Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään käytössä kapselivaatekaappi, kapselipukeutuminen?

Vierailija
18.03.2021 |

Miten aloitit ja miksi? Millaisia värejä on käytössäsi?

Minulla on tällä hetkellä sekalainen seurakunta vaatteita ja haluaisin luoda selkeämmän ja toimivamman vaate & kenkämeiningin.

Hyviä vinkkejä, kiitos. :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen 4 vuodenaikaa sotkee tuon täysin.

Minulla olisi kyllä tuollainen kapselipukeutuminen jos ei olisi talvea. Talveksi pitää olla isompia housuja, että villahousut mahtuu alle tai peräti toppahousut. Pitää olla pitkähihaisia paitoja ja villapaitoja. Muuten pärjäisin puuvillaisilla.

Olen yrittänyt mutta se on kovin vaikeaa kun sää muuttuu koko ajan. Nyt talven olen kulkenut lähes samoissa vaatteissa koko ajan ja se on vähän tylsää. Eikä ole menovaatteita talveksi vaan arkiasu vain. Ja säilytystilaakin on vähänlaisesti. Ärsyttävää.

Vierailija
42/43 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen 4 vuodenaikaa sotkee tuon täysin.

Minulla olisi kyllä tuollainen kapselipukeutuminen jos ei olisi talvea. Talveksi pitää olla isompia housuja, että villahousut mahtuu alle tai peräti toppahousut. Pitää olla pitkähihaisia paitoja ja villapaitoja. Muuten pärjäisin puuvillaisilla.

Olen yrittänyt mutta se on kovin vaikeaa kun sää muuttuu koko ajan. Nyt talven olen kulkenut lähes samoissa vaatteissa koko ajan ja se on vähän tylsää. Eikä ole menovaatteita talveksi vaan arkiasu vain. Ja säilytystilaakin on vähänlaisesti. Ärsyttävää.

Totta. Jos ei olisi tämmöstä talvea, kaikki olisi helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olis kokeilla.