Mitä tehdä, jos joku lukitsee sinut parvekkeellesi?
Kävi mietityttämään näin jälkeenpäin lukiessa tuota keskustelua inhottavista existä, kun kerran kesken riitaisan erotilanteen silloinen muutenkin vähän epävakaa avomieheni lukitsi parvekkeen oven kun olin mennyt parvekkeelle kahville aamulla kuten yleensä aamuisin aina sään salliessa tein. Mies onneksi avasi oven lukon siinä vaiheessa kun näki ikkunasta minulla puhelimen kädessä (luojan kiitos puhelin oli mukanani), pääsin sisälle, ja erohan siitä seurasi muidenkin parisuhdeongelmien myötävaikutuksesta, mutta pakkastakin oli silloin ja vähän paniikkikin ehti iskeä siellä ulkona värjötellessäni. Eipä kai tuossa tilanteessa voisi soittaa poliisiakaan tai mitään, kun silloinhan toinen olisi vain avannut oven ja selittänyt muille ihmisille, että valehtelen, kuten hänellä oli tapana selittää mustaa valkoiseksi kaikessa.
Asiahan on ollutta ja mennyttä nyt mutta miten te toimisitte jos noin kävisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeen ovessa tuppaa olemaan lasi jonka voi laittaa sisään.
Paljain käsin? Minulla ei parvekkeella ole mitään sellaista, jolla paksun lämpölasin saisi rikki.
Hyi mikä tyyppi oli, kato tarkkaa kenen mukaan lähdet. Monet miehet esittää ylevää sen aikaa kun saavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallaista ei pääse tapahtumaan, kun varmistaa, ettei avoi parvekkeen ovi ole koskaan selän takana. Älä myöskään koskaan käännä selkääsi eälle tai nyxälle. On hyvä pitää aina 1 kpl tyynyliinoja käden ulottuvilla, koska jos sinut yritetään jallittaa parvekkeelle, voit huputtaa exän/nyxan tyynyliinalla. Kun tämän suuntavaisto on sekaisin, voi tuupata hänet parvekkeelle. Muista lukita ovi. Menetelmä oli yleisesti käytössä levottomien osastoilla entisissä piirimielisairaaloissa - ja paikkaansa se puolustaa edelleenkin epävakaissa kotiolosuhteissa.
Turvallisuus syistä ei kannata koskaan asua samassa asunnossa miehen kanssa. Jokainen mies on todennäköinen raîskaaja ja mürhaaja joten oma kohtalo on vain ajan kysymys.
Niin, tästä meillä on tuoreena esimerkkinä Kyllikki Saaren tapaus, joka on edelleen ratkaisematta. En nyt muista tapahtuiko tämä parvekkeella, mutta on hyvä muistaa, ettei kotona kannata olla selin edes peilikuvalleen. Varovaisuus kannattaa aina, siitä stukeskin aina muistuttelee.
Epävakaa kaverini lukitsi minut parvekkeelle kun menin hakemaan pyykkitelineeltä puhtaita farkkuja, oli onneksi kevät mutta pissahätä iski ja muutenkin tilanne oli ahdistava. Kuudes kerros, niin ei oikein voinut kiivetäkään alas ja lisäksi mulla oli vaan pikkupöksyt ja pitkä paita päällä! Tunnin olin siellä kunnes äiti tuli kotiin ja päästi sisään. Kaveri vielä seuraavana päivänä soitteli iloisesti ja kyseli leffaan. kuin ei mitään.
Teininä yksi kaveriporukan poika ensin kosketteli minua seksuaalisesti vastoin tahtoani. Kun en suostunut siihen, hän lukitsi minut parvekkeelle. Joku avasi oven kuitenkin melko pian, hiihtoloman aikaan tapahtui ennen kännyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Teininä yksi poika ensin kosketteli minua seksuaalisesti vastoin tahtoani. Kun en suostunut siihen, hän lukitsi minut parvekkeelle. Joku avasi oven kuitenkin melko pian, hiihtoloman aikaan tapahtui ennen kännyköitä.
Oletko jo päässyt pois sieltä?
KÄSKE Avaamaan päästämään pois! , Muuten hän saa Syytteet Vapauden Riistosta , pätee muuten Parisuhteessa Vapauden riisto on muuten Rikos Eli SOITA POLIISILLE.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa kaverini lukitsi minut parvekkeelle kun menin hakemaan pyykkitelineeltä puhtaita farkkuja, oli onneksi kevät mutta pissahätä iski ja muutenkin tilanne oli ahdistava. Kuudes kerros, niin ei oikein voinut kiivetäkään alas ja lisäksi mulla oli vaan pikkupöksyt ja pitkä paita päällä! Tunnin olin siellä kunnes äiti tuli kotiin ja päästi sisään. Kaveri vielä seuraavana päivänä soitteli iloisesti ja kyseli leffaan. kuin ei mitään.
Missä ne farkut sitten oli?
Parvekkeet on pelottavia. Juuri siksi kun sitä ovea ei saa auki , jos joku sen sisäpuolelta sulkee.