Nukutko alasti?
Tuosta peittokyselystä tuli mieleen toinen nukkumiseen liittyvä juttu.
Nukutko alasti, pikkuhousuissa vai ihan yöpaidassa/pyjamassa?
Kommentit (42)
Yleensä pikkuhousut. Jos menen nukkumaan suoraan suihkusta, sitten alasti.
En vastannu mitää, ku riippuu vuodenajasta. Normaalisti nukun boxereissa, mut sit kesällä helteen aikana nukun alasti.
Yöpaidassa muutoin, mutta pahimmilla helteillä alasti. Missään tapauksessa en käytä mitään pikkareita nukkuessani, muutoin kuin kuukautisten aikana.
Minä en ole alasti, koska en halua lakanoihin ka-kka- ja verijälkiä enkä karvoja.
En todellakaan ole alasti, koska alapäähän tulee epämukava tunne, eritteet pääsee valtoimenaan joka paikkaan ja alapää on täynnä roskia ja karvoja.
Riisutteko oikeasti pikkarit/kalsarit kun menette nukkumaan? 😂
Vaihtelee. Joskus on ihana nukahtaa alasti. Joskus on pipokin päässä, jos lämmitys ei ehdi sään mukaan.
Aina alasti. Olen kotonakin alasti aina. Tietokonepelituolilla on pyyhe pyllynalustana. Ei vaan ole mitään järkeä olla edes kalsareissa jos toinen käsi koko ajan on munissa niin ne kalsarit vaan venyy käden takia.
Olisi kiva jos olisi tyttöystävä kuka tykkäisi olla myös alasti. Voisi aina hyökkäillä naisen kimppuun useasti päivässä, vauhilla reisien väliin ja nostaa tússu naamalle että saa maun suuhun.
Nukun alushousut ja t-paita päällä. Jo ihan senkin takia, ettei teinit saa mitään traumoja, minä kun olen melkoisen levoton nukkuja ja potkin aina peiton pois päältä.
nukun pelkkä t-paita tai paituli päällä. en vois kuvitellakaan nukkuvani jossain pyjamahousuissa ja alushousut jalassa. pitää antaa ilmakylpyjä vakosille ja rakosille
Vierailija kirjoitti:
Öö, joo? Miksi ne pitäisi jalkaan jättää?
Nukun aina alasti, paitsi menkkojen aikana. Talvella untuvapeitto, kesällä ohuempi.
Vierailija kirjoitti:
No siis juu, mielestäni on vaan mukavampaa nukkua kun ei nivuset haudu ja hierry alushousuissa
Alasti muuten, mutta ffp2-maskia käytän, kun mies on niin holtiton. 😷
Vierailija kirjoitti:
Aina alasti. Olen kotonakin alasti aina. Tietokonepelituolilla on pyyhe pyllynalustana. Ei vaan ole mitään järkeä olla edes kalsareissa jos toinen käsi koko ajan on munissa niin ne kalsarit vaan venyy käden takia.
Olisi kiva jos olisi tyttöystävä kuka tykkäisi olla myös alasti. Voisi aina hyökkäillä naisen kimppuun useasti päivässä, vauhilla reisien väliin ja nostaa tússu naamalle että saa maun suuhun.
Voidaanko nähdä?
Reijo 54v Mäntsälä
Ymmärrän kyllä ihan täysin ihmisiä jotka nukkuu ilman rihman kiertämää, mutta jostain syystä kyllä itsellä se ei onnistu. Jotenkin ahdistava olo jos ei ole edes kalsareita jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Käsi munissa koko ajan? Yök.
Itse nukun alasti. En oikein osaa olla muuten.