Miesystävä luulee, että kun menen aikaisin nukkumaan, niin haluan "sitä"
Raivostuttavaa. Tunkee itseään tykö ja kuvittelee, että edessä on kolmen tunnin sessiot, kun haluaisin välillä nukkua kunnon yöunet. Olen kyllä maininnut, että kun sanon meneväni nukkumaan niin on turha muuta odottaa, mutta ei näyttäisi menevän jakeluun. Tämän seurauksena yöunet on välillä jäänyt lyhyeen, kun olen odottanut, että miesystävä menee ensin nukkumaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisia nää miesten kommentit. En jaksa uskoa olevani mikään poikkeus, kun meillä ei mieheni kanssa pelata mitään pelejä. Kumpikin haluamme toisiamme ja osoitamme läheisyyttä, kun siltä tuntuu. Myös seksiin voi kumpi tahansa tehdä aloitteen ja kumpikin voi siitä myös kieltäytyä. Harvoin kuitenkaan kieltäytymistä tapahtuu.
Jos meillä toinen haluaa ja toinen on väsynyt, ratkaistaan tilanne yleensä niin, että toinen runkkaa ja toinen katselee. Siinä menee noin 5 min. Usein katsellessa alkaa itseäkin himottaa ja väsymys unohtuu, ja tilanne johtaa seksiin.
Kunnioitus sekä miehen että naisen puolelta on kaiken a ja o. Jos kumpikin kohtelee toista huonosti, niin vähemmästäkin katkeroituu eikä todellakaan tee mieli.
T. 10 vuotta onnellisessa ja intohimoisessa parisuhteessa
Kiihottuuko joku muka oikeasti siitä että katselee miehensä runkkaavan?
No sovitaan, että suurin osa ei sitten kiihotu tuollaisesta, mutta kyllä on meitä, jotka sytytään tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tekee, kun sanot että nyt haluan nukkua?
Hipelöi aikansa ja pökkii värkkiään pyllyä vasten, vaikka olen jo sanonut napakasti, että ei tänään. Lopulta lähtee ja nukkuu sohvalla.
Ap
Minulla oli täällä 10 vuotta nuorempi kamunainen yötä ja aamulla panetti ja minäkin pökin puolijäykkää munaani hänen timmiä 22v pyllyään vasten, mutta kamunainen ei ymmärtänyt vinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies tekee, kun sanot että nyt haluan nukkua?
Hipelöi aikansa ja pökkii värkkiään pyllyä vasten, vaikka olen jo sanonut napakasti, että ei tänään. Lopulta lähtee ja nukkuu sohvalla.
ApMinulla oli täällä 10 vuotta nuorempi kamunainen yötä ja aamulla panetti ja minäkin pökin puolijäykkää munaani hänen timmiä 22v pyllyään vasten, mutta kamunainen ei ymmärtänyt vinkkiä.
Roopeko se täällä kirjoittelee?
Kiihottuuko joku muka oikeasti siitä että katselee miehensä runkkaavan?