Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä kotona mahdollisimman hyvä kebap-annos

Vierailija
17.03.2021 |

Kerro myös suosikkisoosisi!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Findus mikroranut, Görans Hot Kebap kebappilastut, ananasta ja hernettä salaatiksi, sipulia- kastikkeeksi tomaattisose johon sekoitetaan chiliä tai vaihtoehtoisesti Saarioinen Kevapkastike!

Näillä on pärjännyt. Hintaa tulee se 10.90 mutta annos isompi kuin naapurin pitseriassa ja ainekset täysin samat paitsi mikroranskalaiset on pakasteranuja paremmat!

Vierailija
2/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun kebab: salaattia mielen mukaan, tomaattia, kurkkua, punasipulia, jalapenoja. Valmiskebabin paistan pannulla. Jäisiin tilkka vettä mukaan jotta sulavat ja ei pala. Paistetaan rapeaksi. Lautaselle salaatit ja kebut, päälle valmista kaupan kebabkastiketta ja vähän majoneesia.

Nam tuli nälkä. Toimii myös kanaversiolla ja currykastikkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuten kokeillut tuollaisen tekoa, vaikka rasvakeitin löytyy. Onnistuisikohan pakastekebablastut miten hyvin, jos käyttäisi ne rasvakeittimen kautta?

Onko kokemusta kellään?

Vierailija
5/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan edes oikein, siitä on hyvä lähteä liikkeelle.

Vierailija
6/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kakaraltas

Vierailija
7/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti. Mitä kiksejä ihmiset saa siitä, että tahallaan kirjoitetaan väärin.

Vierailija
8/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensteks pitää ostaa hyvänmakuista kebaabeläintä. Jotain rehujakin siinä on hyvä olla. Niistä voi tiedustella vekaaneilta ja kaneilta. Kastikkeen teko on niin vaivalloista että oma pullo mukaan ja käy ostamasta sitä kebaabravintelista. 

Sitten vaan rohkeasti kokkaamaan. Ohjeita voi lunntia guuggelista. Avainsana on kebaabeläimen valmistus.

Vierailija
9/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit joskus käynyt edes muualla kuin kotikyläsi ABC:llä, tietäisit että molemmat kirjoitusasut ovat oikein.

Vierailija
10/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska! Ostin tuossa ensinnäkin Kotimaista-kebablastuja. Mitä teen nyt sitten niiden kanssa? Valmistaja näyttää olevan niissäkin Jörkan kebab Oy.

Vierailija
11/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on turkiksi kebap. https://fi.wiktionary.org/wiki/kebap Linkki voisi tietysti olla laadukkaampi kuin wiktionary. -ei ap

Vierailija
12/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osta rilli

2. osta vartaat

3. töki lihaa vartaisiin

4. rillaa

5. simplasapimpsalasa, kebab

6. katso sanakirjasta mitä kebab tarkoittaa

Vierailija
13/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 2kg tankoja monesti itse. Pitaleipäkuutioita, turkkilaista jogurttia, ja Muttin tomaattikastiketta tölkistä.

Vierailija
14/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt 2kg tankoja monesti itse. Pitaleipäkuutioita, turkkilaista jogurttia, ja Muttin tomaattikastiketta tölkistä.

Mutti on yliarvostettua. osta rainbown kokonaisia tölkkitomaatteja.

Vierailija
15/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti. Mitä kiksejä ihmiset saa siitä, että tahallaan kirjoitetaan väärin.

Kirjoitusasu on eri kielillä erilainen. On kebab, kebap, kabob ja varmaan muitakin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kebab

Vierailija
16/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusasu on eri kielillä erilainen. On kebab, kebap, kabob ja varmaan muitakin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kebab

Irakissa näköjään kabab.

Vierailija
17/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Findus mikroranut, Görans Hot Kebap kebappilastut, ananasta ja hernettä salaatiksi, sipulia- kastikkeeksi tomaattisose johon sekoitetaan chiliä tai vaihtoehtoisesti Saarioinen Kevapkastike!

Näillä on pärjännyt. Hintaa tulee se 10.90 mutta annos isompi kuin naapurin pitseriassa ja ainekset täysin samat paitsi mikroranskalaiset on pakasteranuja paremmat!

Göranin tuotteissa se kirjoitetaan kebab. Taannoin oli Prismassa jotain kebablastuja, joissa se oli pakkauksessa kirjoitettu kebap.

Vierailija
18/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hyviä vinkkejä miten siitä pötköstä saa lastuja? Kokeilin kerran itse tehdä lihan, hyvin paistuneesta pintakerroksesta sai vielä hienosti juustohöylällä veisteltyä, mutta sen jälkeen meni ihan mössöksi.

Vierailija
19/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsasta pakkaseen reilusti maustettuna, puolijäisenä veistellään ohuita siivuja. Itse tehtyyn pitaan hyvät kastikkeet ja salaatit sun muut.

Vierailija
20/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin matkimaan kebupaikkojen annoksia. Eli lastujen päälle tulisehkoa tomaattista kastiketta, jotain valkosipulikastiketta (vaikka GR/TUR-jogurtista itse tehden), raakaa sipulia silppuna, jv-salaattia, kurkkua ja kastikkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi