Ahdistaa ihmisten nolot sisustusratkaisut
Joka kerta kun käyn jonkun kotona, minut valtaa sietämätön myötähäpeä joistain noloista sisustusjutuista. Esim. hirven pää seinällä, kokolattiamatto, vaalea laminaatti tai kulmasohva. Myös seinähyllyt ja Ikean yöpöydät ahdistaa. Onneksi nyt korona-aikaan voi helposti kieltäytyä kaikesta kyläilystä.
Kommentit (13)
Terapeutti voi auttaa tuossa. Nimittäin erottelemaan tunteita toisistaan. Kaikki negatiivinen tunne ei ole ahdistusta. Niin ja erottelemaan sinun asiasi muiden ihmisten asioista.
Pysy kotona, myös tukevaisuudessa.
Meillä on mainisemasi vaalea laminaatti ja kulmasohva. Minusta ovat oikein kivan näköisiä ja mukavia muutoinkin. Miksi sinun tulee ahdistua muiden ratkaisuista?
Voi pientä. Onneksi on edes vähän helpottanut nyt korona-aikana.
Mitä vikaa on vaaleassa laminaatissa? Tähän haluan perustelut.
Provo, ihan hauska. Nyt kaikki kulmasohva omistajat ja muut mainitut loukkaantuvat ja vakuuttavat kilpaa kuinka viihtyvät tavaroineen ja että heidän sisustusratkaisunsa ei kuulu muille. Ja että ap:n kannattaa mennä hoitoon kun noin ahdistuu toisten kodeista.
Pitäiskö hyllyjen roikkua katosta niinkuin siinä Changing Roomsissa? Muistatteko sen nolon jakson, missä tämmöinen hyllyviritys putosi ja kokoelma posliinisia teekannuja hajosi?
Mä ahdistun aaltomaljakoista. Myös muumimukit on kamalia. Olen pulassa jos joku tarjoaa teetä muumimukista. Yritän vaivihkaa kurkistella astiakaappiin, että onko siellä muita mukeja mihin voin teeni äkkiä livauttaa.
Itse olet nolo.