Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eukko suuttui kun kutsuin häntä emännäksi

Vierailija
17.03.2021 |

Ihan täydellä rakkaudella pyysin tuomaan oluen olkkariin, kunhan saa ruoat uuniin sanoilla: "Emäntä rakas, toisitko oluen, kunhan kerkeet?". Ja tämä hermostui tyystin ja huuti ettei oo mikään emäntä! Taitaa viikkosiivousrasitus painaa...

M35

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
2/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun myös niihin jotka eivät haluaisi naisia sillä sanalla sanottavan. Koska se on junttihokema alunperin, jota aina seuraava jatkoi, eikä siinä ole järkeä. Emäntä on maatilan isännän vaimo jos tarkkoja ollaan. Emä on taas eläimen äiti. Emä*in on elin, miksi kukaan nainen haluaisi alatyylistä ilmaisua itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitteletkö häntä myös muilla ammattinimikkeillä? Hoitaja rakas, opettaja rakas...?

Vierailija
4/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takakiree akka

Vierailija
5/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jaksat levätä sohvalla, kun vaimo tekee kaikki kotityöt. 

Yleistä vain valtaosassa suomalaisperheistä.

Hauskinta on, että uskot olevasi hauska.

Vierailija
6/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hauska. Nauran itseni tärviölle. Oletko jo sanoutunut irti paskaduunistasi ja aloitellut koomikon uraa?! Kyllä kannattaisi.

Vierailija
7/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takakiree akka

Kyllä minunkin kasvoja punottaisi nolostuksesta, jos joku mies hokisi emäntää, vähän kuin äiti. Mikä emäntä ja isäntä juttu se on?

Vierailija
8/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopääämmät raivoaa milloin mistäkin. Tarvis olla kunnon lääkkeet.

Vierailija
9/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimitteletkö häntä myös muilla ammattinimikkeillä? Hoitaja rakas, opettaja rakas...?

En, mutta Johtajaksi kutsun häntä usein. AP

Vierailija
10/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Emäntä on kyllä omasta mielestä mukava sana. Tulee sellainen pätevä, tomera, aikaansaapa nainen mieleen. Itse en pitäisi muijasta.

Vierailija
11/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirttihirmu ja tuleva  yh mamma

Vierailija
12/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Emäntä on kyllä omasta mielestä mukava sana. Tulee sellainen pätevä, tomera, aikaansaapa nainen mieleen. Itse en pitäisi muijasta.

Joo, mun mielestäkin se on kunnia asia, kun saan puhua kamuille eukosta emäntänä. Emäntä se olla pittää. AP

Vierailija
13/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole rahaa hankkia hänelle karjaa ja fasiliteetteja, niin mikä isäntä sä luulet olevasi ja millä egolla emännäksi kutsuvasi?

Vierailija
14/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole rahaa hankkia hänelle karjaa ja fasiliteetteja, niin mikä isäntä sä luulet olevasi ja millä egolla emännäksi kutsuvasi?

Kai sitä nyt pienenkin pirtin emäntä saa olla.

Vierailija
15/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla egolla, jolla emäntå kutsuu minua siaksi, ukoksi tai sikaukoksi. AP

Vierailija
16/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun aina, että "Kultaseni". Ja jos kun joku tarttuu siihen, että "Onpa teillä herttaista", niin vaimo kuittaa sen jotenkin näin, että "Sanoo niin vain varmuuden vuoksi. Että sitten kun sillä on joku muu kierroksessa, niin ei vahingossa sekoa nimissä". Juu.

Vierailija
17/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kutsun aina, että "Kultaseni". Ja jos kun joku tarttuu siihen, että "Onpa teillä herttaista", niin vaimo kuittaa sen jotenkin näin, että "Sanoo niin vain varmuuden vuoksi. Että sitten kun sillä on joku muu kierroksessa, niin ei vahingossa sekoa nimissä". Juu.

Kultaseni on ahdistava nimitys, kuin joku ottaisi hallinnan toiseen. Aloittajalle taas: Miksi annat kutsua itseäsi noilla nimityksillä jotka tuolla lukee, se ukko jne?

Vierailija
18/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni mies olisi sanonut "Mamma kulta, toisitko oluen?"

Vierailija
19/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt hermostuvat, koska usein on kyseessä murresanat. Akka, ämmä ja emäntä ovat vielä aika yleisiäkin. Tietysti jos elää kuplassa niin eihän tollasiin voi törmätä.

Vierailija
20/25 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tarvitse sanoa kuin rakas tai rakas vaimoni, niin hän tuo oluen ja antaa samalla suukon. Äsken tosin tuli väärinkäsitys kun sanoin rakas ja ennenkuin ehdin jatkaa sanomalla että olet kaunis, hän toi oluen kun olin lähdössä saunaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi