Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset jaksaa elää parisuhteessa?

Vierailija
17.03.2021 |

Luulisi olevan todella raskasta....

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos on vääränlainen puoliso. Jos on sopiva, niin on oikein mukavaa.

Vierailija
2/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suhde ottaa enemmän kuin antaa, hyvä antaa enemmän kuin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ole raskasta. Mukavaa on. Tosin jos olisi kurja puoliso niin sitten voisi olla raskasta, mutta ei sellaisen kanssa tarvitse olla.

Vierailija
4/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei parisuhteessa ole mitään raskasta?

Vierailija
5/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. 20 vuotta oltu yhdessä ja mukavaa on ollut. Ollaan juteltu siitä, miten onnekkaita ollaan.

Vierailija
6/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se kiinnostaa niin kovin voimaantunutta ja itsenäistä aloittajaa? 

Vierailija
7/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin pysyä yksin jos ei ole tosi rakastunut eikä arvot kohtaa. Siinä pitää olla tuuriakin matkassa..

Vierailija
8/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna tulee 30v täyteen ja en kyllä tiedä miten enää jaksan, ero edessä. Ihmiset muuttuu vuosien saatossa, kyllä se niin on.

Vierailija
9/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia eli et saa seksiä kun haluaa. Tai joskus ihan vaan juttu/ruokaseuraa. Tai matkaseuraa kun ei koronaa.

Vierailija
10/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat jaksavat ilmeisen huonosti, kun joka päivä valitetaan parisuhteen ja puolison kamaluutta. Muut jaksavat enimmäkseen oikein hyvin.

Vierailija
11/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mammat jaksavat ilmeisen huonosti, kun joka päivä valitetaan parisuhteen ja puolison kamaluutta. Muut jaksavat enimmäkseen oikein hyvin.

Tiedäthän, että olet mamma itsekin? 

Vierailija
12/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VArmaaan eivät hiiillosta jatkuvasti toisiaaan. Ja puhalla hiillokseeen. Taii puhaltavat yhteeen hiileeen.

Vierailija
13/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkoittiko ap tätä mutta on tärkeää muistaa että alun intensiivinen symbioosi ei kuvaa pitkän parisuhteen todellisuutta. Minusta hyvässä pitkässä liitossa saa olla ja mennä vapaasti, ei tarvitse koko ajan olla toisen kanssa eikä raportoida toiselle. Tottakai esim lapset hoidetaan yhdessä, mutta ei tarvitse pystyä jatkuvaan syvään sielulliseen yhteyteen.

Vierailija
14/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Itse en jaksa yhtään sitä jatkuvaa epävarmuutta ja varuillaan oloa, kun koskaan ei tiedä mikä tilanne on huomenna vaikka tänään kaikki olisikin hyvin eikä mihinkään voi luottaa. Ei voi suunnitella mitään yhteistä menoa eikä edes luottaa siihen että toiselta saa aamulla kyydin töihin..

Ei ole mun juttu.

Vierailija
15/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minolen riski mies 148 kg, vaimo kaksosraskaana. On tässä raskasta on on.

Vierailija
16/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kun pitää kipinää yllä, eikä unohdeta miksi ollaan yhdessä niin kylläpä on hyvät halut ja elämä.

Muuten ongelmia ja väljähtyy, ero lopputulos.

Vierailija
17/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina helppoa, mutta kumppani on tuki ja turva. Jo läsnäolo riittää että tulee turvallisuuden tunne. Intohimoa ei ole mutta vakaata kumppanuutta.

Vierailija
18/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Ihan hirveää olisi. Voisin korkeintaan olla jossain avoimessa suhteessa, jossa ei tarvitsisi nähdä kuin max pari kertaa kuussa. Molemmilla omat kodit, tietysti. Eikä haittaisi jos miehellä olisi muita.

Epäilen olevani as nainen

N43

Vierailija
19/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinän ylläpito on per keleellistä TYÖTÄ.

Vierailija
20/30 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt 5 vuotta ihanassa suhteessa, rakkaus vain kasvaa ja usein puhumme miten onnekkaita olemme lun rakastamme toisiamme yhtä paljon (tosin tästä on leikkimielistä kilpailua aina että minä rakastan enemmän, ei kun minä :) ).

Olen ollut myös 11 vuoden suhteessa joka oli raskas, tulin petetyksi suhteen alkuvuosina enkä kai koskaan päässyt niistä yli. Lopulta rakkauteni vain kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi