Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt auttakkeehan.. :D

11.08.2006 |

Typykän kastajaiset ois 27pv.. Päätin nimen jo ajat sitten eli Sinna Tia Julianna.. Mut nyt on jääny mieltä vähäsen kaihertaan nimi Sofianna.. eli sit tulis tietty Sinna tia Sofianna.. elikkäs kumpi teistä oisi mukavemman kuulonen.. ? :oD Juliannaksi minä kyl jo oon tottunu kutsumaan.. mut sitli.. :D Oon kyl miettiny et jos viel joskus ns iltatähtösen " tekisin" ja tyttö sattus ni saisinhan sit tuon Sofiannan laitettua.. mut ku eihän se koskaan varmaa ole saako ja onko ees miestä jonka kaa vois harkita lasta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannustan sua panemaan sen nimen minkä fiiliksellä tunnet paremmaksi. Kumpikin ehdotuksesi on oikein hyvä.

Nythän on niin, että maailma on ihania nimiä pullollaan ja yhdellä kertaa voit antaa vain maksimissaan kolme nimeä!

Joten varmasti jostain voisi putkahtaa esiin se vielä ihanampi, mutta toisaalta: sitten kun nimi on päätetty, lapsi vaan alkaa olla oikeesti se, eikä sitä sitten enää harmittele!

Ja eiköhän sulle vielä tule monta tilaisuutta pähkäillä nimiä ihan oikeestikin :o)

Onnea vaan nuorelle perheellenne!

Vierailija
2/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten otsikostakin näkee, kannatan suomenkielisellä suomenkielistä kirjoitusasua ja siksi tuohon Tia -nimeen ehdotan yhden I:n lisäämistä.

Nuo molemmat nimet ovat oikein kauniita, mutta itse ehkä kuitenkin Juliannaan kallistuisin. Sinna Tiia Sofiannasta tule jo liian ässäinen, ännäinen ia-äänteiden sekamelska. Se on jotenkin " ahtaampi" kokonaisuus kuin tuo ensimmäinen. Siksi ykköselle ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta hyvä

Vierailija
4/8 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofianna on nätti, mutta minulla tulee mieleen Kofi Annan (mikä nyt sinänsä ei ole paha), joten ääni vähän sovinnaisemmalle Juliannalle. Kaksi s-nimeä samassa ovat mielestäni myös vähän hassuja, joten siksikin kallistun Juliannaan.

Vierailija
5/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan yksinkertaisesti voi sietää nimeä Sofia/Sofianna! =)

Mutta kannatan myös antamaan nimen mihin itse olet tyytyväinen! Ettei ala jälkeenpäin harmittamaan...

-Alpukka

Vierailija
6/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on ihana! Itsekin mietin Julianna/Juliaana nimeä tytölle toiseksi, mutta etunimeksi valittiinkin Julia, niin sitten ei enää nuo käynyt. Mutta Julianna on IHANA eikä Sofiannassakaan mitään vikaa ole, jää vain tässä tapauksessa toiseksi!

Eli ääneni Sinna Tia Juliannalle!

-Iitu-

Vierailija
7/8 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna Tia Julianna kuulostaa paljon pehmeämmältä ja helpommin lausuttavalta nimeltä. Vielä kivempi nimi olisi mielestäni muodossa

Sinna Tia Juliaana

Eli vielä lisää pituutta ja sen myötä pehmeyttä nimeen.

Vierailija
8/8 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sointuu kauniimmin ja on ehkä hivenen erikoisempi, joten ääni sille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi