Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko keskivertoihmiset paljon onnellisempia kuin rikkaat tai kauniit/komeat?

Vierailija
18.03.2021 |

?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat normaalia tyhmempiä niin sitten ovat

Autuaita ovat tyhmät sanoo jeesus

he eivät kyseenalaista

Vierailija
2/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ovat. Tavallisuus opettaa olemaan tyytyväinen siihen mitä on eikä haluamaan koko ajan jotain uutta. Rikkaat ja hyvännäköiset tottuvat saamaan aina sen minkä haluavat ja siksi heissä kytee jatkuva tyytymättömyys siihen mitä heillä jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa meinasin tulla kommentoimaan, että jos ei ole kovin älykäs niin silloin on kyllä varmaankin onnellisempi. Ignorance is bliss.

Vierailija
4/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun omasta puolestani. Olen tällä hetkellä hyvin onnellinen. Rahaa ei ole, mutta olen terve, minulla on töitä, olen saanut laskut maksettua ja ruokaa on, aikuiset lapset ovat terveitä ja heillä on töitä, ja minulla on mies joka rakastaa minua. Kaikki hyvin.

Vierailija
5/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan luonteesta kiinni. Ja kyllähän se esim helpottaa hirveästi elämää ettei tarvitse huolehtia millä maksat ensi kuun elämisen, tai uskallatko opiskella jotain alaa joka ei välttämättä elätä.

Ulkonäkö sen sijaan on monesti haihtuvaista. Toki ulkonäöllä saa paljon etuja, mutta loppupeleissä tähdätään ihan samaan onnellisuuteen omassa kropassa ja elämässä.

Vierailija
6/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nätti ja hoikka

Nyt kudokset ovat alkaneet roikkua.

Tuntuu kuin tämä olisi oma vikani

Kaikki tutut naiset ovat yli 10 vuotta nuorempia.

Ei ole vertaistukea.

Ei ole isää tai äitiä

Vain sileäihoiset ympärillä..ja oma roikkonaka

En halua ystävää jolle sanon: olen ystäväsi koska naamasi roikkuu enemmän..

väsyttää

Vierailija
7/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta entiset miss euroopat...

Ne on vanhoja roikkomahoja...

Vierailija
8/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko riitta väisänen onnellinen?

Se on köyhä...mut onko se TAVIS?

Vierailija
9/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtimo on lihava ja rikas

Mutta onko Anne kaunis?

Vierailija
10/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vaikeeks

Sovitaan että

Syökää suklaata ja ostakaa klittiskiihotin

KAALIMATO.COM

tai sit on Jeesus ja iänkaikkinen selibaatti

mun suosikki on : TOSSEN KIRJA

Vierailija
11/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rikkaat jotka tunnen ovat hyvin tyytymättömiä. Lisäksi haluavat jatkuvasti jotain eikä koskaan ole hyvä. Puhuvat vähäosaisista hyvin halveksivasti. Tähän on poikkeus: yksi on onnellinen, mutta hän arvostaa kaikkia ihmisiä eikä katso pankkitiliä.

Vierailija
12/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräisyys on melkein kaikessa parasta. On onni sairastua keskimääräiseen sairauteen, koska sitä on tutkittu paljon ja osataan hoitaa. On onni olla keskimääräisen kokoinen, koska voi käyttää suurinta osaa vaatteista ja mahtuu hyvin keskimääräisiin laitteisiin ja ajoneuvoihin. Keskimääräinen välttyy sekä parhaiten että heikoimmin menestyvän väestönosan ongelmilta. Ja omiin ongelmiin löytyy helpommin apua, koska niitä esiintyy keskimääräisesti eniten. 

Vierailija
13/13 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni on bisnesmaailmassa töissä ihan suht isolla pallilla. Hän on sanonut, että todella rikkaita ihmisiä yhdistää pari seikkaa: laskelmoivuus ja loputon ahneus. Siihen asemaan ei pääse muuten. Sukulaiseni sanoo, että on huomannut näiden todella rikkaiden ihmisten olevan usein todella onnettomia, sillä elämän sisältö koostuu rahan tekemisestä. He ovat kovia tekemään töitä ja kaikki työnteko tähtää siihen, että omaisuus karttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme