Oletko nyt tyytyväinen että asut kaupungin paremmalla puolella?
Kommentit (34)
Ei tässä kaupungissa ole parempia puolia. Asun Vantaalla (vielä toistaiseksi).
Todellakin. Varissuolle matkaa noin 5km.
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa samaa kommentoimaan. Asun Vantaalla ihan ok omakotialueella, mutta ei Vantaalla ole parempaa puolta. On vain ne huonot ja vielä huonommat alueet.
Joensuussa toisella puolella jokea. 34 vuotta 46 vuodesta. Tykkään vain tästä. Rantakylän ghetto on kaukana ja suurin osa muista lahjoista. En ole mikään sikarikas rouva vaan en vain halua mitään, ab dull ahia naapuriin huutamaan.
Joo, Keravalla asun lintukoto-omakotitaloalueella, ei todellakaan valittamista!
Myrkyllä osui ja upposi. Asun ihan mukavalla alueella mukavassa asunnossa jossa on kuitenkin nyt putkiremontti. Sain sopivan väliaikaisasunnon ja koin ison yllätyksen. Tämä uusi naapurusto on huikean kiva, viihtyisä, ihmiset hymyilee ja tervehtii kadulla, ihania kahviloita ja monenlaisia palveluita. Myös asunto on todella viihtyisä ja ikkunoista kauniit vehreät näkymät.
Eli kyllä, olen suuresti tyytyväinen ja nautin joka hetkestä. Seuraavaksi joku ehdottaa tänne muuttamista pysyvästi. Taitaa olla liian kallista, mutta nyt ei harmitella sitä vaan otetaan ilo irti mistä voidaan.
Vierailija kirjoitti:
Myrkyllä osui ja upposi. Asun ihan mukavalla alueella mukavassa asunnossa jossa on kuitenkin nyt putkiremontti. Sain sopivan väliaikaisasunnon ja koin ison yllätyksen. Tämä uusi naapurusto on huikean kiva, viihtyisä, ihmiset hymyilee ja tervehtii kadulla, ihania kahviloita ja monenlaisia palveluita. Myös asunto on todella viihtyisä ja ikkunoista kauniit vehreät näkymät.
Eli kyllä, olen suuresti tyytyväinen ja nautin joka hetkestä. Seuraavaksi joku ehdottaa tänne muuttamista pysyvästi. Taitaa olla liian kallista, mutta nyt ei harmitella sitä vaan otetaan ilo irti mistä voidaan.
Ei myrskyllä vaan nyt kyllä. Hauska virhe.
Kyllä, tosin naapurustossa on eläkeläislähiö, eivätkä ole vanhuuselekkeellä
Olen ihan tyytyväinen että asun Kruununhaassa, enkä ymmärrä mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Varissuolle matkaa noin 5km.
Sama. Asuntojen hintoihin voi myös laittaa ykkösen eteen täällä.
Todellakin, terveisiä Lontoon Kensingtonista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa samaa kommentoimaan. Asun Vantaalla ihan ok omakotialueella, mutta ei Vantaalla ole parempaa puolta. On vain ne huonot ja vielä huonommat alueet.
Vantaa voisi liittyä Helsinkiin.
Onko se täl vai tois pual jokke? Koronalähiöitä on molemmilla puolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
t. Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
t. Helsinki
😀
Tahtoo Suur-Helsingin.
T. Torkkupeitto
Olen tyytyväinen kaupungin läntisen puolen asukas.
Olen todellakin. Täällä on fiksuja ja koulutettuja ihmisiä ja esim. maskinkäyttö on ollut tosi hyvää jo syksystä lähtien.
joo