Mies haluaa vain meseseksiä
Olemme jo aikuisia ihmisiä, naimisissa molemmat tahoillamme ja meillä on ollut suhde puolisen vuotta. Harrastamme meseseksiä erittäin usein, monta kertaa päivässä. Tapaamme toisiamme syrjäisellä parkkipaikalla 1-2 kertaa kuukaudessa, mutta tapaamisissa mies suostuu vain "pussailemaan", edes kielisuudelmia hän ei anna.
Mikä minussa on vikana?
Kommentit (21)
Laitappa stsy-upit jalkaan, minihame ilman pikkareita, sekä push- up rintsikat avonaisella topilla. Jos ei silloin irtoa niin voit unohtaa sen miehen.
Sillä on mikropenis? HIV? Vagina? Ehkä se on jonkinlainen platonisseksuaali?
Ps. Jos mies haluaa pussailla sua, mutta ei panna, silloin "vika" ei ole sinussa. Jos olisit ällöttävä, niin silloin se vain panisi mutta ei suostuisi pussaamaan.
Siitä ei ole kyse. Pidän erittäin hyvää huolta hygieniastani eikä mies ole koskaan koskettanut edes alapäätäni :(
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Messengeriä ei ole ollut enää moneen vuoteen.
Facebookin Messengeriä? On mun facessa ainakin ja käytän sitä päivittäin.
Miehellähän voi olla omassa parisuhteessa sääntö että vain meseseksi ja suutelu muiden kanssa. Minulla oli joskus vähän sinne päin.
Vierailija kirjoitti:
Laitappa stsy-upit jalkaan, minihame ilman pikkareita, sekä push- up rintsikat avonaisella topilla. Jos ei silloin irtoa niin voit unohtaa sen miehen.
Meillä toimii pelkät stay-upit makkarissa. En ole koskaan jäänyt ilman seksiä kun on ollut nuo jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messenger ja Facebook Messenger on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama asia ovat. Facebook osti messengerin vuosia sitten ja muistaakseni vuodesta 2019 alkaen sitä ei enää ole voinut käyttää ilman facebook profiilin omaamista.
Onko käynyt mielessä että miehellä on piirun korkeampi moraali kuin sinulla, eikä halua pettää livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama asia ovat. Facebook osti messengerin vuosia sitten ja muistaakseni vuodesta 2019 alkaen sitä ei enää ole voinut käyttää ilman facebook profiilin omaamista.
Ovat täysin kaksi eri asiaa. Facebook ei ole ostanut yhtään mitään koska Messenger yhdistettiin Skypeen.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Facebook_Messenger
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Windows_Live_Messenger
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä toimii pelkät stay-upit makkarissa. En ole koskaan jäänyt ilman seksiä kun on ollut nuo jalassa.
Meillä muuten sama, mutta yläosa eli rintsikat pitää olla ja mallia avoliivit.
W124 250 D, oli parasta Mese seksiä v. 1998, uudeko mese, vaimo konepellillä mesen merkki navalla, nussittiin metsäautotiellä, uuh edestä ja takaa, oe niitä aekoja.
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että miehellä on piirun korkeampi moraali kuin sinulla, eikä halua pettää livenä?
Mutta kirjoittelee kuitenkin, mitä tekisi minulle (rintojen imeminen, klitoriksen hierominen, rakastelu jne.). Miksen sitten saa kuin nopeita pusuja 15 minuuttia auton etupenkillä ja sitten hänellä onkin jo kiire takaisin töihin? En ole saanut edes yhtään halausta.
Kannattaako unohtaa koko tyyppi :(
Epätietoinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kirjoittelee kuitenkin, mitä tekisi minulle (rintojen imeminen, klitoriksen hierominen, rakastelu jne.). Miksen sitten saa kuin nopeita pusuja 15 minuuttia auton etupenkillä ja sitten hänellä onkin jo kiire takaisin töihin? En ole saanut edes yhtään halausta.
Kannattaako unohtaa koko tyyppi :(
NO TOTTAKAI UNOHDA!
Vierailija kirjoitti:
W124 250 D, oli parasta Mese seksiä v. 1998, uudeko mese, vaimo konepellillä mesen merkki navalla, nussittiin metsäautotiellä, uuh edestä ja takaa, oe niitä aekoja.
Mulla oli mesen w123 ja farmari vielä. Siinä oli mukava naida kun oli leveet ja hyvin jousitetut penkitkin. Ainoohan siinä oli että etu-akseliston jouset oli v:mäinen vaihtaa jos pidempään rynkytti. Takapyörän laakeriin piti tehdä erikois avain että sai sen vaihdettua uudelle kierrokselle. Neiti odotti pöksyt märkänä kun ponnissa sitä meseä värkkäilin. Laiskahan se oli niin kuin silloinen emäntäkin mutta ajo asiansa. Piti sit lopulta hävittää kun söi sataselle öljyä 4 litraa. Ja toinen mokoma imi sen saman mutta kiljuna😂
W 123 farkkuun on mahtunut hyvin muhimoimaan sisällä, me tehtiin temput konepellillä ulkona metsäautotiellä malli w 124 se oli sitä mese seksiä aikoinaan ;))
Vierailija kirjoitti:
W 123 farkkuun on mahtunut hyvin muhimoimaan sisällä, me tehtiin temput konepellillä ulkona metsäautotiellä malli w 124 se oli sitä mese seksiä aikoinaan ;))
Joo niin myökin yleensä pellillä mutta välillä satoi vettä ni kömmittiin sisälle.
"NO TOTTAKAI UNOHDA!"
Mutta jos olen kerennyt rakastua tähän mieheen? Ja hän minuun.
Sun alapää haisee?