Onko muita jotka tykkäävät käyttää stay-up- tai sukkanauhasukkia?
Itse käytän käytännössä päivittäin, sillä sukkahousut tuntuvatjotenkin mummomaisilta ja epäkäytännollisiltä. Lisäksi on niissä kyllä sekin hyvä puoli että yksikään mies ei ole koskaan moittinut niiden käyttämisestä. Päin vastoin, aika usein kuuluu "VAU", jos vähän vilauttaa hameen helman alta sukkanauhoja tai stay-up sukkien pitsireunusta.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias tietämään että miten ne pysyy ylhäällä eikä rullahda ja valahda yhtäkkiä nilkkoihin? Siis jos on vähänkään pyöreyttä reisissä. Ymmärrän että todella hoikkien yllä ne varmaan pysyvätkin kunhan ei kauheasti liiku. Mutta jos vaikka joutuu juoksemaan että ehtii junaan tai bussiin niin kuvittelisin että siinä on suuri vaara kompastua omiin sukkiinsa.
Seksileluna ymmärrän niiden käytön kyllä. Pysyisi ne meikäläisenkin jalassa sen aikaa kuin tarvitaan.
Tässä on juuri se halpojen ja vähän laadukkaampien ero. Niissä kalliimmissa on kunnollinen silikonireunus ja ne eivät valu. Olet kai joskus ollut cabaree showssa tai Samba karnevaaleissa. Kyllä pysyy 8h ylhäällä vaikka jumppaavat kuinka.
Cabareessa tai sambakarnevaaleilla käytetään joko tanssitrikoita tai verkkosukkahousuja tanssiasun alla.
Kyllä oltiin Thaimaassa Pattajalla fabareessa jossa ei kyllä ollu mitään muuta kuis stwy-upit ja rintsikat päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias tietämään että miten ne pysyy ylhäällä eikä rullahda ja valahda yhtäkkiä nilkkoihin? Siis jos on vähänkään pyöreyttä reisissä. Ymmärrän että todella hoikkien yllä ne varmaan pysyvätkin kunhan ei kauheasti liiku. Mutta jos vaikka joutuu juoksemaan että ehtii junaan tai bussiin niin kuvittelisin että siinä on suuri vaara kompastua omiin sukkiinsa.
Seksileluna ymmärrän niiden käytön kyllä. Pysyisi ne meikäläisenkin jalassa sen aikaa kuin tarvitaan.
Tässä on juuri se halpojen ja vähän laadukkaampien ero. Niissä kalliimmissa on kunnollinen silikonireunus ja ne eivät valu. Olet kai joskus ollut cabaree showssa tai Samba karnevaaleissa. Kyllä pysyy 8h ylhäällä vaikka jumppaavat kuinka.
Olen kokeillut niitä kalliitakin sukkia, mutta ei auttanut. Vähän kun pomppi niin ainakin toinen sukka putosi. Epäilen itse että se laatuero on reisissä eikä sukissa.
Ai että kun avovaimo välillä käyttäisikin. Usein olen pyytänyt ja perustellut pyyntöni myös, mutta ei kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Ne hiostaa ne stay uppien kuminauhat. Sukkanauhat on epäkäytännölliset ja rumat. Muutenkin, kuka "vilauttelee" miehille yhtään mitään? Aika epätoivoista.
Intersektionaalinen jäykkis
Vierailija kirjoitti:
Se on mammautuneet mammat jotka käyttävät beesin värisiä sukkahousuja tai polvisukkia.
Käytätpä ihan mitä hyvänsä sukkia, tai kuljetpa ja olet vaikka koko ikäsi ilman niitä , niin yksi asia ainakin on varma: vanhenet ihan samaa tahtia ja samalla tavalla.
ps*(Peppi Pitkätossu kuuluu tietenkin niihin onnellisiin poikkeuksiin tästä säännöstä. Kuten kaikki muutkin ne sukankuluttajat, jotka elävät vain kuvituksissa ja fiktiossa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mammautuneet mammat jotka käyttävät beesin värisiä sukkahousuja tai polvisukkia.
Käytätpä ihan mitä hyvänsä sukkia, tai kuljetpa ja olet vaikka koko ikäsi ilman niitä , niin yksi asia ainakin on varma: vanhenet ihan samaa tahtia ja samalla tavalla.
ps*(Peppi Pitkätossu kuuluu tietenkin niihin onnellisiin poikkeuksiin tästä säännöstä. Kuten kaikki muutkin ne sukankuluttajat, jotka elävät vain kuvituksissa ja fiktiossa)
Onko se ikä joka laittaa käyttämään ihonvärisiä polvisukkia? Jos on niin mikä se ikä on että osaan varautua? Nyt en kyllä sellaisia jalkaani laittaisi. Sain traumoja umpisuolileikkauksen aikana sairaalan putkilomallisista tukisukista niin että näin niistä painajaisia kuukausien ajan. Aina aamulla herätessä, piti ensimmäisenä katsoa ettei sellaiset ole ilmestynyt jalkoihin.
Minä käytän. Aluksi tuli hankalia tilanteita, kun pukukopissa tajusin että onkin stay-upit jalassa.
T. Lätkämies 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se ikä joka laittaa käyttämään ihonvärisiä polvisukkia? Jos on niin mikä se ikä on että osaan varautua? Nyt en kyllä sellaisia jalkaani laittaisi. Sain traumoja umpisuolileikkauksen aikana sairaalan putkilomallisista tukisukista niin että näin niistä painajaisia kuukausien ajan. Aina aamulla herätessä, piti ensimmäisenä katsoa ettei sellaiset ole ilmestynyt jalkoihin.
Jokaisella ikäryhmällä on muotinsa ja varmaan 40-45 vuotiaana siirrytään siihen viimeiseen, mikä ei ole muuttunut sitten sota-aikojen. Alushame, ihonväriset rintsikat, maxisloggy pikkarit, polvisukat. Tuohon muotiin siirtyvät kaikki!
En, mutta minuakin mieheni pakottaa käyttämään. Onkohan meitä stay- uppiin pakotettuja paljonkin?
Sukkanauhat ovat tosi kivat, hyvän näköiset, ja tosi onnistunut asia.
Ongelma on ehkä mistä löytää kivat, hyvän näköiset, ja onnistuneet. Mutta niitä on.
Ei edes vilauteltaviksi.
Stay-uppien kaveriksi push-upit 😉
Eräällä lähärillä näin sellaiset pukkarilla. N. viisikymppinen, taitaa olla ihastunut johonkin "mieshoitsuun". Rivo vaikutelma tuli kun pyllisteli horokkikoipiaanojennellen.
Aloituksen rivien välistä tihkuu pallihien haju, valitettavasti :-(
M
Vierailija kirjoitti:
En, mutta minuakin mieheni pakottaa käyttämään. Onkohan meitä stay- uppiin pakotettuja paljonkin?
MIes oikein "pakottaa" käyttämään....??! Haloo, nyt eletään 2020-lukua.::! ) Onkos miehsi muslimi kenties::?
Olen inhonnut sukkahousuja aina. Aina stay-upit tai sukkanauhalliset jos tarvetta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ne hiostaa ne stay uppien kuminauhat. Sukkanauhat on epäkäytännölliset ja rumat. Muutenkin, kuka "vilauttelee" miehille yhtään mitään? Aika epätoivoista.
Kommentistasi huomaa että sinusta on tullut vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIes oikein "pakottaa" käyttämään....??! Haloo, nyt eletään 2020-lukua.::! ) Onkos miehsi muslimi kenties::?
Ei ole muslimimies, mutta hän on kyllä vahva luonteinen ja hänen rahoillasn kyllä elelemme. Itse tienaan niin vähän että hyvä jos pystyn sähkölaskun ja ruoat maksamaan. Teki tämän asian myllä minulle selväksi jo ennen kuin muutimme yhteen. Sanoi ihan suoraan että tässä huushollissa ei sitten "seksintappo sukkiksia" käytetä, joten en käytä töissä ja ulkoillessa mitään tai sitten stay-uppeja. Noita on kyllä sitten käytettävä lähes joka ilta. En nimittäin muistaakseni ole saanut seksiä kertaakaan seitsemän vuoden aikana ilman stay-uppeja tai muuta seksiasustetta (catsuit, sukkanauhasukat, tai joku muu vastaava). Että juu kyllä tavallaan pakotetaan, mutta olen itse suostunut tähän. Ja tiedän erään toisenkin tutun jolla on sama tilanne. Ja eikös Vallu Valpionkin tyttöystävällä ole stay-up pakko?
Vaimo käyttää aina välillä sukkanauhoja töissä, kuumottaa aina nähdä hänet työpäivän jälkeen, ja hän tietää sen =)