Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ...? Olin tupakalla ja metsästä alkoi joku ukko huutaa ettei tarvitse siinä savuttaa. Asun niin sanotusti "keskellä ei mitään"

Vierailija
17.03.2021 |

Joten säikähdin tietysti hitosti! Huusin kuka siellä on mutta ukko ei enää vastannut. Hitto, kyttääköhän se parhaillaan kun juon tässä teetä pyyhe päällä :O

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle viestin että' tietääkö hän kuka siellä olisi voinut möykätä, mies vastasi ettei hajuakaan. Nyt ei ole edes marjastus tai sienestysaika, että jos olisi joku tupakan hajua vihaava mustikanpoimija eksynyt liian lähelle tonttia..

Tämä on oikeasti aika ahdistavaa, kun  kesäisin saatan olla pelkät pikkarit jalassa pihalla enkä myöskään sulje verhoja ennenkuin menen nukkumaan!

A.p

Ettei vaan olisi tämä tyyppi asialla.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016071421900287

Vierailija
22/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asuimme exäni kanssa vielä ok-talossa keskellä metsää, siellä alkoi hiiviskellä joku. Pihalta löytyi tupakanatsoja vaikka minä en polttanut ja exäkin vain sikareita, vaatteitani vietiin narulta..  ex pilkkasi ja vähätteli kunnes yhtenä iltana meni keittiöön ja joku seisoi ikkunan takana, savukkeen pää vain hehkui pimeässä. Ex ryntäsi tietysti ulos mutta tyyppi oli kadonnut.  Exän auto viety sinä päivänä korjattavaksi ja hyypiö kuvitteli, että ex on lähtenyt töihin.

Oli helpotus muuttaa takaisin kaupunkiin! 

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016071421900287

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan uskaltaa asua keskellä ei-mitään? Puistattaa ajatuskin nukkua öitä jossain korvessa. Mua pelotti jo tavallisella omakotitaloalueellakin.

Vierailija
24/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa sellaisia karhuille suunnattuja ansoja sinne maastoon.

Vierailija
25/25 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllipeikko se vaan on.