Suosikkijuontaja Mikko ”Peltsi” Peltola ärähti: ”Valitetaan kaiken maailman ruuhkavuosipaskaa”
Peltsi ärähti! Mitä mieltä olette?
Itse näen samaa kanssa päivittäin, milloin harrastuspaikoilla, milloin kaupan edessä.. Samaten kun kaverien kanssa juttelee, niin voi kauheeta kun on kiire ja mitään ei ehdi, eivätkä oikein osaa selittää mihin aika oikein hupenee...
https://www.is.fi/urheilu/art-2000007866180.html
Tiesittekö muuten että autoa ei saa lain mukaan pitää yli kahta minuuttia tyhjäkäynnillä? Kovallakin pakkasella vain nelisen minuuttia!
Kommentit (46)
Ainut hetki selata tinderiä tai aikuisten sivustoja tai viestitellä salasuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Itse kauhea valittaja niissä sen omissa ohjelmissa. Milloin on jalat rakoilla, perse ruvella tai muuten vaan ei jaksa hiihtää, meloa, juosta, kävellä.
Ja koko ajan palkka juoksee kun tekee tota....
Mistä on tullut tämä ajattelutapa ettei saa valittaa kiireestä? Miksi se laitetaan yksilön syyksi?
Elämässä voi oikeasti olla kiire ja jäätävä väsymys.
Ne on niitä vanhempia jotka pätevät lastensa kautta, lapsille hankitaan kaikki mahdolliset kalliit harrastukset joka illaksi, koska heistä leivotaan tulevia miljonäärejä.
Oi niitä aikoja kun harrastus tarkoitti elämää piristävää asiaa, josta saa hauskuutta elämään. Nykyään harrastus tuntuu tarkoittavan lisätyötä ja stressiä lapsille, ja vanhemmat pää punaisina vaativat suorituksia joka ilta.
Nyt Peltsi on täällä, nyt Peltsi on siellä, nyt Peltsi menee sinne ja nyt Peltsi menee
tänne. Ei kyllä yhtään enää jaksa kiinnostaa Peltsin tekemiset. Eiks nää ny ole
jo nähty. Joo joo, kaukosäädin on keksitty, mutta jotain muuta telkkuun pliis.
Ja kenen suosikkijuontaja Peltsi on, en käsitä.
Tuskinpa pointti oli siinä mitä nämä lastenkuskailijat tekevät sen ajan,vaan siinä että valitetaan jatkuvaa kiirettä, mutta itse se tehdään. Ja ne autot voisi kyllä sammuttaa, tuntuu pahalta että annetaan tyhjäkäydä autoa niin kauan, muutenkin on ilma täynnä paskaa.