Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla tuttavamiehillä on uusi nuori kaunis puoliso

Vierailija
18.03.2021 |

Olen hoikka 50 nen
Bileissä häpeän itseäni
Muut ovat nuoria ja kauniita
Minä ole roikkonahkoineni vanhan näköinen.
Miksi mieheni ei jättäisi minua?
En ole nuori ja kaunis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Keskity sisäiseen hyvinvointiisi. Ei ne vanhat ukot nuorru vaikka niillä olisi kuinka nuori nainen tahansa.

Vierailija
2/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis paljon vanhempi kuin miehesi vai miksi ajattelet, että hän jättäisi sinut iän takia? Kyllä viisikymppiset miehet vanhenee ja veltostuu (ihan joka paikasta) ihan siinä missä naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on Pera 55 v, joka haaveilee nuoresta naisesta tai nyt naisesta ylipäätään. Tosi uskottavaa, että jonkun naisen tuttavapiirissä KAIKKI (viisikymppiset?) miehet olisivat vaihtaneet nuorempaan ja ap häpeäisi ikäänsä.

Vierailija
4/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaava aloitus poistui, eiköhän tämäkin.

Vierailija
5/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään ap 

Vierailija
6/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet miehet pitää vähän vanhemmista naisista.

Mieheni on minua 8 vuotta nuorempi, mutta usein meitä on pidetty samanikäisinä. Minua ennen hän seurusteli vielä muutamaa vuotta vanhemman naisen kanssa, koska pitää vanhemmista naisista. Onhan se mukavaa minulle, kun ikää tulee koko ajan lisää.

Vierailija
7/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla pukkaa samaa ilmiötä. Siellä on yksikön kaikki 6 viiskymppistä äijää vaihtaneet vanhan vaimon nuoreen max 30-vuotiaaseen. Kun mies täyttää 50, sille tulee joku kriisi jota se lähtee purkamaan hankkimalla nuoren uuden vaimon. Saattaa olla statussymbolikin.

Vierailija
8/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eikö se sun mies lähtenyt nuoremman matkaan jo 10v. sitten?

Vierailija
9/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet miehet pitää vähän vanhemmista naisista.

Mieheni on minua 8 vuotta nuorempi, mutta usein meitä on pidetty samanikäisinä. Minua ennen hän seurusteli vielä muutamaa vuotta vanhemman naisen kanssa, koska pitää vanhemmista naisista. Onhan se mukavaa minulle, kun ikää tulee koko ajan lisää.

Ei hyvää päivää.......:)........oottakaa vähän..........en voi lopettaa hirnumista...............:)..............:)...........

Yllättävän monet = oma lapatossumies 1 kpl

Vierailija
10/10 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työpaikalla pukkaa samaa ilmiötä. Siellä on yksikön kaikki 6 viiskymppistä äijää vaihtaneet vanhan vaimon nuoreen max 30-vuotiaaseen. Kun mies täyttää 50, sille tulee joku kriisi jota se lähtee purkamaan hankkimalla nuoren uuden vaimon. Saattaa olla statussymbolikin.

Ja sitten sinä heräsit. Miesten Harlekiini, eli Por* Hub.

Niinhän te toivotte. Minäkin haluaisin , että Cruisen Tomppa veisi minut kynttiläillalliselle Pariisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi