Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pystyykö Suomessa toipumaan vakavasta kriisistä
18.03.2021 |
Jos hakee apua, saako apua joka tähtää toipumiseen vai nähdäänkö valmiiksi toivottomana tapauksena jos on liian heikossa jamassa, eikä auteta kunnolla vaan annetaan vain lääkkeitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toiset saa ja toiset ei saa niin hyvää apua. Muuta en pysty sanomaan tähän, kun itsekin huonossa tilanteessa, mistä ei oikein taida ulospääsyä olla. Yritetty on, mutta edelleen tilanne on päällä jossain määrin.