Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka tykkäävät käyttää stay-up- tai sukkanauhasukkia?

Vierailija
19.03.2021 |

Itse käytän käytännössä päivittäin, sillä sukkahousut tuntuvatjotenkin mummomaisilta ja epäkäytännollisiltä. Lisäksi on niissä kyllä sekin hyvä puoli että yksikään mies ei ole koskaan moittinut niiden käyttämisestä. Päin vastoin, aika usein kuuluu "VAU", jos vähän vilauttaa hameen helman alta sukkanauhoja tai stay-up sukkien pitsireunusta.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt niin tykkäisi, mutta mies pakottaa jos meinaan saada seksiä. Itse katson olevani lievästi nymfomaani ja tarvitsen sitä päivittäin joten myös käytän päivittäin. Useimmiten kyllä puen ne päälleni vasta työpäivän jälkeen kotiin tultuani, mutta käytännössä vietän illat ja yöt stay-upit jalassa. Ja rahaa näihin kuluu, sillä alle 10€:n ei saa hyviä ja sellaisia minkä reunukset eivät pistele tai sukat valu. Montaa päivää ei yhdellä parilla pötkitä, mutta onneksi Citymarketteihin on äskettäin tullut valikoimaan myös stay-upit. Ennen (vuosi sitten) ei ollut ja piti aina hakea Lindeksiltä tai jostain muusta erikoisliikkeestä.

Vierailija
2/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä terassilla kun ollaan vähän miehiä katsastelemassa kyllä. Muulloin harvemmin. Ehkä joihinkin juhliin laitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hiostaa ne stay uppien kuminauhat. Sukkanauhat on epäkäytännölliset ja rumat. Muutenkin, kuka "vilauttelee" miehille yhtään mitään? Aika epätoivoista.

Vierailija
4/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän heitä löytyy kun siitä vain maksetaan .

Vierailija
5/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upin kumi on kuin iilimato reiden ympärillä.

Vierailija
6/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hiostaa ne stay uppien kuminauhat. Sukkanauhat on epäkäytännölliset ja rumat. Muutenkin, kuka "vilauttelee" miehille yhtään mitään? Aika epätoivoista.

Joku mielensäpahoittaja liikkeellä kun kävi alapeukuttamassa kaikkia. Minä vilauttelen ja kyllä melko useasti se on tuottanut tulostakin. Viereiseen pöytään kun tulee joku kivannäköinen kundi niin pikku katsekontaktin jälkeen kun vähän vaivihkaa muiden katseilta piilossa vilauttaa sukkiksien pitsireunusta, niin harvoimpa asia on jäänyt siihen, jos mies on yhtään sillä mielellä liikkeellä.

Vierailija
7/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stay-upin kumi on kuin iilimato reiden ympärillä.

...niin halvoissa liian pienissä sukissa tai liian paksureisisillä.

Vierailija
8/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ!

M54

Vierailija
9/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upeista en tykkää yhtään mutta sukkanauhaliivit ja sukat on itselleni mieluisin valinta. Itse en kylläkään haluaisi vilautella niitä ja harmittaa, kun osa juhlamekoista on niin lyhyitä, että pitää laittaa tavalliset sukkahousut. Tai sitten sukissa ei riitä pituus tarpeeksi ylös.

Sukkanauhasukkien miinus on huono saatavuus.

Vierailija
10/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ajat muuttuu! Kun sukkahousut tulivat markkinoille 1960-luvulla niitä mainostettiin minihameiden,-mekkojen yhteydessä ja sitten 70-luvun alussa 'hot pantsien' (eli mikrojen,tai mikroshortsien kanssa käytettäviksi) Eli nuorten muotisuunittelijoiden luomana muotina nuorille.

Sukkanauhat liiveinen olivat silloin jo enää keski-ikäisten tuhtien täti-naisten  ja ihan vanhojen mummojen juttu... 

Vierailija
11/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ja pidänkin, mutta eipä niitä ole kukaan kotona tai oikeastaan muuallakaan näkemässä. Odotan vielä sitä prinssiä, jonka edessä voisin riisuuntua sukkasilleni 😉

Vierailija
12/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissiksistä melkein kaikki käyttävät. Ei niillä sukkahousuja ole, vaan stay-upperit legginssien, collegejen tai farkkujen alla, eikä alushousuja.

Vierailija
13/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että vilauttelee minuhameen alta😂 just joo! Aloitus taitaa olla sen miehen kirjoittama, joka täällä ihannoi minihametta, stay up sukkiksia ja polvenyli saappaita. Kuka arkielämässä pukeutuu stay uppeihin ja minihameeseen muut kuin transsut.

En maininnut minihametta enkä saappaita, vaikka niitäkin joskus käytän, enemmän kuitenkin korkkareita. Ja ei en ole mies enkä transukaan ja mitä väliä sillä on ketkä niitä käyttävät. Luultavasti hekin pitävät niistä, koska tuskin kukaan pakottaa.

-AP-

Vierailija
14/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mammautuneet mammat jotka käyttävät beesin värisiä sukkahousuja tai polvisukkia.

Vierailija
15/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. 

palstamies

Vierailija
16/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mielensäpahoittaja liikkeellä kun kävi alapeukuttamassa kaikkia. Minä vilauttelen ja kyllä melko useasti se on tuottanut tulostakin. Viereiseen pöytään kun tulee joku kivannäköinen kundi niin pikku katsekontaktin jälkeen kun vähän vaivihkaa muiden katseilta piilossa vilauttaa sukkiksien pitsireunusta, niin harvoimpa asia on jäänyt siihen, jos mies on yhtään sillä mielellä liikkeellä.

Joku hyväksyntää ja huomiota kaipaava vilauttelija liikkeellä kun kyttää alapeukutuksia ja käy puolustuskannalle.

Vierailija
17/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kaikille stay-up sukkailijoille 10 pistettä. Vaimo käyttää juuri noita polveen asti ulottuvia "seksintapposukkia".

t: M41

Vierailija
18/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan kaikille stay-up sukkailijoille 10 pistettä. Vaimo käyttää juuri noita polveen asti ulottuvia "seksintapposukkia".

t: M41

Minä myisin maani jos vaimo tykkäisi käyttää jompia kumpia.

Vierailija
19/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut hiostavat, siksi käytän hameen kanssa aina stay-uppeja. En miehen iloksi tai vilautellakseni 🙄

Vierailija
20/85 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias tietämään että miten ne pysyy  ylhäällä eikä rullahda ja valahda yhtäkkiä nilkkoihin? Siis jos on vähänkään pyöreyttä reisissä. Ymmärrän että todella hoikkien yllä ne varmaan pysyvätkin kunhan ei kauheasti liiku. Mutta jos vaikka joutuu juoksemaan että ehtii junaan tai bussiin niin kuvittelisin että siinä on suuri vaara kompastua omiin sukkiinsa.

Seksileluna ymmärrän niiden käytön kyllä. Pysyisi ne meikäläisenkin jalassa sen aikaa kuin tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi