Hain viime yönä puita liiteristä ja metsänreunassa oli todella iso mustahahmo
Olen itse melkein 190cm ja hahmo oli minua reilusti pidempi.Koirani alkoi murista ja mentiin katsomaan, mutta hahmo oli kadonnut eikä koira löytänyt mitään hajujälkeä.Mikä ihme mahtoi olla siellä?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo Siiri
Siiri on mukava kaveri, aikoinaan oli samassa työpaikassa, kavereiden kanssa ihmeteltiin kun oli aina niin väsynyt töissä.
Siinäpä teille sitten todisteita miten todella sairas osaa vetää terveen roolia ja "olla mukava". Oikeasti onkin aivan päästään vialla. Asuin kerran rivariyhtiössä ja yhdessä asunnossa asui nuori mies joka oli iloinen ja kohtelias vieraammille. Tyttöystävälleen itki ja rääkyi ulkona kuin mielipuoli pikkulapsi ja kun joku astui ulos omasta ovestaan, miehen puhe muuttui kuin taikaiskusta normaaliksi aikuisen puheeksi ja kun asukas oli poistunut, sama rääkyminen jatkui. Silloin opin ymmärtämään mitä voi olla mielen sairaus. Kuulin että tämä mies oli vähän väliä mielisairaalassa, pitkiäkin aikoja. Mitä siis yritän sanoa? No sitä ettei kukaan tiedä mitä toisen ihmisen päässä liikkuu. Itse en ylläty enää mistään. Näitä sairaita on työelämässäkin pilvin pimein. Olen nähnyt, kaksi täysin erilaista puolta, ei aina edes kotiväki tiedä mitä joku työpaikalla tekee.
10 dogman sightings and stories that you can't unsee or unhear
Dogman encounters
Noita mustia hahmoja yöllä kerostalossa asunossan ,näkee Alzmer tautinen sukulainen alvariin.
Muumien mörkö?
Mut ihan oikeasti veikkaan että joku karhu herännyt kesken talviunien, siis jos asutte alueella jolla karhuja on.
Unknown wolf creature in Rocky Mountains National park
https://www.youtube.com/shorts/HQybVNtQKJc
Hirvi on metsän korkein eläin ja väri on usein ruskea tai harmaa.
Voin tulla pitää sua kädestä tai olla sun henkivartija, ok. N 160cm.
Mukava kaveri se oli, ihan perus mies, väsytti sitä jo 30 vuotta sitten aina.