Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Larivaara ja KP menneet kaksi kertaa naimisiin. Yhtä juttua tässä en ymmärrä:

Vierailija
17.03.2021 |

He sanoivat, etteivät lapset tienneet heidän kriisistään. Silti jutussa sanotaan, että lapset olivat läsnä toisissa häissä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/433aae49-5032-45c8-a9c1-2b28ad…

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M on aina poikaystävänsä osannut valita ;-) Seurustelin yhden talven erään miesnäyttelijän kanssa, kun M oli jossain muualla kiinnitettynä. Ei meidän seurustelua teatterilla tarvinnut salailla, usein olin lämpiössä odottelemassa M:n poikaystävää/kämppistä... Tosin en tiennyt tuosta kuviosta mitään, tyyppi "sattui" vaan asumaan M:n kämpässä, mikä ei ollut mikään poikamiesboksi pitsiverhoineen...

M sattui silloin myös olemaan naimisissa entisen koulukaverini veljen kanssa!

Vierailija
22/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M on aina poikaystävänsä osannut valita ;-) Seurustelin yhden talven erään miesnäyttelijän kanssa, kun M oli jossain muualla kiinnitettynä. Ei meidän seurustelua teatterilla tarvinnut salailla, usein olin lämpiössä odottelemassa M:n poikaystävää/kämppistä... Tosin en tiennyt tuosta kuviosta mitään, tyyppi "sattui" vaan asumaan M:n kämpässä, mikä ei ollut mikään poikamiesboksi pitsiverhoineen...

Siis tästä sepustuksesta ei nyt ymmärrä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuten tiennyt, että muut kuin teatterinkävijät edes tietävät heitä. Onko heillä tapana patsastella naistenlehtien sivuilla? Tietävätkö kaikki, keitä he ovat?

Mä tiedän, koska meidän mökillä kuvattiin eräs Ylen tv-tuotanto, jossa KP oli mukana. Oli livenä kyllä sexy ja hauska mies. Muuten olisin aika nevahööd heistä.

Vierailija
24/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Oletko jossain aineissa? Mitä tuo edes tarkoittaa?

Vierailija
25/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Lirihaara?

Vierailija
26/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tiennyt, että muut kuin teatterinkävijät edes tietävät heitä. Onko heillä tapana patsastella naistenlehtien sivuilla? Tietävätkö kaikki, keitä he ovat?

Mä tiedän, koska meidän mökillä kuvattiin eräs Ylen tv-tuotanto, jossa KP oli mukana. Oli livenä kyllä sexy ja hauska mies. Muuten olisin aika nevahööd heistä.

Ohis, tuo on aika ihana ajatus, että oman mökin antaisi kuvauspaikaksi.

Vierailija
27/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän jotkut uusivat vihkivalansa ilman, että on ollut mitään aviokriisiä edes.

En näe mainitsemassasi asiassa mitään ristiriitaista tai ihmettelemisen aihetta.

Vierailija
28/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän jotkut uusivat vihkivalansa ilman, että on ollut mitään aviokriisiä edes.

En näe mainitsemassasi asiassa mitään ristiriitaista tai ihmettelemisen aihetta.

Luitko jutun ja luitko aloituksen?

Vierailija
29/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pariskunta on niin outo yhdistelmä. Jotenkin tuo nainen on vähän kuin äiti ja sitten toi KP, kuin tämän matamin poika.

Viesti ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
30/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivakka tekopirteä akka ja isonokkainen ukko!

Isomunainen myös. Akasta en tiedä onko kuivakka sieltäkin.

Vierailija
31/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
32/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

En minäkään, ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
33/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin Turussa v. 91 ´-97. KP oli baarissa Vei j sen kanssa. Kaveri lähti V mukaan ja KP mukana, minä kotiin. Olivat kaverin asunnolla. Lehdissä oli, että rouva synnytyslaitoksella. Sen vuoksi en ymmärtänyt ku si pä ätä. En voinut sietää tilannetta koko illan iskuyrityksistä. Yön KP soitteli, kun olisi halunnut seuraa. KP ´ja V ja kaveri olivat alasummerilla klo 6.30. Asuin rautatieasemaa vastapäätä. Juna lähdössä 8.30. KP oli närkästynyt, kun ei päässyt asuntooni. 

2 päivää tämän jälkeen luin iltasanomista, että L vaara oli synnyttänyt yhteisen lapsen.

Arvostus KP kohtaa katosi sen jälkeen eikä ole palannut.

Vierailija
34/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkokielellä: M oli naimisissa entisen koulukaverini veljen kanssa ( ei näyttelijä), mutta samaan aikaan seurusteli/asui yhdessä miesnäyttelijän kanssa. Samaan aikaan tuo miesnäyttelijä seurusteli minun kanssani, kun M oli kiinnitettynä=esiintyi jossain muussa teatterissa näytäntökauden (= syksystä kevääseen)  ajan.

Eli naimisissa olevan M:n poikaystävä/kämppäkaveri seurusteli minun kanssani, kun M oli poissa kaupungista. Selventääkö? Lue ajatuksella.

Keskikaljaa olen viimeksi nähnyt 5 viikkoa sitten, "ruohoa" 45 vuotta sitten, se niistä "aineista".

Vierailija
35/43 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkokielellä: M oli naimisissa entisen koulukaverini veljen kanssa ( ei näyttelijä), mutta samaan aikaan seurusteli/asui yhdessä miesnäyttelijän kanssa. Samaan aikaan tuo miesnäyttelijä seurusteli minun kanssani, kun M oli kiinnitettynä=esiintyi jossain muussa teatterissa näytäntökauden (= syksystä kevääseen)  ajan.

Eli naimisissa olevan M:n poikaystävä/kämppäkaveri seurusteli minun kanssani, kun M oli poissa kaupungista. Selventääkö? Lue ajatuksella.

Keskikaljaa olen viimeksi nähnyt 5 viikkoa sitten, "ruohoa" 45 vuotta sitten, se niistä "aineista".

Kirjoitat erittäin huonosti ja epäselvästi, taisi jäädä silloin 45 vuotta sitten koulut kesken.

Vierailija
36/43 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päässyt Merja Oulussa Hoviin itkemään kohtaloaan. Voi kyynel. Kokeillevatko nyt Hämeenlinnassa, saavatko teatterin pyörimään mielensä mukaan?

Vierailija
37/43 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päässyt Merja Oulussa Hoviin itkemään kohtaloaan. Voi kyynel. Kokeillevatko nyt Hämeenlinnassa, saavatko teatterin pyörimään mielensä mukaan?

Toivottavasti eivät ota sinnekin sukuaan mukaan.

Vierailija
38/43 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät ota sinnekin sukuaan mukaan.

Eikö niillä ollut tyttö ja poika Oulussa "heillä" töissä? Tyttö oli yllättäen paras 400 hakijasta Pepin rooliin, ja häntä prepattiin laulu- ja akrobatiatunneilla kaupungin piikkiin. Tytön aiempia meriittejä oli mm. kaupan myyjä. Poika vingutti jotakin soitinta tuotannossa.

Toivottavasti hämeenlinnalaiset pääsevät helpommalla tämän porukan kanssa.

Vierailija
39/43 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivakka tekopirteä akka ja isonokkainen ukko!

Isomunainen myös. Akasta en tiedä onko kuivakka sieltäkin.

Eikö ne 60:set akat ole kuivakoita, vaikka miten vetäisivät hormoneja?

Vierailija
40/43 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin Turussa v. 91 ´-97. KP oli baarissa Vei j sen kanssa. Kaveri lähti V mukaan ja KP mukana, minä kotiin. Olivat kaverin asunnolla. Lehdissä oli, että rouva synnytyslaitoksella. Sen vuoksi en ymmärtänyt ku si pä ätä. En voinut sietää tilannetta koko illan iskuyrityksistä. Yön KP soitteli, kun olisi halunnut seuraa. KP ´ja V ja kaveri olivat alasummerilla klo 6.30. Asuin rautatieasemaa vastapäätä. Juna lähdössä 8.30. KP oli närkästynyt, kun ei päässyt asuntooni. 

2 päivää tämän jälkeen luin iltasanomista, että L vaara oli synnyttänyt yhteisen lapsen.

Arvostus KP kohtaa katosi sen jälkeen eikä ole palannut.

Voi voi , kasva aikuiseksi. Ei varmaan ollut ensimmäinen eikä viimeinen.