Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä, jos on työpaikka ja työkaverit joiden kanssa on hauskaa?

Vierailija
18.03.2021 |

Työkaverit joita on ikävä lomallakin, jotka välillä ärsyttää osa, mutta ovat silti ettenkö sanois ihania silti? Mitä jos, mitä jos? Mitä jos ei oliskaan parempi muualla kuin heidän kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Typerä.

Vierailija
2/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muutat työpaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä. Typerä.

Mitä jos ei työ muualla maistuis mansikoilta vaan puiselta tattaripuurolta? Mitä jos toisaalla työ olis kuin mehupuristin joka imee kaiken mehun ja energian sekä ilon susta? Mitäjos? Mitäjos?

Ihminen viettää 24stä tunnista vuorokaudessa n. 8 tuntia työpaikalla. Mitä jos olis hyvä, jos siellä viihtyis ja tuntis kuuluvansa porukkaan?

Vierailija
4/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella hienoa. Minä olen kokenut sen kahdessa työpaikassa, toinen kesti noin 7v ja loppui sitten laman aikana. Sitten toinen jakso melkein yhtä pitkä laman jälkeen toisessa paikassa, se loppui vuosituhannen vaihteessa kun lähdimme eri teille. Sen jälkeen sitä en ole enää kokenut ja nykyisin paikka jossa olen on aika kamala henki, ei sinne vapaaehtoisesti mene eikä aikaa työkaverien kanssa halua viettää.

Olen edelleen osaa niihin hyvän ajan kavereihin muutamia kertoja vuodessa yhteydessä ja kaikki kaipaamme niitä aikoja. Ne oli todella mukavaa ja onnellista aikaa.

Vierailija
5/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olet työtön

Vierailija
6/6 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta olet työtön

Sitä en ole nyt enkä kohtakaan.