Hei naiset!!!
Miten suhtaudutte jos uusi mies jota tapailisitte ilmottaisi että asuu äitinsä naapurissa? Itsellä on nyt semmonen tilanne että erosin jonkin aikaa sitten ja yksinkertaisesti ei ollut varaa enää asua vanhassa asunnossa kun jäin siihen yksin ja minulle tarjottiin asuntoa mutta se oli tosiaan samasta talosta missä äitini asuu... Luonnollisesti minun oli pakko se ottaa ja haen nyt samalla uutta asuntoa kokoajan mutta antaako toi jotenkin huonon kuvan miehestä? Olisin hyvin kiitollinen jos joku viitsisi vastata!
Kommentit (14)
Hiukan ehkä ihmettelisin, mutta jos mies vaikuttaisi aikuiselta ja itsenäiseltä asia ei olisi kovin paha. En tosin haluaisi mennä äidille kylään heti ensimmäisillä treffeillä, mutta ei tuo asumisjärjestely hyvää miestä pilaa. Jos siis olet muuten mukava niin, eiköhän niitä naisia riitä, vaikka äiti naapurustossa asuukin.
Ehkä ensimmäistä kertaa kylään tullessani haluaisin nähdä, että sinulla on oma pesukone ja ettei sisustus ole kovin tätimäinen (pitsiverhot ja ristipistot kielivät helposti äidin sisustusmausta).
kerrot rehellisesti heti mahdolliselle uudelle naisystävälle tästä. Etkä ole joka päivä äidin luona kahvilla/syömässä/pesettämässä pyykkiä ym. Ihan normaalia on käydä vaikka kerran viikossa tervehtimässä äitiä, varsinkin kun asuu niin lähellä ;o)
Tsemppiä tulevaisuuteen ja toivottavasti löydät molemmat: mieluisan asunnon ja naisen bd bd
Pelottaa vaan että tämä uus ihastus saa minusta väärän kuvan tämän takia kun muuten synkkaa niin hyvin niin ei haluaisi että tämmönen sitä sitten kaataa..
On kyllä kieltämättä taas jännä tilanne... Vähän kyllä naurattaa kun laitoin käytänössä koko kaupungin siihen alueeseen mistä saa asuntoa tarjota ni sit löytyy juuri samasta talosta missä äiti asuu.... On kyllä vähän oudot fiilikset
Muista säilyttää aikuisuutesi ja itsenäisyytesi, vaikka asutkin äidin kanssa samassa talossa. Sovitte äidin kanssa yhdessä säännöt niin hän ei osu kahville yhtä aikaa uuden tyttöystävän kanssa.
Eri asia on, jos asuu äidin sohvalla telkkaria katsomassa.
Toivottavasti hänkin sen vaan ymmärtää samalla tavalla... Hän on meinaan minua jokusen vuoden vanhempi.. Miten toi asia sit ees kannattaa ottaa puheeks? Oisko se vaa paras sit joskus sanoa kun alkaa näyttää siltä että ollaan syöksymässä suhteeseen? Sanoo vaan että pakko oli ottaa vastaan ja haen kokoajan uutta asuntoa että tämä on tilanne?
asuvasi äitisi naapurissa? Mitä jos kuuleekin ensin siitä kylällä ja ihmettelee miksi et ole kertonut.... En tarkoittanut että heti ekoilla treffeillä kerrot mutta aika pian kuitenkin. Me täällä tiedämme sinun tilanteesi ja olemme heti ymmärtäväisiä sinua kohtaan, mutta mitä ajatteleekaan ihminen joka ei oikeasti tiedä taustaa ja et kertonut hänelle.
Ja ei tuo asia oikeasti hyvää miestä pilaa ellet anna sen pilata. Edelleen tsemppiä.
t. 2
Ajattelin kertoa sitten kun tilanne alkaa näyttää siltä että jotain vakavampaakin voisi tulla niin kerron kyllä lyhyesti ja ytimekkäästi mikä tähän johti jne. Minusta vaan olisi nyt tyhmää mennä sanomaan että muutin äidin naapuriin kun ei viellä edes kunnolla tunneta.
ja ajattelin myös että kun tässä hetki pörrätään yhdessä niin hänkin huomaa että olen ihan omillani toimeentuleva mies että napanuora on kyllä katkennut jo aikoja sitten...
Eikös se näin ole paras että kertoo sittenkun on vähän jo tutustuttu? turhaan tässä tutustumisvaiheessa viellä liikaa sekottaa pakkaaa vai mitä olette mieltä?
Mitäs jos äitisi tulee rappukäytävässä vastaan ja pyytää kahveelle siihen naapuriin?
Eihän sitä nyt ihan heti tarvi toitottaa, mutta mitäpä sitä liian kauaakaan salaileen. Mitä pitempään odottaa sitä vaikeampaa on kertoa....
Mutta sinähän sen päätöksen teet.
Siinä vaiheessa uskosin kun hän on minun luokse tulossa käymään niin olen kyllä jo kertonut :)
Itse ajattelin kertoa sitten kun alkaa näyttää siltä että jutusta vaikka vois tullakkin jotain? Tuntuu jotenki oudolta heti pamauttaa tommonen asia kun vasta ollaan tapailu vaiheessa vai mitä mieltä olette?