyt en kyllä sellaisia jalkaani laittaisi. Sain traumoja umpisuolileikkauksen aikana sairaalan putkilomallisista tukisukista niin että näin niistä painajaisia kuukausien ajan. Aina aamulla herätessä, piti ensimmäisenä katsoa ettei sellaiset ole ilmestynyt jalkoihin.

Usko tai älä niin löytyy mies jolla on sairaalasukka fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta minuakin mieheni pakottaa käyttämään. Onkohan meitä stay- uppiin pakotettuja paljonkin?

MIes oikein  "pakottaa" käyttämään....??!  Haloo, nyt eletään 2020-lukua.::! ) Onkos miehsi muslimi kenties::?

Ei ole muslimimies, mutta hän on kyllä vahva luonteinen ja hänen rahoillasn kyllä elelemme. Itse tienaan niin vähän että hyvä jos pystyn sähkölaskun ja ruoat maksamaan. Teki tämän asian myllä minulle selväksi jo ennen kuin muutimme yhteen. Sanoi ihan suoraan että tässä huushollissa ei sitten "seksintappo sukkiksia" käytetä, joten en käytä töissä ja ulkoillessa mitään tai sitten stay-uppeja. Noita on kyllä sitten käytettävä lähes joka ilta. En nimittäin muistaakseni ole saanut seksiä kertaakaan seitsemän vuoden aikana ilman stay-uppeja tai muuta seksiasustetta (catsuit, sukkanauhasukat, tai joku muu vastaava). Että juu kyllä tavallaan pakotetaan, mutta olen itse suostunut tähän. Ja tiedän erään toisenkin tutun jolla on sama tilanne. Ja eikös Vallu Valpionkin tyttöystävällä ole stay-up pakko?

Miehet on niin surkeita larppaamaan naista netissä :D

Vierailija
44/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ!

M54

Me käytetään Antonion kanssa perspanoissa.

Vierailija
45/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo käyttää aina välillä sukkanauhoja töissä, kuumottaa aina nähdä hänet työpäivän jälkeen, ja hän tietää sen =)

Kuumotukseksi taitaa sulla jäädäkkin,  Onhan se paljon kätevämpää kopiokoneen päällä kun ei tartte sukkahousuja riisua :D

Vierailija
46/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan kaikille stay-up sukkailijoille 10 pistettä. Vaimo käyttää juuri noita polveen asti ulottuvia "seksintapposukkia".

t: M41

Kuka tarvitsee sinun pisteitä?

Vierailija
47/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan joka lähtee miehiä iskemään laittaisi beesin väriset sukkahousut jalkaan, ellei sitten tosiaan ole syntynyt 50-luvulla tai aiemmin. Ei teinit eikä kukaan 80- luvun jälkeen syntynyt käytä sukkiksia vaan juuri noita ap:n mainitsimia. Joscette usko niin seisokaapa hetki esim. Lindeksillä "sukka osastolla".

Vierailija
48/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän viikoittain ja useimmiten kyllä makuuhuoneessa 😉

Vierailija
49/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään käyttää. Nytkin on jalassa suklaan väriset sukat kylpytakin alla, kun odottelen miehen löylyttelyn loppumista.

Vierailija
50/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin useamminkin, mutta ovat kalliita.

Vierailija
51/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät sukkanauhaliivit + sukat yhdistelmä naisella on HOT ja todennäköisesti useimman miehen mieleen vaikka eivät sitä tunnustaisikaan.

Vierailija
52/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan joka lähtee miehiä iskemään laittaisi beesin väriset sukkahousut jalkaan, ellei sitten tosiaan ole syntynyt 50-luvulla tai aiemmin. Ei teinit eikä kukaan 80- luvun jälkeen syntynyt käytä sukkiksia vaan juuri noita ap:n mainitsimia. Joscette usko niin seisokaapa hetki esim. Lindeksillä "sukka osastolla".

En tiedä beesistä, mutta sellaset retrot (puuterit) ovat vaihtelua mustien sijaan.

Miehelle kannattaa tarjota paljon ja usein erilaisia visuaalisia virikkeitä sen jälkeen kun suhde on arkipäiväistynyt.

Vierailija
53/85 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit on aina osanneet tämän, ja osaavat edelleen:

https://www.freyalingerie.com/row/en/lingerie/accessories/suspenders/fr…

Ai että on herkullisen näköinen tuo tumma malli....Miten voi olla, ja mitkä vatsalihakset.

Tarvii sanoa, että mulla itsellä on ihan on the razors edge.....että kumpiko sitten kivampi....että ne sukat riisutaan tuolin käsinojalle, tai lentävät lattialle, vaiko sittenkin unohtuuvat jalkohin.

Nyt laittakaa yhtä hyvän näköisiä tänne ketjuun, koska kyllä tässä kai pikkuisen jotain kivaa on.

Vierailija
54/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhasukkien kanssa  on hyvä olla sukkanauhat, jotka pysyvät lantiolla, tai paremminkin vyötäröllä, eivätkä valu alas. Tämä on yksi asia. Sukat kannattaa taas olla riittävän isoa kokoa, että ne saa takuulla ja varmasti ylös, ettei nauhat tule ihan turhan tai järjettömän kireälle. Klipsit kannattaa olla tiukat, että ne pitää.

Sukkanauhoja voi pitää lisävarmistuksena stay-uppien kanssa, jos haluaa olla ihan todella varma kaikista asioista.

Vierailija
55/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpaa sukupuolta oleva työkaverini käyttää, koska tietää minun olevan hullunan niihin seksissä. Meillä on seksisuhde hänen kanssaan.

Avovaimo taas ei suostu käyttämään kuin ehkä 3-4 kertaa vuodessa seksin yhteydessä. Eikä koskaan oma-aloitteisesti. 

Vierailija
56/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhoja kyllä. Stay uppeja pitäisin myös mielelläni, mutta kun ne eivät pysy. Aivan sama minkä merkkiset tai minkä hintaiset ostan, aina ne valuu kun liikkeelle lähtee. Todella ärsyttävää. Mulla on tosi hoikat reidet, en tiedä vaikuttaako asiaan.

Vierailija
57/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Eri

Vierailija
58/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankaan kanssa ei voi pitää vartalonmyötäisiä vaatteita, painaumat ja nauhat näkyy läpi. Epäkäytännöllisiä.

Vierailija
59/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ja up

Eri!

Come on!

Eri.

Vierailija
60/85 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset