Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaava puoliso - miten teillä nukutaan?

Vierailija
18.03.2021 |

Me ollaan päädytty siihen, että nukutaan eri huoneissa. En jaksa olla unettomana yhtäkään yötä enää. Ei vaikuta muuten parisuhteeseen eikä seksiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. :( Olen itse niin sikeäuninen, että herättämiseni vaatii aikamoiset desibelit. Miehen kuorsaus ei siihen onneksi yllä.

Vierailija
2/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siedätyin kuorsaukseen. Ensimmäisenä yhteisenä yönä en pystynyt nukkumaan ollenkaan, mutta ajan kanssa siihen tottui. Myöhemmin tuli CPAP-laite ja kuorsaus vaihtui pihinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kuorsaa välillä kovaa. Me nukutaan vierekkäin, pistän vain silmät kiinni ja ajattelen jotain muuta. Onneksi olen sikeäuninen, en herää kuorsaukseen enkä miehen herätyskelloon.

Vierailija
4/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat huoneet. En muutenkaan välitä nukkua kenenkään vieressä, joten tämä on ollut vaatimus jo yhteen muutettaessa. Ja miehen satunnainen kuorsaaminen vielä vahvisti asian. 

Vierailija
5/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuorsaus olisi vielä mennyt, mutta ei se kamala, repivä tupakkayskä. 

No nyt on ex.

Vierailija
6/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa pääasiassa. Välillä yökyläillään toistemme sängyissä kun kaivataan läheisyyttä.

Vierailija
7/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikuulokkeet.

Vierailija
8/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tuntia aikaisemmin nukkumaan.

Vierailija
9/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta nukkunut jalkapäässä. Myös se auttaa, että menen nukkumaan ennen miestä. Korvatulppia en jaksa enää käyttää, ne hiertävät. Ja sitten vielä, olen alkanut itsekin kuorsata toisinaan. Siinäpähän saa ukko maistaa omaa lääkettään. Mutta jotenkin se tuntuu auttavan, mikähän siinä lienee.

Vierailija
10/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa huoneissa nukumme ja hyvin nukummekin.

Isäntä kuorsaa ja mä piereskelen ihan jäätävästi 😄

Vierailija
11/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patistin miehen lääkäriin ja nyt hän suhisee vieressä Cpap-laitteen kanssa ja mä saan nukkua rauhassa 🤩

Vierailija
12/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vinkkiä mitkä auttoivat ainakin itselläni kuorsaukseen (olen 40v mies).

- Jo muutaman painokilon pudottaminen vähentää kuorsaamista. Riippuen tietenkin lähtötasosta. Itse olin hieman normaalipainon yläkanttiin. Nyt ihan sopivan painoinnen.

- Purentakiskot. Kannattaa teettää hammaslääkärillä. Ensinnäkin vähentävät hampaiden narskuttelua, mutta rentouttavat myös purentalihaksia unen aikana, mikä vähentää kuorsausta.

- Ei alkoholia illalla. Itselläni parikin olutta illalla saattoivat ennen yllä mainittuja toimia aiheuttaa kuorsausta.

- Hyvä tyyny. Nukkumisasentoon sopimaton tyyny saattaa kääntää päätä sellaiseen asentoon nukkuessa, mikä aiheuttaa kuorsausta.

Nämä siis normaalimaallikon vinkkejä, jotka ovat auttaneet ainakin allekirjoittaneella kuorsaukseen. Toivottavasti on apua! 

Vierailija
13/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele miehen kuorsausta.Jos alkaa kuorsaamaan se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
14/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa alkoa niin eri huoneissa silloin.

Muuten samassa sängyssä. Ei kuorsaa aina. Viime yönä heräsin siihen kun kuorsasi niin kovaa. Tönin sen verran että asento vaihtuu ja kuorsaus loppuu.

Mä kuuntelen asmr videoita ja oon kehittänyt miehen pienestä kuorsauksesta sen että rentoudun sitä kuunnellessa 😬

Saan siis kuorsauksesta sen että tulee sama tunne kuin asmr videoista.

Nykyään oikein odotan että kuorsaa niin saan nukahdettua.

Vierailija
15/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin lääkärin tutkimuksiin. Nenän väliseinän korjaus ja nyt ei tarvii enää kuunnella kuorsausta.

Vierailija
16/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa huoneissa talon eri päädyissä. Joskus olkkarissa ei voi katsoa tv tä kun ärsyttää korina niin paljon.

Olisin kuollut unen puutteeseen ilman tätä järjestelyä.

Lisäksi mies tykkää katsoa tv tä sängyssä ja menee usein klo 20 nukkumaan. Ennen oli molemmilla vuorotyö ja vieläkin täysin eri rytmit.

Vierailija
17/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa nukuttiin lopulta eri huoneissa, mutta sekään ei auttanut kun ääni piti mua hereillä oven läpikin. Ja muuten vaikutti parisuhteeseen ja seksiin, musta mikään ei ole ihanampaa kuin nukahtaa miehen kainaloon, mutta tuon miehen kanssa se vaan ei ollut mahdollista.

Vierailija
18/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutkituttaa, kiskot ja cpap-laitteet auttavat vain käytettynä.

https://sydan.fi/fakta/uniapnea/

Vierailija
19/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaamme molemmat ja kun esikoinen muutti omaan kotiin ,vapautui yksi makuuhuone, jonne mies siirtyi nukkumaan. Kumpikin saa nukkua rauhassa. Itse olen lisäksi iltavirkku ja mies aamuvirkku niin hän ei häiritse mun aamu-unia .

Vierailija
20/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko normaalia, että ihmiset haluaa olla jotain tiettyä sukupuolta? En ole ikinä ymmärtänyt, että pitäisi tuntea itsensä mitenkään erityisesti naiseksi tai mieheksi tai sitten haluta olla jompaa kumpaa. Minusta biologiset asiat ovat johtaneet hormonitoimintaani ja näin vaikuttavat tietyllä tavalla toimintaani, mutten ikinä ole ajatellut, että oi miten ihanaa olla tätä sukupuolta ja minä niin kuulun olla tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän