Mistä ostatte laadukkaat kylpy-ja käsipyyhkeet?
Vaatimuksina vuosien kestävyys, pehmeys ja estetiikka (kivat värit). Ihan mahdotonta löytää! Auttakaa.
Kommentit (27)
K I T U P I I K K I piste EU vertaa hintoja. On muuten helppo ostaa laatua halvalla.
Stockmannilla on hyvä valikoima kodintekstiilejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vaan, jossa myydään sellaista tavaraa jossa hinta ja laatu kohtaan.
Mitään halpamaiden pilkkahinnalla myytävä kylpypyyhkeitä ei koskaan kannata ostaa.
Tulee ottaa huomioon pyyhkeen kuivaus ominaisuudet märälle, juuri suihkusta tullessa ja saunan jälkeen.
Huomioida pitää myös se, miten pyyhkeet säilyttävät värinsa 60 asteen ja sitä korkeammassa lämmössa. Ainakin itselleni on kylpypyyhkeisen valinnassa ykkös prioriteetti se, miten hyvin ja perusteellisesti pyyhe kuivaa minut suihkun jälkeen.
Laadusta pitää aina maksaa aina enemmän, tämä on totuus joka ei muutu miksikään, sanoipa kuka tahansa, mitä tahansa. Halpapyyhkeet ovat aina olleet p#rseestä ja tuleva edelleen olemaan. Eikä mulla sitten muuata ollukaan, tän keskiviikko illan pyyhe keskusteluun.
Vankka kokemus ainoastaan.
Ei aina.
Parhaat pyyhkeet ja vieläkin käytössä, ovat olleet 70-luvulla HobbyHallista tilatut halvat pyyhkeet.
Niiden ohessa on moni kalliimpi versio tuhoutunut.
Eivät muuten pölyäkään.
Ostan tarjonnasta riippuen eri paikosta. Joskus Citymarketista keräilytuotteina.
Hyvin harvoin Sokos tavaratalosta, koska siellä harvoin kohtaavt hint ja laatu.
Sokoksen, Prisman ja muiden tämän firman myynti perustuu asiakas uskollisuuteen ja ennenkaikkea bonuksiin.
Tämä kaupparyhmä ei juuri mainosta eikä markkinoi, eikä edes näe vaivaa siihen, että asiakas oli tyytyväinen ostaja, antaisi hyvää palautetta sekä suosittelesi S-ryhmän kauppoja, ravintoloita ja hotelleja, eteenpäin muillekin.
S-ryhmän bonus takaa tälle kauppaketjulle vakaan ja pysyvän tuloksen, olipa sitten miten tiukka taloudelline tilanne tahansa.
Ps, olen saanut erittäin hyviä, kestäviä ja useita pesuja ilman värien haalistmista, Citymarkettien tarjouskupongeilla. Arvostan K-kauppioiden yrittäjäjyyttä, monipuolista valikoimaa ja yksilöllistä asiakasta huomioivaa palvelua.
Laatu maksaa aina. Aina!
Ja mistä tahansa kaupasta voi saada loppuunmyynneistä, tai merkin lopettamisen myynnistä, tai tarjousmyynneistä, mitä upeimpia ja laadukaampia petivaatteita ja kylpypyyhkeitä,
Halpamaista tuodut niin käsi- tiski kuin kylpypyyhkeetin ovat käytännössö ns, kolmannen luokan tavaraa. Toki halvalla saa paljon tavaraa kotitaloituuteen, mutta käyttötavaran laadulta ei silloin voi odottaa A-luokkaa. Ja mulla on kokemusta näihin juttuihin, olen perheenäitiä jossa kolmesta lapsesta kaksi harrataa fyysistä liikuntaa, joten vedenkulutus ja pyyhkeiden ja liinavaatteiden kulutus on meillä suurta.
Köyhät ostavat laaduntonta ja halpaa, Hyvin toimeentulevat ostavat laatua aina, ja näin voittavat hinnassa.
Siksi että, laadukas tuote, olipa se liinavaate tai mikä muu tahansa, kestää käyttöä ja kulutusta, ilman että se heti tuotteessa näkyy.
Ei aina.
Parhaat pyyhkeet ja vieläkin käytössä, ovat olleet 70-luvulla HobbyHallista tilatut halvat pyyhkeet.
Niiden ohessa on moni kalliimpi versio tuhoutunut.