Te joilla on huoneen ikkunat lattiaan asti, parveke edessä
Eikö ole vähän hölmöä, kun parvekekalusteet näkyvät sisään? Onko vaikea kalustaa tuollainen parveke?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän valoa sisälle kuitenkin tulee kuin perinteisessä tyylissä jossa parveke on siinä edessä. Ja nykyisin parvekekaiteet on pinnakaiteita tai lasikaiteita etenkin jos ikkunat on lattiaan.
Enemmän valoa ja enemmän vedon tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yhdessä välissä tällainen ja ainoa pulma, mikä isosta olohuoneen ikkunasta oli, ettei sille seinälle, siis ikkunan eteen, voinut hirveästi pistää kalusteita. Tuntuisi hölmöltä laittaa vaikkapa telkkari ison ikkunan eteen, toki joskus sopiikin, mutta itse en tykkää että ikkunaa peitetään sillä tavalla. Eipä siihen sopinut oikein sohvakaan eteen. Pohjaratkaisut ovat osassa uudiskohteissa auttamattoman surkeita, joten tässä voi olla ongelmaa. Onneksi saimme sohvan sillä tavalla kylki ikkunaa kohti ja ikkunaseinälle kasveja ja punotun penkin/tason. Sohvaa vastapäätä oli piano ja telkkaria ei ollut sitten ollenkaan vaan sohvapöydällä läppäri käytössä, tarkoitus oli hankkia videotykki, mutta sitten jo muutimmekin... Sillä parvekkeella oli hyvännäköinen pöytä ja penkit ja istutuksia eli ei täyteen ahdettu ja helppo liikkua, oli se viihtyisä. Kuitenkin isompi ongelma kuin viihtyisän parvekkeen sisustus voi olla se olohuoneen sisustus, että mitä pistät siihen ikkunan eteen ja saatko mieluisan järjestyksen jos sille ikkunaseinälle ei paljon voi tavaraa tai korkeita kalusteita ahtaa.
Olen iskenyt silmäni yhteen tuollaiseen kämppään johon ei oikein löydy makuni mukaista television paikkaa. Mutta toisaalta, katselen televisiota pääasiassa iPadilta joten miksi en uskaltaisi luopua televisiosta? En ole koskaan katsonut televisiota vieraiden kanssa, joten ei vierasvaraksikaan tarvitsisi. Hassu juttu mutta tällaista mietin vaikka kai pitäisi olla itsestään selvää että telkkarin voi nykyaikana pistää mäkeen. Tuntuu jotenkin radikaalilta..
Minulle tuli ahaa-elämys ihan yllättäen kun kerran tajusin että en ollut moneen vuoteen avannut televisiota. Tilasin saman tien kierrätyskeskuksesta kuljetuksen. Ehkä sellaisissa perheissä joissa katsotaan televisiota yhdessä tv on vielä fiksu pitää.
Mun melkein kasikymppiset vanhemmat saattavat katsoa yhdessä samalta pädiltä YLEn Areenaa. Se on jotenkin söpöä. Telkkarikin on.
Kun katson elokuvaa pöydiltä liuta se töllöön, isolta ruudulta on leffaa kivempi katsoa.
Monikolasiset ikkunat? Onko ulkopuolella säleverhot, jos aurinko paistaa liian kuumasti?
Myin Helsingin keskustasta asuntoani noin 15 vuotta sitten. Välittäjä antoi ymmärtää että ikkunalaudalla kasvava basilika haisee liian vahvasti.