Lue keskustelun säännöt.
Postnord, lähetys toimitettu enkä ole saanut pakettia
18.03.2021 |
Postnordin seuranta sanoo, että lähetys on toimitettu, mutta en ole saanut pakettia. En ole myöskään saanut tekstaria joka pitöisi saada ennen toimitusta. Toimituspaikkana lukee jakelukeskuksen kaupunki. Oonko mä nyt vaan tyhmä, vai eikö se, että lähetys on toimitettu tarkoitakaan sitä, että se olisi toimitettu minulle?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ei maksa heti, vaan ottaa jonkin luottofirman kautta nuo tilaukset, joutuu maksamaan luottokuluja, vaikka sitten tilaus palautuisikin takaisin heti.
En tykkää minkään firman palautuskäytännöistä.