Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikkijuontaja Mikko ”Peltsi” Peltola ärähti: ”Valitetaan kaiken maailman ruuhkavuosipaskaa”

Vierailija
17.03.2021 |

Peltsi ärähti! Mitä mieltä olette?
Itse näen samaa kanssa päivittäin, milloin harrastuspaikoilla, milloin kaupan edessä.. Samaten kun kaverien kanssa juttelee, niin voi kauheeta kun on kiire ja mitään ei ehdi, eivätkä oikein osaa selittää mihin aika oikein hupenee...

https://www.is.fi/urheilu/art-2000007866180.html

Tiesittekö muuten että autoa ei saa lain mukaan pitää yli kahta minuuttia tyhjäkäynnillä? Kovallakin pakkasella vain nelisen minuuttia!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin ton twitter-ketjun ja tulin niin vihaiseksi. Kylläpä tuo Peltsi onkin ääliö.

Okei, tyhjäkäynnillä auton pito on tyhmää, mutta mikä helvetin ylipäällikkö hän on tuomitsemaan ihmisiä, jotka ei nyt sitten sen lapsen treenin ajan harrastakaan itse liikuntaa!

Mitä Herra Peltsi tietää näiden ihmisten taustoista? Onko hän tosiaan varma, että siellä autoissa istuu juuri niitä samoja ihmisiä, jotka valittavat ettei ole aikaa liikkua? Kyttääkö hän itse, että nää tyypit on just koko sen lapsen jatkan ajan siinä autossa?

Meni kyllä maku koko tyypistä. Mikä idiootti.

Tuskinpa pointti oli siinä mitä nämä lastenkuskailijat tekevät sen ajan,vaan siinä että valitetaan jatkuvaa kiirettä, mutta itse se tehdään. Ja ne autot voisi kyllä sammuttaa, tuntuu pahalta että annetaan tyhjäkäydä autoa niin kauan, muutenkin on ilma täynnä paskaa.

Vierailija
42/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut hetki selata tinderiä tai aikuisten sivustoja tai viestitellä salasuhteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kauhea valittaja niissä sen omissa ohjelmissa. Milloin on jalat rakoilla, perse ruvella tai muuten vaan ei jaksa hiihtää, meloa, juosta, kävellä. 

Ja koko ajan palkka juoksee kun tekee tota....

Vierailija
44/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on tullut tämä ajattelutapa ettei saa valittaa kiireestä? Miksi se laitetaan yksilön syyksi?

Elämässä voi oikeasti olla kiire ja jäätävä väsymys.

Vierailija
45/46 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä vanhempia jotka pätevät lastensa kautta, lapsille hankitaan kaikki mahdolliset kalliit harrastukset joka illaksi, koska heistä leivotaan tulevia miljonäärejä.

Oi niitä aikoja kun harrastus tarkoitti elämää piristävää asiaa, josta saa hauskuutta elämään. Nykyään harrastus tuntuu tarkoittavan lisätyötä ja stressiä lapsille, ja vanhemmat pää punaisina vaativat suorituksia joka ilta.

Vierailija
46/46 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Peltsi on täällä, nyt Peltsi on siellä, nyt Peltsi menee sinne ja nyt Peltsi menee

tänne. Ei kyllä yhtään enää jaksa kiinnostaa Peltsin tekemiset.  Eiks nää ny ole

jo nähty.  Joo joo, kaukosäädin  on  keksitty, mutta jotain muuta telkkuun pliis.

Ja kenen suosikkijuontaja Peltsi on, en käsitä.