Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan ja ajattelin tänään pitää mässypäivän. Mitä sinä söisit?

Vierailija
19.03.2021 |

Syön 1500 kaloria, mutta tänään ajattelin syödä 2100 kaloria, eli kulutukseni verran.

Mietin mitä söisin. Jos syön karkkia, niin tuleekohan karkinhimo takaisin? Mitä sinä söisit?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dippi ja kasvikset, hedelmän paloja.

Mässypäivänä?? Älä jaksa.

Höh, sokeriahan noi on.

Vierailija
22/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkihimo tulee ainakin itselläni hirmu helposti, jos niitä syön tauon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä vilahti joku päivä otsikko letuista, hillosta ja jäätelöstä ja olen himoinnut niitä siitä asti.

Eli söisin pari lettua. Ensin juustolla ja sitten jälkkäriksi vadelmahillolla ja vaniljajäätelöllä.

24/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pikkulaihdutuksella. Söin eileen annoksen sushia ja illalla sorruin syömään suomalaista vihreitä marmelaadia suklaakuorrutuksella melkeen koko 200 grm paketin. Tarkastin ja löysin muutaman vielä, nyt aamiaiseksi.

En voi ikinä ostaa isoja levyjä tai paketteja, kun tulee syötyä kaikki kerralla. 

Vierailija
25/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vain kuvitella, miltä "mässy" -sanaa käyttävä ihminen näyttää.

Kerro ihmeessä?

Palstamieheltä! 

:D

ohis arvelee

Vierailija
26/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vain kuvitella, miltä "mässy" -sanaa käyttävä ihminen näyttää.

No miltä? Mässy on yleinen sana ja olen todistanut useiden eri näköisten ja eri luontoisten ihmisten sitä käyttävän. Miltäköhän kaltaisesi yksinkertainen yleistäjä näyttää?

Vierailija
27/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tärkeää syödä juurikin 600kcal ylimääräistä normaaliin, söisin  luulavasti desin tai pari jääteöä/pirtelöä/juustokakkua/kermarahkaa, suklaapatukan ja lopuilla kaloreilla tortilla hyvillä täytteillä. Vaihtoehtoisesti, jos arkiruoka on kovin kasvispainotteista/kevyttä, voisin lisätä aterioille rasvaisempaa ruokaa tuon tortillan kalorien edestä.

Minä en söisi sokeri/glukoosisiirapikarkkea juuikin, koska niissä on iso vaara sokerikoukkuun, eivätkä minusta edes maistu erityisen hyviltä. Jos kuitenkin juuri nuo on sinun herkkua, söisin enintään 100g niitä ja loput jotain suolaista, sipsiä, pitsaa jne. Panosta juuri niihin makuihin, joita kieleis tänään kaipaa, niin pienempi määrä riittää. Jos et tiedä, mitä haluat, vaöitse hitunen erilaisia juttuja, ja tee makutesti.

Vierailija
28/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita ja turkkilaista jugurttia. 

Vierailija
29/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mexicana -pizzan, jos olisi ylimäääräistä rahaa

Vierailija
30/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söisin irtokarkkeja, ja niin myös teen.  Ei siitä mihinkään koukkuun jää. Hallitsethan sä muutenkin syömisesi.

Vierailija
31/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

popcornia, siinä on kuituakin

Vierailija
32/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin ruisleipää hummuksella ja paprikalla.

Tuo sun laihdutusmäärä 1500 kcal, tuohan olisi jo ihan luksusta sekin. Olen neljättä viikkoa VLCD-pussipaastolla ja syön 600 kcal/pv. Laihduttaessani muuten (ei VLCD) 1100 kcal/pv. Saavutetun painon ylläpitoon 1600 kcal/pv eli jos en halua lihoa en koskaan syö tuota enempää. Näin korona-aikana söin ja siksipä joudunkin laihduttamaan.

Vierailija
33/33 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarullan ja tuplavanukkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi