Millaisen kahvin otat kahvilassa?
Kommentit (29)
Chai Latte. Vaikka ei se taida oikein kahvia olla. Joskus kyllä otan sen espressoshotin kera.
Ai nyt? Kaikki kahvilathan ovat kiinni. Jos olisivat auki, niin ottaisin suurimman caffe laten mikä kahvilasta löytyy.
Ei mulla ole mitään vakkaria. Otan mitä sattuu sillä hetkellä mieli tekemään. Olen kokeilunhaluinen ja tykkään vaihtelusta. Ainoa kriteeri, ettei saa olla liian makea.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt? Kaikki kahvilathan ovat kiinni. Jos olisivat auki, niin ottaisin suurimman caffe laten mikä kahvilasta löytyy.
Monet kahvilat on auki noutoa varten?
Itselle cappuccino tai latte. Joskus latteen joku makusiirappi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään vakkaria. Otan mitä sattuu sillä hetkellä mieli tekemään. Olen kokeilunhaluinen ja tykkään vaihtelusta. Ainoa kriteeri, ettei saa olla liian makea.
Otin kerran muotijuoma matchalatten, ja se oli aivan ällöttävän makeaa. Kuka niitä juo?
En käy kahviloissa. En siis ota mitään.
En käy usein kahviloissa. Mutta tykkään kyllä erikoiskahveista ja olen valmis aina kokeilemaan erityisiä kahviuutuuksia oikeen innolla. 💥☕️🍯🥜🍬
Tonttulatte oli ⛅️💖.
Cappuccino.Taskumatista lorautan sekaan Viru Valge vägev vodkaa.
Olen tylsä ihminen ja otan aina laten. Lattea juon kotonakin.
Meinasin vastata että ihan tavallisen suodatinkahvin jossa loraus jonkinlaista maitoa tai siihen verrattavaa ainetta (kuten kauramaitoa vaikka) mutta en nyt voikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Sen olen kuullut, että ennen vanhaan lorautettiin viskiä kahvia sekaan. Olen kokeillut, ihan lämmittävää, no en ole tavaksi ottanut. Varmaan joku rommikin sopisi, mutta liköörit ehkä liian öklöyttävää.
Tavallinen kahvi kerman kera. Voisi kai kokeilla jotain rohkeampaakin. Käyn kahvilassa lähinnä matkoilla. Silloin valintani on perinteinen kahvi ja pulla.
Kahvila on hieman harhaanjohtava nimitys paikalle jossa myydään sokerilla ja kermalla jatkettua maitoa kalliiseen hintaan. Omat kahvini juon mustana.
Cappuccinon yleensä ja vielä tupla espressolla jos saa. Joskus tulee myös tilattua lattea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Sen olen kuullut, että ennen vanhaan lorautettiin viskiä kahvia sekaan. Olen kokeillut, ihan lämmittävää, no en ole tavaksi ottanut. Varmaan joku rommikin sopisi, mutta liköörit ehkä liian öklöyttävää.
En pidä viskistä muuten, mutta nuorena tykkäsin irish coffeesta. Nykyisin lorauttelen joskus kerma- tai kahvilikööriä.
Yleensä perus suodatinkahvi maidolla. Silloin tällöin olen ottanut laten tai jonkun muun erikoiskahvin, mutta ns normaali kahvi on yleensä parempaa.
Chai latte on hyvää silloin tällöin, mutta sehän ei kahvia ole.
Latte tai cappuccino kasvimaidolla.