Hain viime yönä puita liiteristä ja metsänreunassa oli todella iso mustahahmo
Olen itse melkein 190cm ja hahmo oli minua reilusti pidempi.Koirani alkoi murista ja mentiin katsomaan, mutta hahmo oli kadonnut eikä koira löytänyt mitään hajujälkeä.Mikä ihme mahtoi olla siellä?
Kommentit (87)
Vanha juttu mut vastaan. Just tuollaisten sekopää,korkki kiinni juttujen takia ihmiset ei kerro jos jotain yliluonnollista tapahtuu. Jos ei itse ole kokenut niin sitten turvallisinta näille hyökätä tälläisille asioille kokeneiden vastaan. Itselläkin käynyt kaikkea mutta ihmiset on niin mustavalkoisia ja kapeakatseisia tämän maailman zombeja etteivät halua kuulla Ja ota vastaan. Hyvä ja paha on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu mut vastaan. Just tuollaisten sekopää,korkki kiinni juttujen takia ihmiset ei kerro jos jotain yliluonnollista tapahtuu. Jos ei itse ole kokenut niin sitten turvallisinta näille hyökätä tälläisille asioille kokeneiden vastaan. Itselläkin käynyt kaikkea mutta ihmiset on niin mustavalkoisia ja kapeakatseisia tämän maailman zombeja etteivät halua kuulla Ja ota vastaan. Hyvä ja paha on olemassa.
Oletko kriittisesti tutkaillut voisivatko yliluonnolliset kokemuksesi olla juurikin tätä: pelkkiä kokemuksia aivosolujesi hermoverkossa?
Lunta nyt maassa ,mitä jälkiä näit=
Mustanaamio liikkuu ajatustakin nopeammin.
Viidakon vanha sanonta.
Maailmassa tapahtuu paljon outoja asioita, jotka tänä päivänä ovat "yliluonnollisia" samoin kuin keskiajalla olivat erilaiset sairaudet, ukkonen ja esimerkiksi revontulet.
Ei pidä pelätä outoja ilmiöitä, ehkä huomenna tai 10 vuoden kuluttua asiat pystytään selittämään tieteen keinoin.
Itse kyllä tykkään, että osa ilmiöistä jää selvittämättä. On ihanaa että osa jää ns. "Satujen maailmaan"
Ap sanoi heti alussa, että koira ei löytänyt mitään jälkiä. Silloin se ei ole ainakaan mikään metsän eläin.
Muumimörön kaltaisesta hahmosta on useita tarinoita eri puolilta Suomea. Kuulostaa höpöjutuilta, mutta mitäs jos täällä onkin jokin kansanperinteeseen kuuluva hahmo, joka näyttäytyy vain harvoin ja harvoille?
Joka paikassa lunta. Kai sinne jäljet jä. Jos ei jäänyt, niin omaa varjoas säikyit.
Pistää kyllä epäilemään, että metsästystä harrastat.
Orpo se vaan siellä arvioimassa paljonko puita vielä on
Kummitus tai tarkemmin vanha asukas joka on jäänyt sinne kuoleman jälkeen. Mikäli maastosta löytyy eläimenjälkiä niin sitten se on varmaan jokin eläin.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa lunta. Kai sinne jäljet jä. Jos ei jäänyt, niin omaa varjoas säikyit.
Pistää kyllä epäilemään, että metsästystä harrastat.
Mistä voit tietää onko 18.03.2021 klo 18:52 lunta?
Vierailija kirjoitti:
karhu kahdella jalalla.
se näyttää silloin isolta ja pitää kyllä yleensä myös ääntä.
Vaihtoehtoja. Luonnonhenki, varjoihminen, reptiliaani(?), ultra-dimensionaalinen olento, ajatuksen heijastuma, alkoholin heijastus, tunneolento, AI-olento, puun tai kasvin henki, kiven? Mitään pelättävää ei ole.
Jos meidän mökin nurkilla nähty hiippari oli kasvanut kokoa?
Siellä pyöri nuori mies jokin aika sitten.
korkki kiinni
yritä edes