Onko Carlos Sauran "Korppi sylissä" hyvä elokuva?
Alkuperäiseltä nimeltään Cría Cuervos, 1976. Mitä siinä tapahtuu?
Kommentit (23)
On se. Tunnelmaltaan vähän ahdistava, sellaisella surumielisenä tavalla. Kyse on oikeastaan kasvutarinasta, elokuvassa kuvataan päähenkilöä lapsena ja aikuisena.
Joskus kauan aikaa sitten katsoin, ja vaikka en enää muista tapahtumia, minulle on jäänyt mieleen että oli hyvä ja passaisi katsoa uudelleen.
On tosi hyvä. Surumielisen kaunis. Pikkutytön hahmo on tavallaan hauskakin. Kannattaa katsoa.
On hyvä! Mutta ’mitä siinä tapahtuu’ on väärä kysymys. Ei se oo mikään viihteellinen Hollywood-tuotanto vaan eurooppalainen kulttuurielokuva.
Nainen sairastaa munasarjasyöpää, pienen tyttären näkökulmasta tarina.
Siinä on maailman kaunein kappale tunnarina, Jeanetten Porque te vas. Biisi on on ollut suosikkini 30 v ajan. Tuula Amberla on tehnyt suomenkielisen version biisistä.
Ihana leffa. Chaplinin tytär Geraldine pääosassa. Kannattaa ehdottomasti katsoa. Tunnusmusiikkokpl jää vuosikymmeniksi mieleen.
Ihanaa, että joku muukin on tykännyt siitä. Yksi mun suosikeista. Ja se laulu Porque te vas.
Vierailija kirjoitti:
Nimibiisi on järjettömän hieno!
Kauniinpa ei ole, just huomasin viestisi kun olin kirjoittanut omani
T: numero 7
Vaikuttava, syvä, hieno elokuva. Näin sen aikanaan teatterissa, ja sen kuvat ja tunnelmat muuttivat mieleeni pysyvästi. 10 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sairastaa munasarjasyöpää, pienen tyttären näkökulmasta tarina.
Siinä on maailman kaunein kappale tunnarina, Jeanetten Porque te vas. Biisi on on ollut suosikkini 30 v ajan. Tuula Amberla on tehnyt suomenkielisen version biisistä.
Sitä Amberlan versiota ei kyllä kannata kuunnella.
Kuinka h...n vanhoja te oikein olette kun kelaatte jotain ikivanhaa leffaa ja biisiä?;
Vierailija kirjoitti:
Kuinka h...n vanhoja te oikein olette kun kelaatte jotain ikivanhaa leffaa ja biisiä?;
Aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tuota maailman klassisen musiikin harrastajilta...
Vierailija kirjoitti:
27-vuotias oon, ikäloppu 😪
AP
Mistä sulle tuli tänään tää leffa mieleen? Tuleeko telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sulle tuli tänään tää leffa mieleen? Tuleeko telkkarista?
Youtubessa törmäsin tuohon.
Ana on niin ihana. Hieno elokuva.
En tiedä, en oo nähnyt eikä kiinnosta.