Olin taas kännissä graduseminaarissa. Miten tästä häpeän tunteesta pääsee ylitse?
Jos seminaari olisi paikan päällä, niin totta kai olisin selvinpäin. Mutta ärsyttää ja jännittää nämä etäseminaarit, niin alkoholia tulee juotua. En missään hirveän kännissä ollut, 3-4 join, mutta silti mietin, että sekoilinko liikaa sanoissa ja tajusiko kukaan, että olin humalassa. Opponoitavan kommentit olin jo kirjoittanut etukäteen selvinpäin, eli sinällään ne oli ihan loogisia.
Kommentit (27)
Ap. Korkki kiinni nyt. Selviät selvinpäinkin.
Ei sitä välttämättä kukaan ole huomannut. Jos itse otatte esim. Kolme annosta alkoholia, niin soiperteleeko puhe? Tuskin ap nyt kännissä siellä on ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sietääkin hävetä. Ei niissä seminaareissa ole mitään panikoitavaa. Ne on tilaisuus oppia ja sä vesität niiden tarkoituksen tuolla kännipeeloilulla. Sinuna ottaisin vastuun ja pyytäisin anteeksi seminaariin osallistuneilta.
Pakko sivusta kysyä, että mitä niistä pitäisi oppia? Se miten esittää kiinnostunutta, kun ei kiinnosta ns. v*ttuakaan?
Jotain tällaista.
Mitäs tuosta. Minä olen ollut oikeudessa juovuksissa. Ja hyvin sekin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sietääkin hävetä. Ei niissä seminaareissa ole mitään panikoitavaa. Ne on tilaisuus oppia ja sä vesität niiden tarkoituksen tuolla kännipeeloilulla. Sinuna ottaisin vastuun ja pyytäisin anteeksi seminaariin osallistuneilta.
Pakko sivusta kysyä, että mitä niistä pitäisi oppia? Se miten esittää kiinnostunutta, kun ei kiinnosta ns. v*ttuakaan?
Jatka sitä kännäilyäsi sitten työelämässäkin. Ei sielläkään kaikki asiat kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka sitä kännäilyäsi sitten työelämässäkin. Ei sielläkään kaikki asiat kiinnosta.
Sun taas kannattaisi sulkea välillä se, korkki koska tuo komentti, johon vastasit ei ole Ap:n...
Annat ap:n toilailuille liioitellut mittasuhteet.