Syötkö suklaata?
Syötkö sinä suklaata?Paljonko menee viikossa?
Mikä on sinun suosikki suklaa?
Kommentit (142)
Suklaa menettelee ainoastaan suklaarusinoissa ja Polly karkeissa ja patukoissa kuten Snickers tai Tupla. Varsinaisia levyjä en osta ikinä, koska en kuitenkaan söisi sellaista loppuun asti. Olen täytelaku- ja irtokarkki-ihmisiä nääs.
Jos vain ostan suklaalevyn se kyllä menee kerralla.
Syön toki. Yleensä otan 2 palaa kerralla ja en toki syö joka päivä. Ehkä rivi viikossa keskimäärin.
Pääsiäiseen kuuluu ehdottomasti myös suklaa.
En syönyt ennen suklaata oikeastaan yhtään, mutta raskausaikana siihen oli himo ja on jäänyt vähän päälle. Satunnaista kuitenkin, ei viikottaista, eikä oikeastaan ole mitään go to suklaatakaan. Fazerin levyissä on monta hyvää vaihtoehtoa, useimmiten ostan jonkun niistä. Näin pääsiäisenä menee sitten niitä lasten valitsemia suklaamunia.
Muistakaa noudattaa ravintosuosituksia.
Tottakai suklaamunia pääsiäisenä.
Ostin jouluna suklaata ja söin. Ei tee mieli. Ei ole niin hyvää ainakaan pääsiäismunissa.
Joka päivä syön. Lemppareita tällä hetkellä esim popcorn- ja tuc- suklaat. Kauhistuttaa ajatella kuinka monta rekkalastillista oon eläissäni syönyt.
Pähkinäsuklaa menee, suklaakakku, sekä kaakao. Niin joo suklaa donitsit ja muhvinsit. Suklaajäätelöä ja suklaata ihan sellaisenaan en tykkää. Eli harvemmin suklaata kuitenkin kuluu. Ilmeisesti siis kaipaan suklaan kanssa jotain muutakin.
Syön lähinnä jouluna, harvoin tulee muuten syötyä/ostettua itselle. Nyt ostin Kinder Maxi patukoita kun ajattelin että pääsiäisenä voisi maistua, mutta en pystynyt syömään kuin yhden, oli niin makeaa, loput annoin lapsille.
En ole mikään terveysfanaatikko, en vaan ole koskaan välittänyt suklaasta tai karkeista.
Vierailija kirjoitti:
ookko nää oulusta.
En ole mikään lannankatkuinen maalaistollo. Olen sivistyksen ympäröimän syntynyt ja varttunut.
Syön syön, koko ajan. Turkinpippurisuklaata vedän nyt kaksin käsin, mutta kaikki muutkin kelpaa.
Syön luomu tummaa suklaata, pari palaa kerralla.
No todellakin. Kaikki käy. Ja en oo pläski. Syön sillo ku tekee mieli. Pari krt viikossa.