Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord, lähetys toimitettu enkä ole saanut pakettia

Vierailija
18.03.2021 |

Postnordin seuranta sanoo, että lähetys on toimitettu, mutta en ole saanut pakettia. En ole myöskään saanut tekstaria joka pitöisi saada ennen toimitusta. Toimituspaikkana lukee jakelukeskuksen kaupunki. Oonko mä nyt vaan tyhmä, vai eikö se, että lähetys on toimitettu tarkoitakaan sitä, että se olisi toimitettu minulle?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksa heti, vaan ottaa jonkin luottofirman kautta nuo tilaukset, joutuu maksamaan luottokuluja, vaikka sitten tilaus palautuisikin takaisin heti.

En tykkää minkään firman palautuskäytännöistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan