Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko alasti?

Vierailija
18.03.2021 |

Tuosta peittokyselystä tuli mieleen toinen nukkumiseen liittyvä juttu.

Nukutko alasti, pikkuhousuissa vai ihan yöpaidassa/pyjamassa?

Nukutko alasti?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun alasti. En oikein osaa olla muuten.

Vierailija
2/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pikkuhousut. Jos menen nukkumaan suoraan suihkusta, sitten alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonkin alasti aina kun voin.

Vierailija
4/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannu mitää, ku riippuu vuodenajasta. Normaalisti nukun boxereissa, mut sit kesällä helteen aikana nukun alasti.

Vierailija
5/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidassa muutoin, mutta pahimmilla helteillä alasti. Missään tapauksessa en käytä mitään pikkareita nukkuessani, muutoin kuin kuukautisten aikana.

Vierailija
6/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja pikkarit.

Vierailija
7/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole alasti, koska en halua lakanoihin ka-kka- ja verijälkiä enkä karvoja.

Vierailija
8/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole alasti, koska alapäähän tulee epämukava tunne, eritteet pääsee valtoimenaan joka paikkaan ja alapää on täynnä roskia ja karvoja.

Vierailija
9/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisutteko oikeasti pikkarit/kalsarit kun menette nukkumaan? 😂

Vierailija
10/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Joskus on ihana nukahtaa alasti. Joskus on pipokin päässä, jos lämmitys ei ehdi sään mukaan.

Vierailija
11/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti. Olen kotonakin alasti aina. Tietokonepelituolilla on pyyhe pyllynalustana. Ei vaan ole mitään järkeä olla edes kalsareissa jos toinen käsi koko ajan on munissa niin ne kalsarit vaan venyy käden takia.

Olisi kiva jos olisi tyttöystävä kuka tykkäisi olla myös alasti. Voisi aina hyökkäillä naisen kimppuun useasti päivässä, vauhilla reisien väliin ja nostaa tússu naamalle että saa maun suuhun.

Vierailija
12/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alushousut ja t-paita päällä. Jo ihan senkin takia, ettei teinit saa mitään traumoja, minä kun olen melkoisen levoton nukkuja ja potkin aina peiton pois päältä.

Vierailija
13/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun pelkkä t-paita tai paituli päällä. en vois kuvitellakaan nukkuvani jossain pyjamahousuissa ja alushousut jalassa. pitää antaa ilmakylpyjä vakosille ja rakosille

Vierailija
14/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, joo? Miksi ne pitäisi jalkaan jättää?

Vierailija
15/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti, paitsi menkkojen aikana. Talvella untuvapeitto, kesällä ohuempi.

Vierailija
16/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis juu, mielestäni on vaan mukavampaa nukkua kun ei nivuset haudu ja hierry alushousuissa

Vierailija
17/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti muuten, mutta ffp2-maskia käytän, kun mies on niin holtiton. 😷

Vierailija
18/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina alasti. Olen kotonakin alasti aina. Tietokonepelituolilla on pyyhe pyllynalustana. Ei vaan ole mitään järkeä olla edes kalsareissa jos toinen käsi koko ajan on munissa niin ne kalsarit vaan venyy käden takia.

Olisi kiva jos olisi tyttöystävä kuka tykkäisi olla myös alasti. Voisi aina hyökkäillä naisen kimppuun useasti päivässä, vauhilla reisien väliin ja nostaa tússu naamalle että saa maun suuhun.

Voidaanko nähdä?

Reijo 54v Mäntsälä

19/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ihan täysin ihmisiä jotka nukkuu ilman rihman kiertämää, mutta jostain syystä kyllä itsellä se ei onnistu. Jotenkin ahdistava olo jos ei ole edes kalsareita jalassa.

Vierailija
20/42 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi munissa koko ajan? Yök.