Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kiva huominen veturinkuljettajien lakko. En laita maskia aamulla kun lähden töihin, en pysty pitämään koko matkaa.

Vierailija
17.03.2021 |

Olen joka aamu mennyt töihin ja joutunut siellä pisimminkään kaksi tuntia puhkumaan ennen kuin pystyn töitä tekemään huonolta ololtani.
Huomenna matka on vähintään puolituntia pidempi kuin normaalisti kun menen bussilla. En ala itseäni kiduttamaan olenkaan maskilla.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen maski mahtaa olla kyseessä, jos ei pysty hengittämään? Elmukelmua pään ympärillä?

Olipa itse tehty kangasmaski tai ostettu paperimaski, aina on riittänyt ilmaa, vaikka on astma.

Vierailija
2/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen maski mahtaa olla kyseessä, jos ei pysty hengittämään? Elmukelmua pään ympärillä?

Olipa itse tehty kangasmaski tai ostettu paperimaski, aina on riittänyt ilmaa, vaikka on astma.

En tiedä miten astma liittyy asiaan mutta ihan kertakäyttömaskeja olen pitänyt.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska minä minä minä niin kyllä muutkin pystyy".

Oma napa ja siihen jääkin kaikki ymmärrys.

Vierailija
4/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika paha paniikkihäiriö sulla. :/ kannattaa totutella kotona lyhytaikaisesti vaikka aloittaen minuutista ja tehdä samalla hengitysharjoittelua. Saat tuolla totutettua itsesi maskiin ja pääset eroon paniikkioireistasi liittyen maskiin.

Tsrmppiä!

Vierailija
5/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika paha paniikkihäiriö sulla. :/ kannattaa totutella kotona lyhytaikaisesti vaikka aloittaen minuutista ja tehdä samalla hengitysharjoittelua. Saat tuolla totutettua itsesi maskiin ja pääset eroon paniikkioireistasi liittyen maskiin.

Tsrmppiä!

En ymmärrä mistä keksit paniikkihäiriön mutta hei tsemppiä sinullekin.

Ap

Vierailija
6/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjut tästä aiheesta poistetaan koko ajan? Ainakin kolme jo poistettu! Junat ei tosiaan kulje huomenna eikä perjantaina, reittiopasta ei ainakaan vähän aikaa sitten kun tarkastin ole päivitetty, ihmiset ei näytä olevan niin tietoisia kuin luulisin että olisi hyvä olla ja täälläkin asia yritetään painaa pimentoon? Onko täällä joku sosiopaatti puikoissa vai missä mättää?

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007866349.html

Itsekin tein aloituksen joka katosi. Katsoin myös reittioppaasta miten huomenna liikun ja näytti niitä junia samalla tavalla kuin ennenkin.

Vierailija
7/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä poistuu uutisaiheista avausta! Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että monelle tämä palsta voi olla oikeasti tiedon lähde.

Miten täällä vauvan keskustelupalstalla ollaan tultu tilanteeseen, että tärkeät uutisaiheiset avaukset katoavat?

Vierailija
8/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei pääse Ylppäreihin ton lakon takia. Hei hienoa!

Vierailija
9/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun kannattaa jäädä loppuviikoksi kotiin.

Sinuna en ilman maskia julkisissa, tai ihmisjoukossa liikkuisi.

Onneksi et valinnut hoitoalaa työksesi.

Vierailija
10/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sinä liikkuisit tai muuten kahden päivän luvattoman poissaolon jälkeen alkaisit olla pian työtön.

Ap

Vierailija
11/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASKI EI OLE EKOTEKO!

Vierailija
12/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka pystyy jäämään on jäänyt jo kohta vuoden. Vai oletko sinä jotain niitä jotka saa valita ja valitset mennä vaarantamaan muita ja heikentämään turvavälejä. Muita syitä en keksi mistä kommenttisi oikein tulisi. Itsekästä.

Vierailija
13/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin puskista tuli tämä lakko! Ei ollut mitään tietoa. V-tu jos olisin aamulla mennyt asemalle turhaan!

Vierailija
14/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksystä asti ollut maski töissä koko päivän, ruokatauolla hetki pois. Eka viikon tuntui, nyt ei vaivaa enää lainkaan. Totuttelua ja harjoittelua, turhat vinkumiset pois. Maskeja on myös erilaisia, malliltaan ja pehmeydeltään. Kannattaa kokeilla erilaisia.

Vierailija
15/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksystä asti ollut maski töissä koko päivän, ruokatauolla hetki pois. Eka viikon tuntui, nyt ei vaivaa enää lainkaan. Totuttelua ja harjoittelua, turhat vinkumiset pois. Maskeja on myös erilaisia, malliltaan ja pehmeydeltään. Kannattaa kokeilla erilaisia.

Olen kokeillut useita erillaisia. Totuttelu kun ei auta myöskään. Voin laittaa kaulahuivin suun eteen, nenän päällä tuskin pysyy kun ohutta kangasta. Jos kaikki erillaiset ja itse tehdyt kelpaa niin varmasti myös huivi.

Ap

Vierailija
16/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta minä en maskia käytä ja ihan samalla tavalla liikun kun aina ennenkin.

Vierailija
17/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä poistuu uutisaiheista avausta! Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että monelle tämä palsta voi olla oikeasti tiedon lähde.

Miten täällä vauvan keskustelupalstalla ollaan tultu tilanteeseen, että tärkeät uutisaiheiset avaukset katoavat?

Kannattaa opetella seuraamaan uutisia muualtakin. Ei kukaan järkevä pidä vauva.fi ainoana tiedonlähteenään

Vierailija
18/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita niin tiukalle jos tulee huono olo. Joudun pitämään maskia 5-6h päivässä koulussa. Jos tulee tiukka paikka niin syön eväitä tai vedän maskia eri asentoon (käsihygienia huomioiden).

Vierailija
19/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturimiesten kädet ovat veressä.

Vierailija
20/21 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veturimiesten kädet ovat veressä.

Tämä varmasti tullaan muistamaan päivänä jolloin HSL:n johto päätti kylmästi suorittaa rahan ja "periaatteiden" vuoksi kansanmurhaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi