Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäkokous - kamera päälle

Vierailija
17.03.2021 |

Sain kehoituksen pitää kameraa päällä talon sisäisissä palavereissa. Ihan kuin työkaverit ei tietäis miltä mä näytän.. Ymmärrän täysin asiakkaiden kanssa kameran päällä, mutta työkavereiden.. ehkä pomo haluaa tietää miltä näytän? Miten teillä kamera auki vai kiinni?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kaikilla kiinni. Silti vaikka talon johdolta tulee jatkuvasti kehotuksia pitää kamerat päällä. Kukan ei vaan tahdo.

Teillä on lapsityövoimaa. Jos ei iän puolesta niin henkisen kehityksen puolesta kuitenkin.

Vierailija
22/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia kontrolloivaa ekstroverttipaskaa. Ei tuollaiseen tarvitse todellakaan suostua, ellet ole valokuvamalli ja jos työhösi kuuluu kasvojesi tai vartalosi esittely. Kieltäydyt kohteliaasti ja kysyt voitko oll muuten avuksi jossain työhön liittyvässä asiassa niin minä olen tehnyt.

Asiakaspalavereissa on kohteliasta tietyissä tilanteissa vilauttaa kasvoja kamerassa ainakin jos ei ole ennen tavattu, muuten niissäkin voi aivan hyvin pitää pelkän audion päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas halua tuijottaa muiden naamoja, enkä esitellä omaani.

Vierailija
24/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole webbikameraa koneessa. Kokousten aikana irvistelen ja aina, kun mikrofonini on kiinni, niin ölisen ja nauran kuin vähäjärkinen. Etätyö on ihanaa.

Vierailija
25/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä puhuu johtaja, nimenhuuto tai kuva ruutuun.

mistäs kivasta tänään jutellaan.............kokous on ohi , jos joku vielä nukkuu nyt voi herätä.

etätyö.

Vierailija
26/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko pitää peilipintaisia laskettelulaseja silmillä, vai puhuuko silmät enemmän kuin suu.

Vierailija
27/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kaikilla kiinni. Silti vaikka talon johdolta tulee jatkuvasti kehotuksia pitää kamerat päällä. Kukan ei vaan tahdo.

Mikä ihme siinä on niin vaikeaa? Tosi kiva pälättää HT:n, MK:n jne kanssa. Juttelisin paljon mieluummin niiden Henna ja Merjan kanssa naamatusten.

Meistä kukaan ei halua nähdä toisten naamoja. Insinööriala ja keskitytään tiukasti tekniseen asiaan, siinä häiritsee vaan naamat.

Vierailija
28/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on lapsityövoimaa. Jos ei iän puolesta niin henkisen kehityksen puolesta kuitenkin.

Suurin osa omasta tiimistä yli 40 v. Nörttejä asiantuntijoita kaikki. Ketään ei kiinnosta nähdä toisten naamoja. Myös lähiesimies pitää aina kameransa kiinni.

Tulee vaan jostain hr-osastolta välillä niitä massamaileja joissa käsketään kameroita päälle mutta eihän ne meidän duunista mitään ymmärrä eikä ketään kiinnosta niiden näkemykset.

Vierailija
29/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen pomo vaatii kameran päälle. Kuvittelee itsestään jotain, mutta ei ole sitä. Näitä on meillä osa, mutta ei hyvät.

Vierailija
30/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoistanut työni intiaan jo nyt ihmettelevät että nykyään puhun englantia intialaisella korostuksella, mutta jos pitäisi kamerakin laittaa päälle ja näkisivät Adeshin, niin käry kyllä kävisi.

Vierailija
31/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole webbikameraa koneessa. Kokousten aikana irvistelen ja aina, kun mikrofonini on kiinni, niin ölisen ja nauran kuin vähäjärkinen. Etätyö on ihanaa.

Joku kerta se mikki unohtuu auki :D

Vierailija
32/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kamerat päällä mutta käytännössä ei ole. Pienemmissä kokoontumisissa ja keskusteluissa ihan kiva pitää joskus kamerat päällä. Isoissa kokoontumisissa se ei tuo mitään lisäarvoa, enemmän vie keskittymistä kun yksi heiluu koko ajan kuin häkkyrä, yksi vaihtaa paikkaa 10 kertaa (aina, joka ikinen palaveri) ja on milloin sohvalla, käytävällä kävelemässä tai muuten vain zoomailee lähikuvaa itsestään, yhdellä on perheenjäseniä taustalla (ei saisi olla) jne. Ja omaa keskittymistä vie ns. tsemppaaminen miten olen, miten ilmehdin, miltä näytän sillä toisin kuin livenä näen sen oman pärstäni koko ajan JA toisin kuin livenä kuka tahansa voi tuijottaa juuri sinua koko palaverin ilman että tiedät sitä.

Vierailija
33/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi viime viikolla. Mahdollisimman nolossa tilanteessa. Meillä on aina tiistaisin 8:30-9 sellainen tylsä yksikön tilannekatsauskokous, jossa ei tarvi itse osallistua mitenkään vaan kuunnellaan vaan osaston johtajan luentoa talousluvuista, uusista kaupoista ja sopimuksista jne. No, laitoin sen kokouksen päälle ja päädyttiin miehen kanssa sänkyhommiin samalla. Mun työpiste on makuuhuoneessa ihan sängyn vieressä ja siinä se läppäri pauhasi kun me naitiin. Teki hyvää ja olin hyvällä tuulella, kunnes tajusin että mun mikrofoni oli ollut koko kokouksen auki 😦 kamera sentään on pysyvästi peitetty tarralla. Kukaan ei sanonut mitään mutta mietin mitähän kaikkea sinne kokoukseeen on kuulunut 😩

Vierailija
34/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitäisi pitää kamerat päällä kerran viikossa, mutta käytännössä oikeastaan kukaan ei pidä. Mullakin läppäri on muiden työromujen alla, kun käytän työssäni kahta isoa, erillistä näyttöä. Pitäisi aina erikseen kaivaa se läppäri esille, ja asetella jotenkin niin, että pärstäkin vielä näkyisi. Ei jaksa.

Vierailija
35/35 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi viime viikolla. Mahdollisimman nolossa tilanteessa. Meillä on aina tiistaisin 8:30-9 sellainen tylsä yksikön tilannekatsauskokous, jossa ei tarvi itse osallistua mitenkään vaan kuunnellaan vaan osaston johtajan luentoa talousluvuista, uusista kaupoista ja sopimuksista jne. No, laitoin sen kokouksen päälle ja päädyttiin miehen kanssa sänkyhommiin samalla. Mun työpiste on makuuhuoneessa ihan sängyn vieressä ja siinä se läppäri pauhasi kun me naitiin. Teki hyvää ja olin hyvällä tuulella, kunnes tajusin että mun mikrofoni oli ollut koko kokouksen auki 😦 kamera sentään on pysyvästi peitetty tarralla. Kukaan ei sanonut mitään mutta mietin mitähän kaikkea sinne kokoukseeen on kuulunut 😩

Kiva fantasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän